پیمانکاری زباله های بیمارستانی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری زباله های بیمارستانی

آخرین مقالات

پیمانکاری زباله های بیمارستانی به یکی از دغدغه های مهم اکثر بیمارستان های دولتی و خصوصی تبدیل  شده است. در حال حاضر موضوع تولید پسماند یا زباله از جمله فجایعی است که انسان روی تنها زیستگاه خود یعنی زمین به بار می‌آورد. پسماندهایی که متاسفانه بخش قابل توجهی از آن به شکل غیر اصولی و بدون رعایت ضوابط و معیارهای زیست محیطی در محیط زیست رها و یا دفع می‌شوند. پسماندهای بیمارستانی از جمله این پسماندهای ساخته دست بشر است که در زمان حاضر و به گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هر روز ۴۰۰ تن پسماند بیمارستانی در کشور تولید می‌شود.

مدیریت پسماندهای بیمارستانی شاید مهمتر از تولید آن باشد زیرا در صورت اجرا نشدن برنامه‌های ساماندهی پسماند بیمارستانی باید در آینده شاهد تاثیرات مخرب آن بر روی سلامت انسان و محیط زیست باشیم به گفته برخی کارشناسان بین ۷۵ تا ۸۰ درصد زباله‌های بیمارستانی را زباله‌های عادی و بین ۲۰ تا ۲۵ درصد این زباله‌ها را زباله‌های عفونی یا خطرناک تشکیل می‌دهند.

پیمانکاری زباله های بیمارستانی با تیک شهر

 از پسماندهای عادی بیمارستانی می توان به عنوان مثال ته مانده غذاهای آشپزخانه و قوطی‌های کمپوت و اشیایی همچون اشیای تیز و برنده مانند سوزن سرنگ،تیغ‌های جراحی را پسماند خطرناک بیمارستان می گویند. شرکت تیک شهر ایرانیان یکی از شرکت‌های خدمات رسانی در سطح تهران می‌باشد.

 ما در خیلی از زمینه‌ها مانند پیمانکاری نظافت و … آماده همکاری با تمام نهادها و هموطنان عزیز می‌باشیم و در حوزه جمع آوری زباله‌های بیمارستانی نیز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستیم و آماده عقد پیمانکاری و بستن قرارداد برای امهای زباله‌های بیمارستانی می‌ باشیم و همچنین ما در شرکت تیک شهر ایرانیان با در دست داشتن تمام وسایل و امکانات موجود آماده‌ایم که شهر را یا بیمارستان‌ها را عاری از هرگونه پسماندها و زباله‌های خطرناک کنیم.

لطفا جهت پیمانکاری زباله های بیمارستانی و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

پیمانکاری زباله های بیمارستانی
پیمانکاری زباله های بیمارستانی

بستن قرارداد پیمانکاری زباله های بیمارستانی

قراردادهای پیمانکاری که بین نهادهای دولتی بسته می‌شود معمولاً از دو طرف کارفرما و پیمانکار تشکیل می‌شوند و معمولاً در اینگونه پیمان‌ها کارفرما از طرف بیمارستان یا به عنوان وکیل رسمی بیمارستان معرفی می‌شود و طبق نظر و دستورالعمل‌های بیمارستان با پیمانکاران خصوصی یا دولتی قرارداد می‌بندد.

 این قرارداد یا پیمان نیز مثل دیگر قراردادهای پیمانکاری باید یک طرف به عنوان کارفرما و یک طرف به عنوان پیمانکار برای اجرای کار معرفی شوند که طبق روند معمول قراردادها باید تمام شرایط و ضوابط کاری چه از طرف کارفرما و چه از طرف پیمانکار برای همدیگر بیان شوند و به صورت مکتوب در متن قرارداد درج شوند زیرا این کار باعث می‌شود. که هیچگونه مبهماتی در بین دو طرف وجود نداشته باشد و با آگاهی کامل متن قرارداد را امضا می‌کنند تا در حین کار و اجرای روند کار دچار مشکل نشوند کارفرما موظف است آنچه را که نهاد دولتی یا خود شخص کارفرما در نظر دارد به طور کامل برای پیمانکار بیان کند.

 سپس پیمانکار نیز آنچه را که در توان دارد و همچنین با ارزیابی کل قرارداد نظر خود را درباره امضا نهایی قرارداد با کارفرما در میان بگذارد و سپس هر دو طرف موظف هستند که در راستای قراردادی که با هم امضا کرده‌اند کاری را که به آنها محول شده است در اسرع وقت و طبق قرارداد انجام دهند. وظیفه کارفرما رسیدگی به کار پیمانکار می‌باشد و وظیفه پیمانکار نیز انجام اموری است که کارفرما به او محول کرده و طبق متن پذیرفته است.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

انواع زباله های بیمارستانی

زباله‌های بیمارستانی با توجه به میزان خطر رسانی آنها به محیط زیست و انسان‌ها به سه دسته زباله های معمولی یا بی‌خطر و یا زباله‌های پرخطر یا شبه خطرناک و زباله های پزشکی ویژه تقسیم می شوند. زباله‌های بیمارستانی بی‌خطر یا کم خطر عبارتند از زباله‌هایی مانند ته مانده غذاها، قوطی‌های کنسرو و ظروف یکبار مصرف و پسماند میوه‌ها و آبمیوه‌ها می‌باشند.

زباله‌های پر خطر عبارتند از سرنگ‌ها و سوزن‌ها و تیغ‌های جراحی و مواد پر خطری که باعث ایجاد آلودگی و عفونت‌های شدید می‌شوند. و به تمام پسماندهای عفونی و زیان آور ناشی از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی وآزمایشگاه‌های تشخیص طبی و سایر مراکز مشابه که به دلیل بالا بودن حداقل یکی از خواص خطرناک از قبیل سموم، بیماری زایی و قابلیت انفجار یا اشتعال و خورندگی و مشابه آن به مراقبت ویژه نیاز دارند. زباله های پزشکی ویژه گفته می‌شود اگر این سه نوع زباله از طریق بیمارستان‌ها از همدیگر تفکیک شوند تا حدود بسیار زیادی از زیان‌های ناشی از زباله‌های بیمارستان می‌توان جلوگیری کرد.

زیرا اگر این زباله‌ها در بیمارستان‌ها از همدیگر تفکیک شوند به راحتی می‌توان آنها را در محل مناسب خود دفن کرد و حتی بعضی از آنها را برای بازیافت به کارخانه‌ها فرستاد بیمارستان‌ها به خاطر اینکه یک مکان بسیار مهم به شمار می‌آید به گونه‌ای نمی‌باشد که ماموران محیط زیست بتوانند آن را پلمپ کنند.

در صورتی که خطای از آنها سر بدهد بتوانند بیمارستان را جمع آوری کنند چون بیمارستان یک واحد تولیدی نیست که به راحتی آن را منع فعالیت کنند. بیمارستان از آنجایی که با جان مردم سر کار دارد خیلی مهم می‌باشد. پس ما باید برای پسماندهای بیمارستانی فکر چاره‌ای کنیم ما در شرکت تیک شهر ایرانیان آماده‌ایم با بستن قراردادهای پیمانکاری با بیمارستان‌های تهران بتوانیم باری را از روی دوش بیمارستان‌های شهر جهت امها زباله‌ها و جمع آوری آنها برداریم.

پیمانکاری زباله های بیمارستانی
پیمانکاری زباله های بیمارستانی

هزینه پیمانکاری زباله های بیمارستانی

هزینه دفع زباله‌های بیمارستانی با توجه به حساسیت‌های زیادی که دارد بسیار بالا می‌باشد زیرا اگر این زباله‌ها به درستی امها نشوند و از بین نروند خسارات بسیار زیان آوری به محیط زیست و همچنین ما انسان‌ها وارد می‌کنند پس باید برای دفع این زباله‌ها چاره اندیشی کنیم.

و حتی اگر برای ما هزینه‌های بسیار بالایی نیز داشته باشند نباید در از بین بردن آنها کوتاهی شود زیرا بیماری‌های بسیار زیادی ناشی از این زباله‌ها به محیط زیست وارد می‌شود و همه آنها گریبانگیر ما انسانها می‌شوند به گونه‌ای که برای درمان این بیماری‌ها باید هزینه‌های بسیار بالاتر و حتی جبران ناپذیری بپردازیم.

این زباله‌ها تنها یک زباله معمولی نیستند که بتوان از کنار آنها به راحتی عبور کنیم زیر آنها عاری از هرگونه ویروس‌ها و قارچ‌ها و عفونت‌های خطرناک می‌باشند که اگر به حال خود رها شوند فاجعه بار خواهند شد. ما در شرکت تیک شهر ایرانیان گرد هم آمده‌ایم تا با عقد قرارداد پیمانکاری با بیمارستان‌ها و جمع آوری و دفع این زباله‌ها بتوانیم خدمات شایانی در این رابطه به مردم عزیزمان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *