پیمانکاری لوله کشی ساختمان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری لوله کشی ساختمان

آخرین مقالات

در دنیای امروزی و با توجه به امکانات بسیار زیادی که در رابطه با ساختمان سازی و لوله کشی ساختمان‌ها وجود دارد.انسان‌ها ملزم به رعایت نکات بسیار زیادی در هنگام ساختمان‌سازی و آپارتمان سازی می‌باشند که در این رابطه باید برای اینکه کار به نحو احسنت صورت گیرد از افراد مجرب و کارکشته استفاده شود. معمولا افراد در هنگام ساخت و ساز و یا کارفرماها کار را به پیمانکار لوله کشی ساختمان می‌سپارند.

زیرا با توجه به زمان و هزینه‌هایی که برای لوله کشی ساختمان وجود دارد و همچنین تهیه اجناس و متریال مورد نیاز باید در این زمینه آشنایی لازم را داشته باشیم معمولاً باید کار را به پیمانکار ساختمان بسپاریم .

در این زمینه نیز باید دقت به عمل آید که از یک پیمانکار لوله کش ساختمان که دارای تجربه بالایی در این کار است استفاده کنیم. ما در اینجا یعنی شرکت تیک شهر ایرانیان آماده خدمات رسانی به شما هموطنان گرامی می‌باشیم تا شما را در امر ساختمان سازی و لوله کشی ساختمان به طور کامل راهنمایی کنیم.

با توجه به پیمانکاران با تجربه و کاردرست این شرکت پیمانکاری لوله کشی ساختمان شما را از صفر تا صد به عهده بگیریم. و یک کار بسیار با دوام و با کیفیت به شما عزیزان تحویل دهیم شرکت تیک شهر ایرانیان یک شرکت با قدمت بالا در امر ساختمان سازی لوله کشی ساختمان می‌باشد. که با کادری با تجربه و آماده به خدمت میتواند کلیه امور ساختمان سازی شما را انجام دهد.

لطفا جهت پپیمانکاری لوله کشی ساختمان و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

طرفین قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

در هنگام عقد یا بستن قرارداد بین پیمانکار و کارفرما باید هر دو طرف حاضر باشند و طرفین به طور کامل و دقیق تعیین شوند. و رابطه بین آنها با همدیگر تبیین شود که در مابقی امور کار دچار مشکل نشوند. کارفرما موظف است که کلیه هزینه‌های تامین مواد مورد نیاز برای لوله کشی ساختمان را برای پیمانکار فراهم کند و پیمانکار نیز موظف است که تمام زوایای کار را به طور کامل بررسی کند. و هزینه‌های لوله کشی ساختمان را برای کارفرما مشخص کند.

در هنگام عقد قرارداد باید بین آنها کاملاً تعیین شود که از چه موادی و با چه کیفیتی استفاده شود و در متن قرارداد قید شود. زیرا اگر بعد از انجام و تمام شدن کار هرگونه مشکلی در رابطه با لوله کشی ساختمان به وجود آید طبق قرارداد هر یک از طرفین چه پیمانکار و چه کارفرما باید جوابگو باشند.

حتماً توصیه می‌شود که یک کپی از متن قرارداد برای هر یک از طرفین فراهم شود تا در هنگام اثبات مشکل با همدیگر بحث و گفتگویی نداشته باشند.

پیمانکاری لوله کشی ساختمان
پیمانکاری لوله کشی ساختمان

خدمات پیمانکاری تیک شهر

محاسبات و مشخصات فنی پیمانکاری لوله کشی ساختمان

در هنگام عقد قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان بخشی از متن قرارداد به توضیح کامل مشخصات فنی مواد و مصالحی که باید در لوله کشی استفاده شود اختصاص داده می‌شود.

که در آن باید به طور کامل در مورد جنس و نوع مواد و کیفیت مواد به کار رفته در لوله کشی ساختمان به طور مفصل توضیح داده شود.

این کار باعث می‌شود که پیمانکار نتواند با به کار بردن مواد بنجل و بی‌کیفیت کار خود را با هزینه‌های کم و کیفیت پایین تحویل دهد این امر باعث می‌شود .که هرگونه مشکلی در رابطه با لوله کشی ساختمان به وجود آید پیمانکار لوله کشی ساختمان باید جوابگو باشد.

همچنین ممکن است که کارفرما از پیمانکار تهیه مواد بسیار با کیفیت بالا و گران قیمت را خواستار باشد که در این مواقع باید بین کارفرما و پیمانکار همکاری لازم وجود داشته باشد که در مابقی امور کار دچار مشکل و سوء تفاهم نشوند. شرکت تیک شهر ایرانیان با توجه به دارا بودن پیمانکاران بسیار با تجربه و کارکشته در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

زیرا ما در این شرکت با به کارگیری افراد بسیار لایق و متعهد آماده‌ایم که کلیه امور ساختمان سازی شما اعم از ساخت و ساز و همچنین لوله‌کشی‌ ساختمان به شما کمک کنیم . شما می‌توانید با اطمینان خاطر و خیالی آسوده لوله کشی ساختمان خود را به ما بسپارید.

پیمانکاری لوله کشی ساختمان
پیمانکاری لوله کشی ساختمان

مبلغ قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

مبلغ قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان معمولا توسط کارفرما تعیین می‌شود. و یا در بعضی از موارد با قیمت پیشنهادی پیمانکار به تفاهم می‌رسند. در نهایت هر دو طرف باید بر سر قیمت نهایی به تفاهم برسند و در این قرارداد باید در مورد کلیه هزینه‌های لوله کشی ساختمان و همچنین نوع مواد و کیفیت مواد به کار رفته در آن دو طرف یعنی پیمانکار و کارفرما با هم بحث و گفتگو کنند.

همچنین نوع قرارداد در پیمانکاری لوله کشی ساختمان متفاوت نیز می‌باشد. زیرا هر ساختمان بنا به وسعت و زیربنایی که دارد هزینه‌های آن باید محاسبه شود و همچنین با توجه به مواد و مصالح به کار رفته در آن که توسط کارفرما تعیین می‌شود هزینه‌ها یکسان نمی‌باشند. که باید کلیه این امور به طور کتبی در قرارداد قید شود.

 تا طبق آمار و اقلامی که کارفرما از پیمانکار می‌خواهد کار تحویل داده شود. و پیمانکار نیز باید طبق فاکتور تمام مواد مورد استفاده در ساختمان را به کارفرما تحویل دهد تا در پایان کار هیچ مشکلی بین کارفرما و پیمانکار ایجاد نشود.

پیمانکاری لوله کشی ساختمان
پیمانکاری لوله کشی ساختمان

شرایط و چگونگی پرداخت هزینه لوله کشی ساختمان

پس از اینکه قرارداد لوله کشی ساختمان بین دو طرف به اتمام می‌رسد بحث بر سر چگونگی پرداخت هزینه‌ها نیز پیش می‌آید. که در این موقع نیز باید تعیین شود که هزینه‌ها به چه صورت و در چه زمانی پرداخت می‌شود.

باید مرحله به مرحله و تمام جزئیات پرداخت نیز تعیین شود زیرا هرچه در این مرحله در هنگام پرداخت‌ها دقت به عمل آید کار پیشروی بیشتری داشته وبحث و جدل‌ها نیز کم می‌شوند.

همچنین اختلافات احتمالی نیز کاسته می‌شود. کارفرما موظف است که تعیین کند که به چه نحوی هزینه پیمانکار پرداخت می‌شود که آیا به صورت نقدی می‌باشد یا از طریق اوراق یا چک و سفته می‌باشد. پس باید در هنگام عقد قرارداد در رابطه با این امر باید به طور کامل توضیح و شرح داده شود.

 شما می‌توانید برای اینکه از کلیه کارها و امور لوله کشی ساختمان به طور کامل آگاه شوید با ما در شرکت تیک شهر ایرانیان تماس حاصل فرمایید تا شما را با یک ساخت و ساز کاملاً ایمن و مطمئن و بدون دردسر اگاه سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *