خدمات تاسیسات ساختمان در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

یکی از مهم ترین مهارت هایی که اغلب افراد دوست دارند آن را یاد بگیرند خدمات تاسیسات ساختمان در منزل می باشد. زیرا این خدمات تنها یک کار واحد نیست. بلکه مجموعه ای از خدمات و کار ها می باشد که همواره در طول زندگی به آن نیاز پیدا می کنیم.

اما با این حال بهتر است بدانید که خدمات تاسیسات ساختمان که شامل کارهایی مثل لوله کشی، لوله بازکنی، نصب روشویی، تعمیر کولر، نصب توالت فرنگی، شیرآلات و تعویض یا نصب رادیاتور، نصب کلید و پریز و .. میشوند کار های بسیار حساسی هستند که بهتر است حتما توسط افراد متخصص و باتجربه انجام گیرند.

زیرا در صورتی که خود اقدام به انجام این کار ها بگیرد و تخصصی در این زمینه نداشته باشید به هیچ وجه کاری از پیش نخواهید برد و مجبور به پرداخت هزینه دوباره نیز می شوید.

لطفا جهت خدمات تاسیسات ساختمان در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

چرا باید خدمات تاسیسات ساختمان در منزل را انتخاب کنیم؟

بهتر است بدانید که در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات تاسیسات ساختمان در منزل را ارائه می دهند اما چرا باید ما شرکت تیک شهر ایرانیان را انتخاب کنیم؟ 

شما اولویت اول هستید

معمولا در شرکت تیک شهر ایرانیان کارشناسان بسیاری دور هم گرد آمده اند تا بتوانند بعد از مراجعه به منزل شما و تشخیص مشکل بهترین و کم هزینه ترین راه حل را برای رفع مشکل ارائه دهند. معمولا هر راه حلی که از طریق این شرکت به شما پیشنهاد می شود بر اساس دانش و تجربه می باشد به همین خاطر می تواند بهترین پیشنهاد باشد.

ارزشمند بودن وقت شما

بهتر است بدانید که هر وقت برای شما مشکلی در رابطه با خدمات تاسیسات ساختمان در منزل پیش بیاید در صورتی که به سایت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید. 

درخواست خود را ثبت کنید در کمترین زمان ممکن متخصصین این شرکت به منزل شما مراجعه می کنند و مشکل را به بهترین نحو ممکن برطرف می کنند. زیرا وقت مشتریان برای تیم شهر ایرانیان دارای جایگاه ویژه ای می‌باشد.

نصب و تعمیر وسایل توسط بهترین و مجرب ترین تکنسین ها انجام می شود

به احتمال زیاد زمانی که مشکلی برای شما پیش می آید یکی از مشکلاتی که دارید پیدا کردن یک متخصص ماهر و مطمئن می باشد که امروزه کار سختی است.

اما برای رفع اینگونه از مشکلات تنها کافی است به سایت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید. زیرا تمام افرادی که برای این شرکت کار می کنند دارای سابقه کار طولانی و تخصص بسیار بالایی می باشند به همین خاطر هنگامی که شما درخواست می دهید بهترین و ماهر ترین تکنسین ها در رابطه با مشکل مورد نظر به منزل شما مراجعه می کنند. 

هزینه کم

همانگونه که میدانید امروزه قیمت های دستمزد افراد متخصص بسیار بالا می باشد به همین خاطر ممکن است بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن یک فرد متخصص با دستمزد مناسب باشند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت تیک شهر ایرانیان است. زیرا این شرکت همیشه سعی می کند بهترین خدمات را با کمترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

خدمات بیشتر: شستشوی نما

خدمات تاسیسات ساختمان در منزل شامل چه مواردی می شوند؟

لوله بازکنی و لوله کشی

یکی از مهم ترین مواردی که شامل خدمات تاسیسات ساختمان در منزل می باشد لوله کشی می باشد. لوله کشی معمولا هنگام ساختمان سازی یکی از ضروری ترین کارهایی می باشد که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا در آینده مشکلی را ایجاد نکند.

اما همیشه لوله کشی زمان ساختمان سازی انجام نمی شود بلکه در بسیاری از موارد هنگامی که یک ساختمان فرسوده می شود لوله کشی آن نیز فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

اما در صورتی که در منزل شما بوی بد فاضلاب پیچیده است و یا روشویی شما تخلیه نمیشود یعنی این که گرفتگی لوله اتفاق افتاده و حتما نیاز به لوله باز کنی دارید تا مشکل شما را برطرف کند.

که این کار نیز شامل خدمات تاسیسات ساختمانی می باشد و در منزل انجام می شود برای انجام این کار تنها کافی است در سایت تیک شهر ایرانیان درخواست خود را ثبت کنید.

نصب رادیاتور

رادیاتور ها وسایلی می باشند که بعد از تکمیل ساختمان سازی حتما باید نصب شوند این کار نیز جز خدمات تاسیسات ساختمان در منزل می باشد که باید حتما توسط یک فرد ماهر انجام شود.

شاید بسیاری از شما تصور کند که این کار را خودتان می توانید انجام دهید اما انجام این کار تنها در ابتدای کار ممکن است راحت به نظر برسد و اگر یک فرد نا وارد آن را انجام دهد حتما در آینده دچار مشکلات زیادی در سیستم گرمایشی خودتان خواهیدشد. بنابراین شما می توانید برای نصب و سرویس رادیاتور خود به سایت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید.

نصب توالت فرنگی و روشویی

نصب توالت فرنگی یکی از کار هایی می باشد که بسیاری از افراد تصور می کنند خودشان می توانند انجام دهند. بهتر است بدانید این کار را می توان خودتان نیز انجام دهید اما در صورتی که در این زمینه تخصصی نداشته باشید احتمال این که نشتی داشته باشد و اگر در آپارتمان زندگی می کنید احتمال خیس شدن سقف طبقه پایینی بسیار زیاد است.

به همین خاطر بسیاری از افراد این ریسک را نمی پذیرند و انجام آن را به شرکت های خدمات تاسیسات ساختمان در منزل می سپارند. زیرا در اینگونه از شرکت ها همیشه ماهر ترین افراد وجود دارند و می تواند در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو این کار را انجام دهند.

البته در رابطه با نصب روشویی نیز روال کار به همین صورت است و پیشنهاد می شود حتما نصب آن را به یک شرکت خدمات تاسیسات ساختمان در منزل مانند تیک شهر ایرانیان بسپارید.

نصب شیرآلات

در همه منازل حتما شیرآلات وجود دارند و نصب آن ها حتما باید توسط یک لوله کش ماهر انجام شود تا کار فرما مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشود. همانگونه که می دانید امروزه قیمت شیرآلات بسیار زیاد می باشد و یک اشتباه کوچک در نصب آن ها ممکن است باعث شکستن آن ها و متحمل شدن ضرر زیاد کار فرما شود.

به همین خاطر پیشنهاد می شود در هیچ صورتی نباید خودتان اقدام به نصب شیر آلات کنید و انجام این کار حتما باید به یک شرکت خدمات تاسیسات ساختمان در منزل مانند تیک شهر ایرانیان سپرده شود. شرکت تیک شهر همچنین در زمینه نظافت منزل فوری و همچنین اعزام نظافتچی نیز فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *