پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران

آخرین مقالات

پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران از دغدغه های بسیاری از افراد ممکن است که باشد. سنگ نما و سنگ کاری یکی از قسمت‌های ساختمان سازی می‌باشد. که برای زیبایی و همچنین استحکام ساختمان از آن استفاده می‌شود. و از آن به عنوان یک پوشش زیبا بر روی ساختمان کار می‌شود.

امروزه انواع سنگ‌های نما و سنگ‌های داخلی وجود دارد که هر کدام مخصوص هر قسمتی می‌باشد. در سنگ کاری و سنگ نماکاری اصول و قواعد آن باید رعایت شود و باید این کار به دست یک سنگ کار با تجربه و کاردان سپرده شود. سنگ‌کاری در واقع همان ظریف کاری ساختمان است که برای این کار باید دقت زیادی به عمل آید.

 از سنگ‌های بسیار سخت و محکم معمولاً در نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود و از دیگر سنگ‌ها در نمای داخل ساختمان استفاده می‌شود که زیاد نیاز به استحکام زیادی نیست زیرا در معرض سرما و گرمای زیاد قرار نمی‌گیرند. انواع سنگ‌های گرانیتی وجود دارد که هرکسی به هر سلیقه‌ای و به هر رنگی از آنها استفاده می‌کنند.

 شرکت تیک شهر ایرانیان  یکی از شرکت‌های بسیار با تجربه و پرتوانی در سطح شهر تهران در زمینه انواع فعالیت های پیمانکاری می‌باشد.  همچنین با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه و همچنین پیمانکاران زبردست آماده خدمت رسانی به شما هموطنان تهرانی می‌باشد.  شما می توانید تمام کارهای ساختمان سازی خود مانند پیمانکاری نظافت، پیمانکاری تخریب ساختمان و … را به ما بسپارید. تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن پروژه‌های شما را به شما تحویل دهیم.

بستن قرارداد پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران

معمولا قراردادهای سنگ نما و سنگ کاری نیز مثل بقیه قراردادهای پیمانکاری ساختمان سازی باید تمام زوایای کار و همچنین قوانین و مقررات آن رعایت شود.

 ابتدا باید یک کارفرما تمام جزئیات کار را برای پیمانکار مورد نظر تعریف کند و تمام هزینه‌ها و همچنین به کارگیری نوع مصالح و زمان تحویل کار را به پیمانکار اعلام کند و پیمانکار نیز باید کلیه جوانب را در نظر بگیرد و سپس هر آنچه را که دو طرف یعنی کارفرما و پیمانکار از همدیگر می خواهند به صورت نوشته در متن قرارداد بنویسند.

 برای عقد این گونه قراردادها باید دو طرف پیمانکار و کارفرما هر دو تا حضور داشته باشند و بر سر قیمت‌ها و دیگر موارد مورد نظر که در متن قرارداد قید شده است بحث و گفتگو کنند تا در بین کار شک و شبهه‌ای به وجود نیاید و باید هر دو طرف هنگام امضای قرارداد حضور داشته باشند و هنگامی که هر دو تا با هم به تفاهم رسیدند قرارداد را امضا کرده و سپس پیمانکار شروع به کار کند.

پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران
پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران

انواع سنگ کاری و سنگ نمای تهران

سنگ کاری داخلی

در سنگ‌کاری داخل ساختمان باید دقت و ظرافت زیادی به کار رود و همچنین از سنگ‌های مصنوعی زیباتر و ظریف‌تری استفاده می‌شود تا جلوه‌های زیبایی به ساختمان ببخشند. سنگ‌هایی که در قسمت داخل ساختمان به کار گرفته می‌شوند نسبت به سنگ‌های که در بیرون ساختمان به کار رفته می‌شود استحکام کمتری دارند.

ولی ظرافت بیشتری دارند و هم همچنین سنگ‌های کف ساختمان و آشپزخانه و حمام علاوه بر ظرافت آنها باید بر طریقه قرار گرفتن آنها بر روی سطح و دیواره بسیار دقت شود تا از نفوذ پذیری آب نیز جلوگیری کنند. قسمت‌های مختلف ساختمان ‌از سنگ های متنوعی استفاده می‌شود که از سنگ‌های گران قیمت گرفته تا سنگ‌های قیمت پایین و کیفیت پایین‌تر.

 در مجموع همه این موارد بستگی به هزینه‌ای دارد که ما می‌خواهیم بر روی ساختمان خود خرج کنیم زیرا سنگ نماکاری و سنگ‌کاری تقریباً جز مراحل بسیار حساس و پایانی کار می‌باشند.

مقاله مرتبط: پیمانکاری زباله های بیمارستانی

سنگ کاری خارجی ساختمان

در هنگام سنگ نما و سنگ کاری خارجی موضوعی که در مرحله اول بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد استحکام سنگ و چسبیدن مناسب سنگ به روی دیواره یا سطح زیرین می‌باشد و همچنین مقاومت بالای سنگ‌ها در برابر سرما و فرسایش و هوازدگی نیز یک موضوع مهم می باشد.

 زیرا قسمت بیرونی ساختمان در معرض عوامل طبیعی قرار می‌گیرند پس باید استحکام و مقاومت زیادی داشته باشند تا در طول سالیان زیاد دچار مشکل نشوند.

 هرچند باید گفته شود که ظرافت و زیبایی نیز در سنگ نمای بیرونی ساختمان هم بسیار حائز اهمیت است و باید دقت فراوانی در آن به کار رود ولی در مجموع استحکام و مقاومت سنگ و طریقه چسبندگی آن یک موضوع بسیار مهم‌تری می‌باشد.

شرکت تیک شهر ایرانیان که یک شرکت خدماتی در راستای ساختمان سازی و پیمانکاری می‌باشد می‌تواند شما را در امر ساختمان سازی و سنگ نماکاری و سنگ کاری یاری کند و کارهای ساختمانی شما را به پیمانکارانی مجرب و کارکشته بسپارد تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت کار ساختمان‌های شما را با نمایی بسیار زیبا و بسیار محکم به شما تحویل دهد.

 شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی‌های لازم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کلیه جوانب کار را به صورت کامل برای شما توضیح دهند.

پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران
پیمانکاری سنگ نما و سنگ کاری تهران

قیمت سنگ کاری و سنگ نماکاری تهران

قیمت‌های سنگ‌کاری و سنگ نماکاری در تهران بستگی به نوع سنگ و جنس سنگ و همچنین کار در ارتفاع و کار با چسب یا دوغاب دارد و بسیار متنوع و متفاوت است. زیرا هنگامی که سنگ‌کاری در ارتفاعات بالا و بر روی داربست صورت می‌گیرد به علت سختی کار قیمت دستمزد سنگ کار نیزلاتر می‌رود و همچنین بستگی به جنس و قیمت سنگ‌ها باز بر هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد.

 زیرا هر سنگی با توجه به جنس آن قیمت بالاتری دارد و اگر در هنگام سنگ کاری از چسب استفاده شود هزینه چسب نیز بر دیگر هزینه‌ها اضافه می‌شود هرچند که از چسب برای چسباندن سنگ‌های کف استفاده می‌شود و برای چسباندن سنگ‌های بدنه از دوغاب استفاده می‌شود که دوغاب نسبت به چسب هزینه کمتری دارد.

مصالح اصلی که در سنگ‌کاری به کار رفته می‌شود معمولاً انواع سنگ‌هایی از جنس تراورتن، مرمر و یا گرانیت هستند که این گونه سنگ‌ها هر کدام قیمت‌های خاص خود را دارند پس باید این را در نظر داشته باشیم که قیمت سنگ کاری و نماکاری به عوامل زیادی بستگی دارد و برای این کار ما باید از سنگ کارها و نماکارهای با تجربه استفاده کنیم.

شما می‌توانید برای به کارگیری این گونه افراد به شرکت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید تا پیمانکاران بسیار کاردان و همچنین سنگ کارهای بسیار با تجربه را به شما معرفی کند و با آنها قرارداد پیمانکاری ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *