تعمیر بخاری گازی در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر بخاری گازی

آخرین مقالات

بخاری یکی از ابزارهای گرمایشی در خانه و محل کار است که در مدل های مختلفی تولید می شود. بخاری های گازی همان طور که از نامش مشخص است با استفاده از انرژی گاز تولید گرما می کند. این دستگاه ممکن است به مرور دچار مشکلاتی از قبیل نشت گاز، عدم تولید گرمای کافی، روشن نشدن و … شود. تعمیر بخاری گازی در منزل و تعمیر لوازم خانگی در منزل صرفا باید توسط افراد حرفه ای و کاربلد انجام شود. زیرا در غیر این صورت هزینه تعمیر چندین برابر خواهد شد. کارشناسان تیک شهر در این زمینه در خدمت شما هستند. نا گفته نماند که در تیک شهر خدمات مختلفی دیگری نیز عرضه می شود که از جمله آنها می توان به سرویس گولر گازی در منزل و تعمیر یخچال در منزل تنها جندی از این خدمات است.

لطفا جهت تعمیر بخاری گازی در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تعمیر بخاری گازی در منزل تهران

با توجه به زندگی آپارتمانی و مرتفع شدن خانه ها دیگر مانند سابق نمی توان برای تعمیر کردن بخاری و یا هر وسیله دیگری آن را به تعمیرگاه برد. به همین دلیل برخی از شرکت ها خدمات تعمیر در منزل را به مشتریان ارائه می کنند. با استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نیست. کارشناسان شرکتی با تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر بخاری گازی به خانه شما مراجعه کرده و ایراد را مورد بررسی قرار می دهند.

مشکلات رایج بخاری گازی

سوخت زرد رنگ بخاری

معمولا منشا حرارتی بخاری گازی به رنگ آبی است. ولی در صورت مشاهده رنگ زرد در سوختن امکان وجود ایراد و مشکل در این دستگاه وجود دارد. دلیل این سوخت زرد رنگ مشکل در ترکیب گاز می باشد که می تواند در طول زمان خطرآفرین شود. به همین دلیل برای تعمیر بخاری گازی و از بین بردن این مشکل می بایست به یک متخصص مراجعه کنید. شرکت خدماتی تیک شهر دارای متخصصینی بسیار حرفه ای هستند که ایرادات بخاری شما را در سریع ترین زمان به صورت اصولی از بین می برند.

بالا رفتن مصرف گاز

مصرف گاز در طول زمستان به دلیل دستگاه های گرمایشی بیشتر از سایر روزهای سال است. با این وجود افزایش چشمگیر قبض برق می تواند نشانه ای از وجود ایراد در این دستگاه باشد. دلایل بسیاری برای افزایش مصرف گاز وجود دارد که از نقص در بخاری گازی خبر می دهد. از این رو برای تعمیرات بخاری گازی بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید تا مشکل به صورت کامل رفع گردد.

خدمات دیگر ما:

نشت گاز از بخاری

در صورتی که بوی گاز را در خانه احساس کردید شیر اصلی گاز را قطع کنید. نشت گاز از بخاری می تواند خسارات جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته باشد. برای این که مشکل اصلی را پیدا نمایید باید دلیل نشت گاز را مورد بررسی قرار دهید. استشمام بوی گاز در حین سوختن، استشمام بوی گاز پس از روشن کردن بخاری، استشمام بوی گاز پس از خاموشی بخاری و خام سوزی هر کدام دلیل خاصی دارد که باید توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر بخاری گازی در منزل
تعمیر بخاری گازی در منزل

کوتاه بودن شعله پیلوت

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در سرمای زمستان برای گرم شدن خانه قدرت بخاری را افزایش داده ولی همچنان شعله پیلوت کوتاه است. یکی از رایج ترین دلیل کوتاه بودن شعله پیلوت افت فشار گاز است. زیرا در زمستان به دلیل مصرف بالای گاز فشار کاهش پیدا می کند. در غیر این صورت ممکن است که فیلتر پر شده و نیاز به تعمیر دارد. برای تمیز کردن فیلتر باید کاور شیر کنترل را بردارید تا به فیلتر دسترسی پیدا نمایید.

روشن نشدن شمعک بخاری

شمعک بخاری به شما کمک می کند که راحت تر و سریع تر بخاری را روشن کنید. ولی در برخی مواقع شمعک روشن نشده و یا سریع خاموش می شود. خرابی ترموکوپل یکی از اصلی ترین دلیل روشن نشدن شمعک بخاری است. همچنین گاهی ممکن است که به دلیل خاموش بودن طولانی مدت شمعک بخاری گاز در آن تجمع پیدا کرده و روشن کردن بخاری حادثه ساز شود. در نتیجه توصیه می کنیم که تعمیر بخاری گاز را به افراد حرفه ای و باتجربه بسپارید تا از خطرات احتمالی پیش رو جلوگیری کنید.

روشن نشدن بخاری

در صورتی که صدای کلیک به گوش می رسد ولی بخاری روشن نمی شود باید مشکلات احتمالی را مورد بررسی قرار دهید. یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن بخاری قطع جریان گاز است. برای اطمینان از این موضوع باید گاز ساختمان را چک کنید. در غیر این صورت می تواند مشکل از اتصال ترموکوپل به شیر، بسته بودن شیر گاز، سوئیچ دستگاه و … باشد. برای رفع مشکل روشن نشدن بخاری باید حتما به یک متخصص مراجعه کرد.

هزینه تعمیر بخاری گازی در منزل

برای برآورد هزینه تعمیرات بخاری گازی در منزل باید ابتدا منشا مشکل را پیدا کرد. زیرا برخی از مشکلات به راحتی و بدون نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات قابل حل است. ولی برای برخی از مشکلات باید هزینه کرده و قطعات را تعویض کرد. بنابراین هزینه تعمیر بخاری گازی تحت تاثیر عواملی همچون نوع خرابی، هزینه قطعه، دستمزد کارشناس، هزینه تردد و … قرار دارد. شرکت خدماتی تیک شهر با حداقل دریافت هزینه بخاری شما را تعمیر کرده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کند. برای اطلاع از هزینه های تعمیر با این شرکت تماس بگیرید.

تعمیر بخاری گازی در تیک شهر

شرکت خدماتی و نظافتی تیک شهر برای رفاه همشهریان تهرانی خدمات تعمیر بخاری گازی در منزل را ارائه داده است. در این صورت شما نیازی نیست که برای رفع مشکل بخاری را تا تعمیرگاه حمل کنید. کارشناسان تیک شهر برای از بین بردن مشکل بخاری گازی به منزل شما مراجعه خواهند کرد. تعمیرات این شرکت به صورت تضمینی است و شما می توانید از رفع ایراد بخاری خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین تعمیرکاران تیک شهر نهایت سعی خود را می کنند که تا جای ممکن به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنید. اگر شما نیز به خدمات تعمیرات بخاری گازی نیاز پیدا کردید با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *