پیمانکاری شستشوی تشک و مبل شویی تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

شما همشهری‌های تهرانی عزیز می توانید برای شستشوی تشک و مبل شوی و پیمانکاری شستشوی تشک و مبل شویی تهران خود به شرکت تیک شهر ایرانیان که یک شرکت مجهز از همه لحاظ می‌باشد مراجعه کنید. و ما با کادری مجرب و کارکشته که با ما همکاری می‌کنند تمامی خدمات شستشوی تشک و مبل شویی شما را در سطح شهر تهران به عهده می‌گیریم. 

شما می‌توانید با خیال راحت و آسوده شستشوی تشک‌ها و مبلمان‌های منازل و نظافت منزل خود را به ما بسپارید و ما نیز در اسرع وقت و در کمترین زمان آنها را به شما تحویل خواهیم داد و شستشوی آنها را در همان مکان و منزل برای شما انجام می‌دهیم.

لطفا جهت پیمانکاری شستشوی تشک و مبل شویی تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

بستن پیمان یا قرارداد شستشوی تشک و مبل شویی تهران

برای بستن قرارداد پیمانکاری شستشوی تشک و مبل شویی طبق معمول و روال کار همیشه باید یک شخص کارفرما و یک شخص پیمانکار حضور داشته باشند. که با همدیگر بر سر متن قرارداد به تفاهم برسند. این دو نفر ابتدا باید بر سر قیمت ها و تمام پیچ و خمهای کار با هم دیگر چک و چونه بزنند تا بتوانند برای رسیدن به قیمت نهایی قرارداد با هم به تفاهم برسند.

قیمت نهایی پیمانکاری شستشوی تشک و مبل شویی تهران کار منوط به بررسی کلی پیمان می باشد که ابتدا کارفرما باید تمام قواعد و زوایای کار را به پیمانکار توضیح دهد و هزینه ها و تاریخ شروع و تاریخ پایان کار را به پیمانکار اعلام کند. و سپس پیمانکار نیز تمام کار را آنالیز کند. که آیا پیمان یا قراردادی که میخواهد آن را امضا کند قابل صرفه هست یا نه او نیز باید تمام هزینه ها و مخارج کار را در نظر بگیرد. تا مطمئن شود آیا توی این معامله سودی نصیب او می شود یا نه. 

در پایان اگر هر دو طرف به تفاهم برسند قرارداد را امضا می کنند. این نکته قابل ذکر است که هنگام امضا قرارداد باید هر دو طرف معامله شخصا حضور داشته باشند تا در طول کار و پایان کار با هم به مشکل بر نخورند.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

مراحل شستشوی تشک و مبل

در زمان‌های گذشته شستشوی تشک‌ها و مبل‌ها اکثراً با آب و شامپوهای فرش و شامپوهای مبل انجام می‌گرفت که این کار عمر تشک و مبل را بسیار پایین می‌آورد. ولی الان با پیشرفت علم و تکنولوژی با استفاده از بخارشوی و خشکشویی به طور کامل و بدون اینکه هیچ لطمه‌ای به بافت و ترکیب تشک و مبل وارد شود شستشو بسیار منظم‌تر و تمیزتر صورت می‌گیرد. و به طور کامل ضدعفونی می‌شوند. 

این در صورتی است که در کمترین زمان و تنها در دوتا الی ۳ ساعت انجام عملیات شستشو انجام می گیرد و در سریع‌ترین زمان مبل‌ها و تشک‌های شما به شما تحویل داده می‌شوند. ما در مجموعه تیک شهر ایرانیان به شما این خدمات را خواهیم داد. که در کمترین زمان و با بیشترین دقت و نظافت کامل ‌مبل ها و تشک‌های شما را ضدعفونی و شستشو دهیم.

شما می‌توانید برای کارهای بیشتر و اداره‌ها و ‌هتل ها با پیمانکارهای ما عقد قرارداد ببندید تا با خیالی آسوده و راحت در سریع‌ترین زمان کارهای شستشوی مبلمان و تشک شما را انجام دهیم. ما در این مجموعه با دارا بودن کادری بسیار مجرب و دستگاه‌های خشکشویی و بخارشوی بسیار پیشرفته و امروزی کارهای نظافت منزل و ادارات شما را به عهده بگیریم.

مبل شویی

در زمان حال شستشوی مبل‌ها دیگر با آب و شامپوهای فرش صورت نمی‌گیرد و با دستگاه‌های مکانیزه و بسیار پیشرفته و بدون خیس کردن و باز کردن مبل‌ها به راحتی شستشو داده می‌شوند. و دیگر نیازی به شامپو فرش نیست و کار شستشو با آب و شامپو فرش هم شکل اولیه مبل‌ها را تغییر می‌دهد و هم عمر آنها را کاهش می‌دهد. ولی الان با لطف وجود دستگاه‌های شستشوی بسیار پیشرفته که به صورت بخارشوی یا خشکشویی هستند هم ترکیب مبل‌ها و تشک‌ها خراب نمی‌شود و هم بسیار منظم و تمیز شسته می‌شوند.

یکی از بهترین روش‌های امروزی مبل‌شویی استفاده از دستگاه‌های بخارشوی تمام اتوماتیک هستند که برای مبلمان‌های که دارای پارچه‌ها عتیقه و گران قیمت هستند بسیار مناسب و کارآمد هستند این دستگاها با توجه به پیشرفت‌های زیادی که دارد و برنامه‌ها و امکانات زیادی که در اختیار دارد دارای سه موتور بسیار قوی می‌باشد که به صورت مکش و بخارشوی مبلها را تمیز می‌کند.

به گونه‌ای که همه لکه‌ها و جرم‌های کثیفی که بر روی پارچه مبل وجود دارد پاکیزه می‌کند و کاملاً ضدعفونی و بهداشتی عمل شستشو را انجام می‌دهد. این دستگاه به راحتی لکه‌ها را از بین می‌برد و مبلمان را به سرعت خشک می‌کند. یکی دیگر از روش‌های مبل‌شویی استفاده از دستگاه دریل است که به صورت دستی انجام می‌گیرد و این یک دستگاه بسیار کارآمد در امر مبل شوی می‌باشد.

پیمانکار شستشو تشک با شرکت تیک شهر ایرانیان

شرکت ما یعنی شرکت تیک شهر ایرانیان نیز به این دستگاه مجهز می‌باشد که یک دستگاه بسیار پیشرفته و کارآمد می‌باشد.

این دستگاه با ستگاه‌های خشکشویی یا دستگاه‌های اتوماتیک متفاوت است و مراحل متفاوتی دارد. یکی از مرحله‌های آن مبل شویی با مواد نانو می‌باشد. که این یک روش بسیار نوین است و در بین مردم بسیار حائز اهمیت است این مواد نانو به خاطر خاصیت ایزوله کردنی که دارد. اکثر مردم برای پاک کردن مبلمان‌ها در برابر چربی ها و لکه‌ها از آن استفاده می‌کنند.  همچنین این مواد یا مواد نانو ماندگاری بسیار طولانی در روی پارچه‌ها دارند. و برای استفاده از مواد نانو معمولا از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و اتوماتیک بخارشوی استفاده می‌شود. مواد نانو امروزه در اکثر کارها از آنها استفاده می‌شود که یک تحول نوین در دنیای امروزی می‌باشد.

شستشوی تشک و مبل‌شویی نیز در زندگی‌های امروزی و در ساختمان‌های مبله به یک مسئله مهمی تبدیل شده است. که دغدغه بسیاری از افراد می باشد اکثر افراد به دنبال ‌جاها یا مکان‌های مناسبی برای شستشوی تشک‌های خود ومبل ‌های زندگی خود می‌باشند. و انتظار دارند که مبل‌ها و تشک‌های خود را به دست افراد با تجربه و کاربلد بسپارند.

زیرا هم تشک‌ها و هم مبل‌ها در هنگام شستشو باید دقت و ظرافت زیادی به کار گرفته شود تا از شکل اولیه خود خارج نشوند. و اکثر مبلمان‌ها را از طریق خشکشویی و بخارشویی تمیز می‌شوند. زیرا نمی‌توان آنها را از طریق آب و دیگر مایعات شستشو کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *