تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

آخرین مقالات

در گذشته هنگامی که مهمانی های بزرگ برگزار می شد یکی از بزرگترین مشکلات بانوان که باعث خستگی بیش از حد آن ها می شد شستن ظروف با دست بود. اما با اختراع ماشین ظرفشویی این مشکل به طور کامل برطرف شد. معمولا ماشین های ظرفشویی کارایی زیادی دارند و برای بانوان خانه دار از اهمیت بالایی برخوردار هستند به همین خاطر هنگامی که خراب می شوند مشکلات زیادی برای بانوان به وجود می آید. همین امر موجب شده است که افراد بلافاصله بعد از خرابی به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل بیفتد.

معمولا بعد از خرابی ظرفشویی و لباس شویی بسیاری از افراد علاقه دارند که به تعمیر ماشین ظرفشویی و همین طور تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بپردازند. زیرا در صورتی که این وسیله تقریبا سنگین وزن در منزل تعمیر شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

شرکت تیک شهر ایرانیان در خدمت همه همشهریان تهرانی است تا با انجام خدمات تاسیسات ساختمان در منزل وهمچنین نظافت منزل هر گونه خدمتی را درخواست کنند به آنها سرویس دهی مناسبی داشته باشد.

لطفا جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل شامل چه خدماتی می باشد؟

هنگامی که از تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل صحبت می کنیم یعنی این که تعمیر شامل بسیاری از مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی به وجود می آیند می شود که ما در این جا برخی از این مشکلات را بیان کرده ایم.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

تعمیر شیر برقی ظرفشویی

شاید تصور شما از شیر برقی تنها یک وسیله باشد اما بهتر است بدانید هنگامی که از تعمیر شیر برقی ظرفشویی صحبت می کنیم یعنی این که تعمیر کار باید تمام قطعات آن مانند.

بوبین، ورودی اب، ترمینال ماشین ظرفشویی، سوراخ مجرای فشار، لاستیک های مخصوص آب بندی، شیر برقی، لاستیک دیافراگم، فنر و وزن پیستون را به خوبی بررسی کند تا بتواند علت خرابی شیر برقی ظرفشویی را پیدا کند سپس اگر قابل تعمیر بود آن را تعمیر کند و اگر نیاز به تعویض داشت آن را تعویض کنید تا مشکل شیر برقی ظرفشویی برطرف شود.

هنگامی که برای تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل اقدام می کنید بهتر است بدانید اگر تعمیرکار شما از مهارت بالایی برخوردار باشد ابتدا برای رفع عیب ماشین ظرفشویی شما تمام قطعات شیر برقی را چک میکند و در صورتی که تمام آن ها سالم بودند به بررسی سایر قسمت ها می پردازد.

تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی

معمولا در ماشین های ظرفشویی تایمر یک قطعه مهم به حساب می آید. زیرا این وسیله به طور کامل چرخه شستشوی ظروف را و همچنین برنامه های ماشین ظرفشویی را کنترل می کند. در صورتی که این وسیله از کار بیفتد تمام برنامه های ماشین ظرفشویی در یک مقطع و مرحله خاص متوقف می شوند.

برای مثال اگر تایمر کار نکند ممکن است ظروف خشک نشوند و یا پودر ظرفشویی و آب وارد دستگاه نشوند که اقدام به شستشو کنند. به همین خاطر هنگامی که تایمر خراب می شود امکان شستشوی ظروف در ظرفشویی وجود ندارد. زیرا در ماشین ظرفشویی هنگام خرابی تایمر قفل نمی شود. 

به همین خاطر هنگام  تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل یکی از قطعاتی که حتما مورد بررسی قرار می گیرد تایمر می باشد. برای تشخیص خرابی تایمر نیاز به کارشناس نیست ولی برای تعمیر آن حتما باید فرد ماهری اقدام بکند. زیرا این یکی از قطعات حساس می باشد و از اهمیت بالایی برای کارایی بهتر ماشین ظرفشویی برخوردار است و کوچکترین اشتباهی در تعمیر آن منجر به خرابی کل ماشین ظرفشویی می شود.

خدمات بیشتر

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای ماشین های ظرفشویی به وجود می آید خرابی پمپ تخلیه می باشد. بهتر است بدانید زمانی که ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی کند و یا هنگام تخلیه صدای وزوز می شنوید به احتمال زیاد پمپ ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده است. همچنین بهتر است بدانید در صورتی که پمپ تخلیه ماشین شما به درستی کار نکند عملا ماشین ظرفشویی عملکرد خود را از دست می دهد.

زیرا این پمپ وظیفه خارج کردن آب حاصل از شستشوی ظروف به خارج از دستگاه را برعهده دارد و اگر خراب شود آب از دستگاه خارج نمی شود و تمام کارهایی که یه ماشین ظرفشویی باید برای شما انجام دهد انجام نمی شود.

 به همین خاطر در صورتی که پمپ ماشین شما دچار مشکل شود باید سریعا اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل بکنید شما خودتان به هیچ وجه در صورتی که تخصصی در این زمینه ندارید نمی توانید آن را تعمیر کنید. زیرا نحوه تعمیر آن بستگی به شدت آسیب دیدگی پمپ دارد و گاهی حتی بعد از بررسی مشخص می شد که این قطعه کارایی خود را به طور کامل از دست داده است و نیاز است حتما به طور کامل تعویض شود و انجام این گونه از کارها تنها توسط یک فرد ماهر امکان پذیر است.

مزایای تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

  • عدم نیاز به جابجایی: یکی از مهم ترین مزیت های که تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل دارد این می باشد که دیگر نیاز به جابجایی ماشین ظرفشویی که یک وسیله سنگین می باشد نیست و می توان به راحتی در منزل خود آن را تعمیر کرد.
  • تعمیر بهتر: معمولا تعمیرکاران هنگامی که در تعمیرگاه هستند وسیله های زیادی برای تعمیر دارند و نمی توانند تمام تمرکز خود را برای تعمیر یک وسیله بگذارند. اما هنگامی که تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل انجام می شود تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند و تمام تمرکز خود را برای تعمیر بهتر ماشین می‌گذارد به همین خاطر ممکن است هنگامی که ماشین در منزل تعمیر می شود با کیفیت بالاتری تعمیر شود.
  • هزینه کم: هنگامی که اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل می کنید دیگر نیاز به پرداخت هزینه جابجایی نیست به همین خاطر شما مجبور به پرداخت هزینه کمتری می شوید.

چگونه یک تعمیر کار ماشین ظرفشویی ماهر پیدا کنیم؟

هنگامی که تصمیم به تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل میگیرید. به احتمال زیاد مهم ترین مشکل شما پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر باشد. بهتر است بدانید تنها زمانی می توانید یک تعمیر کار ماهر پیدا کنید که به شرکت های مرتبط مراجعه کنید. زیرا ماهر ترین افراد در این شرکت ها مشغول به کار می باشند.

یکی از بهترین شرکت های این حوزه کاری شرکت تیک شهر ایرانیان می باشد که طریقه درخواست نیرو در آن مراجعه به سایت تیک شهر ایرانیان و ثبت درخواست اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی می باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما این می باشد که اگر نیاز به تعمیر کار دارید حتما به این سایت نیز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *