تیغه چینی در تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

تیغه چینی در تهران یکی از کارهای ساختمانی به ظاهر ساده است که باید با تخصص بالا آن را انجام داد. برای داشتن دیوار مستحکم و مقاوم تنها لوازم و ابزارهای باکیفیت کافی نیست. بلکه کارگر ساختمانی برای انجام دیوارچینی باید تخصص و مهارت لازم را داشته باشد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر بهترین خدمات دیوارچینی را به شما ارائه خواهد داد. برای درخواست خدمات تیغه چینی تماس بگیرید.

تیک شهر همچنین خدمات مختلف دیگری در زمینه های مانند تعمیر لوازم خانگی مانند تعمیر بخاری گازی در منزل، بازسازی ساختمان و … ارائه می دهد.

لطفا جهت تیغه چینی در تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تیغه چینی چیست؟

دیوارها پایه هر ساختمان است و کیفیت آن ها به صورت مستقیم بر روی استحکام و دوام ساختمان تاثیر می گذارد. در واقع تیغه چینی همان دیوارهایی است که باید به صورت استاندارد بر روی یکدیگر قرار گیرد تا ترکیبی بسیار مستحکم و مقاوم ایجاد کند. به طور کلی ایمنی ساختمان به استحکام دیوارها بستگی دارد. زیرا بخش مهمی از وزن ساختمان بر روی دیوارها قرار می گیرد. برای تیغه چینی ساختمان از مصالح و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

بهترین مصالح تیغه چینی ساختمان

برای تیغه چینی در تهران مصالح مختلفی به کار می رود که در زیر به آن اشاره می کنیم:

تیغه چینی با آجر

آجر یکی از رایج ترین مصالح تیغه چینی است که در اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح که اغلب ضخامت آن به 10 سانتی متر می رسد، با استفاده از ملات ماسه و سیمان بر روی هم چسبانده می شود. در این روش دیوارچینی باید با استفاده از شاقول دیوار را تراز کرد تا دیوارها به صورت صاف و استاندارد بر روی یکدیگر قرار گیرند. تیغه چینی با آجر توسط نیروهای متخصص و حرفه ای نتیجه ای بسیار اثربخش است.

تیغه چینی با بتن

دیوارکشی ساختمان برای جدا کردن زمین ها، محوطه سازی و مواردی از این قبیل به کار می رود. در واقع بهتر است که برای دیوارچینی از ابزار و مصالح دیگری استفاده کنید. بتن از ابزارهای بسیار مستحکم و مقاوم ساخته شده و در قالب خاصی قرار می گیرد. در نهایت برای افزایش استحکام و دوام تیغه های بتنی با مصالح آن ها را بر روی دیگر مستحکم می کنند. تیغه چینی دیوار در تهران توسط تیک شهر به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

تیغه چینی در تهران
تیغه چینی در تهران

تیغه چینی با بلوک سیمانی

از دیگر مصالح رایج برای تیغه چینی در تهران می توان به بلوک سیمانی اشاره کرد. بلوک ها وزن سبکی دارد و بار اضافی را به ساختمان وارد نمی کند. برای متصل کردن بلوک های سیمانی به ساختمان می بایست از نبشی و میلگرد استفاده نمود. بلوک های سیمانی نیز مانند سایر مصالح دیوارچینی با استفاده از ملات ماسه و سیمان بر روی یکدیگر چیده می شوند. کارگران حرفه ای پس از هر ردیف چیدن بلوک سیمانی آن را تراز می کنند تا به صورت صاف چیدمان گردند.

تیغه چینی با بلوک های پیش ساخته گچی

بلوک های پیش ساخته گچی همان طور که از نامش مشخص است از گچ ساخته می شود. افزایش سرعت کار، امکان برش این آجرها با اره، شکل گیری دیوارهای صاف و یکدست، وزن سبک و … از جمله مهم ترین مزایای دیوارهای پیش ساخته گچی به شمار می رود. با توجه به وزن پایین بلوک های گچی این روش تیغه چینی بسیار راحت است و بار اضافی به ساختمان وارد نخواهد کرد.

تیغه چینی با آجر سفال

آجر سفال نیز یکی دیگر از مصالح مورد استفاده در ساختمان به شمار می رود. آجرسفال ها اغلب در ضخامت 7، 10، 15 و 20 سانتی متری به تولید می رسد. آجرهای سفال عایق بسیار مناسبی است و در فصول زمستان و تابستان از ورود و خروج سرما و گرما جلوگیری می کند. وزن پایین آجر سفال طرفداران این مصالح را چندین برابر کرده است. برای اتصال دیوارهای آجر سفال به سقف باید از میلگرد استفاده کنند تا ایمنی ساختمان افزایش یابد.

مراحل تیغه چینی ساختمان

برای تیغه چینی در تهران باید اصول و استاندارد لازم را رعایت کرد. در زیر مراحل تیغه چینی در تهران را به شما توضیح می دهیم:

برای تیغه چینی ساختمان باید ابتدا به نقشه ساختمان مراجعه کرده و با توجه به ضخامت مصالح محل دقیق دیوارها را تعیین کنید.

تهیه کردن مصالح و ابزارهای تیغه چینی از دیگر مراحلی است که باید در دیوارچینی رعایت کرد.

پس از این که تمامی ابزارها و مصالح مورد نیاز برای تیغه چینی را تهیه کردید نوبت به چیدن دیوار می رسد. برای این که دیوارها به صورت استاندارد و صاف در کنار هم قرار گیرند باید از تراز استفاده کرد. همچنین پس از هر لایه دیوارچینی باید مجدد آن را اندازه گیری نمود.

هزینه تیغه چینی در تهران چقدر است؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، تیغه چینی با ابزار و مصالح مختلفی صورت می گیرد. در نتیجه نوع دیوار، هزینه تردد، کیفیت مصالح و … بر روی هزینه تیغه چینی تاثیر می گذارد. همچنین شرکت های خدماتی نظافتی دستمزدهای خاص خود را از مشتریان دریافت می کنند. شرکت نظافتی تیک شهر نیروهای بسیار حرفه ای را برای دیوارچینی در تهران استخدام کرده است و هزینه های منصفانه ای را رقم زده است. برای اطلاع از هزینه تیغه چینی ساختمان در تهران با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

تیغه چینی در تهران با تیک شهر

تخصص و تجربه کاری در دیوارچینی اهمیت بسیاری دارد. زیرا در صورت هر گونه خطا و مشکل در تیغه چینی ایمنی ساختمان به خطر می افتد. نیروهای خدماتی تیک شهر به تمامی ابزار و مصالح تیغه چینی تسلط کاملی دارند و به خوبی هر یک از این مصالح را اجرا خواهند کرد. شما می توانید با بهره گیری از تجربیات و تخصص نیروهای تیک شهر ساختمانی مستحکم و بادوام داشته باشید. این شرکت افتخار دارد که انواع خدمات ساختمانی را به همشهریان تهرانی ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *