تعمیر لوازم خانگی در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر لوازم خانگی در منزل

آخرین مقالات

لوازم خانگی ضروری ترین وسایلی می باشند که هر فردی برای زندگی کردن به آنها احتیاج دارد. اما متاسفانه امروزه قیمت اینگونه از وسایل به صورت نجومی بالا رفته و اگر یکی از این وسایل که دارای قیمت زیادی نیز می باشند خراب شوند و ما بخواهیم یک وسیله جدید جایگزین آن کنیم باید هزینه زیادی پرداخت کنیم. بنابراین بهترین راه در این گونه از مواقع تعمیر لوازم خانگی در منزل می باشد.

زیرا با تعمیر آن ها می توان با هزینه بسیار کمی برای مدت زمان زیادی دوباره از آن وسیله استفاده کرد. اما همانگونه که میدانید معمولا لوازم خانگی دارای ابعاد و وزن زیادی هستند به همین دلیل جابجایی آن ها برای تعمیر می تواند دردسرساز باشد. به همین خاطر تعمیر لوازم خانگی در منزل می تواند بهترین انتخاب باشد. زیرا اگر تعمیر لوازم خانگی در منزل صورت بگیرد دیگر نیاز نیست که آن ها را برای تعمیر از مکانی به مکان دیگر رفت.

شرکت خدماتی تیک شهر ایرانیان از جمله شرکت های است که در حوزه های مختلف مانند خدمات نظافت خانه، خدمات تاسیسات ساختمان در منزل، تعمیر مانند تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و … ارائه خدمات می دهد.

لطفا جهت تعمیر لوازم خانگی در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به جزئیات ساده

گاهی اوقات ممکن است لوازم خانگی تنها به خاطر یک سری مشکلات ساده مانند ایراد سیم برق و ناهموار بودن جای آن ها روشن نشوند. بنابراین هنگامی که تعمیرکار برای تعمیر لوازم خانگی در منزل به خانه شما مراجعه می کند. باید ابتدا به این موارد توجه کند سپس اقدام به باز کردن موتور بکند.

رعایت قانون ۵۰درصد

معمولا هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل حتما باید ابتدا با قانون پنجاه درصد آشنا شوید. زیرا طبق این قانون هر وسیله ای که بیش از پنجاه درصد از کارایی خود را از دست بدهد دیگر نباید تعمیر شود بلکه باید تعویض شود. زیرا میزان هزینه تعمیر آن بیشتر از خرید یک محصول نو خواهد بود. بنابراین هنگامی که تعمیر کار به منزل شما مراجعه می کند بهتر است ابتدا میزان کارکرد وسیله را تخمین بزند سپس اقدام به تعمیر آن بکند.

تعمیر لوازم خانگی در منزل

قطعات متحرک را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که حتما باید هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل به آن توجه شود بررسی قطعات متحرک وسایل می باشد. زیرا در بسیاری از مواقع کاهش عملکرد لوازم به خاطر خرابی هواکش ها و فن ها می باشد. بنابراین اولین کاری که یک تعمیر کار ماهر باید انجام دهد بررسی قطعات متحرک می باشد. زیرا تعویض قطعات متحرک بسیار کم خرج تر از باز و تعمیر کردن موتور می باشد.

بررسی سیم کشی

بهش مهمی از وسایل خانگی برقی هستند به همین خاطر هنگام خرابی آن ها بهتر است ابتدا سیم کشی آن ها مورد بررسی قرار گیرد. زیرا سیم کشی بخش حساس و ضعیفی می باشد که در صورت هرگونه ایرادی وسیله به طور کامل کارایی خود را از دست می دهد. بنابراین هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل بهتر است تعمیر کار حتما سیم کشی را به خوبی بررسی کند. 

خدمات بیشتر

چرا تعمیر لوازم خانگی در منزل باید توسط افراد ماهر صورت گیرد؟

همانگونه که میدانید لوازم خانگی دارای ساختار پیچیده ای هستند و همگانی که خراب می شوند تنها توسط افرادی به خوبی تعمیر می شوند که دارای مهارت بالایی هستند. البته دلایل زیادی برای انجام این کار وجود دارد که ما تنها توانسته ایم چند مورد را در اینجا بیان کنیم.

پیچیدگی ساختار

همانگونه که در بالا بیان کردیم وسایل خانگی دارای ساختار پیچیده ای هستند و هنگامی که خراب می شوند نمی توان به سادگی علت خرابی آن هارا پیدا کرد. به همین خاطر اگر وسایل خراب شوند هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل باید حتما توجه کنیم که فرد مورد نظر دارای مهارت بالایی باشد.

ماندگاری بالا

هر گاه لوازم خانگی ما خراب می شوند اگر توسط فرد ماهری تعمیر شوند می توانند به صورت مجدد تا مدت زمان زیادی به خوبی کار کنند. ولی در صورتی که لوازم خانگی ما توسط فرد نا واردی تعمیر شوند تنها چند روز بعد از تعمیر ممکن است دوباره خراب شوند و کارایی خود را از دست بدهند. به همین خاطر هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل باید توجه کنید که فرد دارای تخصص باشد تا شما مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای تعمیر مجدد لوازم خانگی نشوید.

قیمت زیاد وسایل 

همانگونه که میدانید امروزه قیمت لوازم خانگی بسیاربالا می باشد و تنها برای خرید یک وسیله نیاز است که مدت زمان زیادی پول پس انداز کنیم تا موفق به خرید شویم. حال تصور کنید که لوازم خانگی های شما توسط یک تعمیر کار ناوارد تعمیر شده اند ولی دوباره خراب شده اند وکارایی خود را برای همیشه از دست داده اند.

در این گونه از مواقع شما مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای خرید مجدد لوازم برقی می شوید.‌ اما تنها اگر هنگام تعمیر لوازم خانگی در منزل تعمیر کار شما ماهر باشد می توانید با پرداخت هزینه کمی برای مدت زمان زیادی از لوازم خانگی خود استفاده کنید.

مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل

  • اگر تعمیر لوازم خانگی در منزل انجام شود دیگر نیاز نیست که شما هر وسیله خراب را از خانه تا تعمیرگاه جابجا کنید. زیرا هنگامی که تعمیرکار به منزل ما مراجعه می کند. می تواند به خوبی وسایل شما را بدون نیاز به جابجایی تعمیر کرد.
  • معمولا زمانی که لوازم خانگی برای تعمیر جابجا نشوند وتعمیر لوازم خانگی در منزل صورت بگیرد. شما هزینه جابجایی را پرداخت نمی کنید. بنابراین می توان گفت که می توانید با هزینه کمی وسایل خود را تعمیر کنید.
  • همچنین زمانی که تعمیر لوازم خانگی در منزل انجام می شود تمرکز تعمیرکار بهتراست و می تواند لوازم به بهتر تعمیر کند.

چگونه یک تعمیر کار لوازم خانگی خوب پیدا کنیم؟

معمولا افراد دوست دارند که تعمیر لوازم خانگی خود را در منزل انجام دهند. اما مهم ترین مشکلی که وجود دارد این است که نمی توان به راحتی فرد ماهری را پیدا کرد.

برای این که این مشکل به وجود نیاید بهتر است که به شرکت های مرتبط دراین زمینه مانند تیک شهر ایرانیان که دارای سابقه کار بسیار زیادی هستند مراجعه کنید تا بهترین و متخصص ترین افراد به منزل شما مراجعه کنند. اما اگر برای شما مراجعه به شرکت مقدور نیست می توانید وارد سایت تیک شهر ایرانیان شوید و درخواست خود را در آنجا به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *