پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

آخرین مقالات

شرکت تیک شهر ایرانیان از جمله مجموعه های است که خدمات پیمانکاری را ارائه می دهد. یکی از این خدمات پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران است. شما می توانید جهت ارائه این خدمات به شرکت تیک شهر ایرانیان با کارشناسان ما تماس بگیرید. جهت بهبود انجام کارها و آشنایی با نحوه قرارداد پیمانکاری فضای سبز بهتر است ادامه مقاله بخوانید.

لطفا جهت پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

کلمات و اهداف مهم در پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

تعریف پیمان:

به کلیه مجموعه اسناد و مدارکی گفته می‌شود که بین پیمانکار و کارفرما بر روی برگه نوشته می‌شود.  سپس پس از خواندن و به آگاهی رسیدن هر دو طرف امضا می‌شود. و طبق آن مابقی مراحل کار پیش می‌رود. در صورتی که هر کدام از دو طرف از نوشته‌های این پیمان یا قرارداد سرپیچی کنند دیگری موظف است که طبق قانون و مقررات و طبق پیمان بسته شده از دیگری شکایت به عمل آورد.

کارفرما

کارفرما معمولا شخصی است حقوقی که امضا کننده یک طرف پیمان می‌باشد. و وظیفه دارد که انجام امور و انجام کلیه کارهای پروژه یا کارها را به پیمانکار بسپارد. موظف است که بر کارهای پیمانکار نظارت کامل داشته باشد و انجام کلیه کارها باید طبق نظارت ایشان و یا وکیل ایشان به پیمانکار القا شود.

پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران
پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

پیمانکار

پیمانکار نیز شخصی حقوقی است که با توجه به کلیات و تائیدیه‌هایی که در پیمان بین او و پیمانکار نوشته و امضا می‌شود. متعهد باشد و طبق نظر کارفرما و یا وکیل ایشان کارها را پیش ببرد. در پایان طبق هزینه‌ها و فاکتورهایی که در دست دارد مزد خود را نیز از کارفرما دریافت کند.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان با دارا بودن سابقه کار بالا و سرعت عمل بالا و همچنین داشتن پیمانکارانی بسیار مجرب و کارکشته و همچنین تجربه دیرینه‌ای که داریم شما را در امر نگهداری و پیمانکاری فضای سبز تهران یاری کنیم. و کلیه کارها و امور نگهداری فضای سبز را با خیال آسوده و مطمئن به ما بسپارید.  ما تمام کارها را در اسرع وقت و بیشترین کیفیت برای شما به انجام می‌رسانیم.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

وظایف و تعهدات پیمانکار فضای سبز تهران

آبیاری

آبیاری فضای سبز معمولاً در مواقع خنک روز باید انجام گیرد. زیرا در آن موقع تبخیر آب بسیار پایین بوده و از هدر رفت آب جلوگیری می‌شود. و آبیاری باید به گونه‌ای باشد که گیاه نیاز به آب داشته باشد. 

باید در فواصل معین و در طول روز به طور مرتب آبیاری شود آبیاری باید به گونه‌ای کنترل شده باشد که به صورت مکانیزاسیون باشد و از طریق آبپاش‌ها و تانکرهای آب انجام گیرد و آبپاشا باید به صورت مرتب چک شوند.

باید به گونه‌ای تنظیم شوند که از بروز روان آب‌ها در چمن‌ها جلوگیری شود. لوله‌ها باید کاملاً کنترل شوند که نه باعث هدر رفت آب شوند و نه باعث ایجاد روان آب شوند. همچنین باید به درختان و درختچه‌های موجود در پارک‌ها و فضای سبز لطمه وارد نشود. و این نکته را نیز بدانید که کلیه هزینه‌های مربوط به اشتراک آب به عهده کارفرما می‌باشد و مراقبت از سیستم آبیاری و آبپاشا و شیرآلات مربوط به آبیاری نیز در حیطه وظیفه پیمانکار می‌باشند.

پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

چمن زنی

یکی دیگر از وظایف پیمانکار فضای سبز تهران کوتاه کردن چمن‌های پارک‌ها و فضای بین بلوارها می‌باشد. که این چمن زنی نیز خود تابع یک سری قوانین و مقررات خاص می‌باشد. که اگر طبق مقررات و قوانین انجام نشوند به چمن لطمه وارد می‌شود. معمولاً چمن را در اوایل سال کاشت حداقل ۱۵ روز یک بار باید کوتاه شوند و سپس در فواصل تابستان و آخرهای بهار هر ۱۰ روز یک بار انجام گیرد.

چمن‌ها باید معمولاً هنگام چمن زنی ارتفاع بین ۵ تا چهار سانتی‌متر داشته باشند و چمن زنی باید در ساعات خنک روز و حداقل ۱۲ ساعت قبل چمن آبیاری شده باشد و از ماشین آلات موتوری کاملاً مکانیزه برای چمن زنی استفاده شود.

همچنین تیغه‌های ماشین چمن زنی باید بسیار تیز باشند که به چمن لطمه وارد نکنند و سطح چمن یکپارچه و مساوی باشد و همچنین نظافت چمن باید در همان ساعت روز که عمل چمن زنی انجام می‌شود انجام شود.

ضایعات و آشغال‌های موجود جمع آوری شود. شرکت تیک شهر ایرانیان با ید طولایی که در این امر یعنی پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران دارد میتواند به راحتی کلیه این امور را به عهده گیرد.  با کاری بسیار تمیز و منظم چهره زیبایی به شهر تهران و فضای سبز آن بدهد شما می‌توانید فقط اعتماد خود را به ما بسپارید. تا ما با پیمانکارها و کارگرانی بسیار خبره و کار دیده کلیه امور فضای سبز شما را به عهده گیریم.

کودپاشی و تغذیه چمن

وظیفه دیگری که پیمانکار در قبال چمن موجود در فضای سبز دارد این است که عمل کود پاشی و کود دهی را به موقع و به نیاز گیاه انجام دهد. زیرا سرسبزی و زیبایی چمن منوط به کودپاشی به موقع چمن می‌باشد و این امر باید مواقعی انجام گیرد که چمن انرژی خود را از دست ندهد. تا چمن ضعیف نشود که این کودپاشی معمولاً به صورت کود سرک و یا محلول پاشی و یا قاطی کردن کود با خاک ریشه می‌باشد. 

معمولاً از کودهای حیوانی برای کود ریشه و قاطی کردن با خاک استفاده می‌شود و همچنین از کودهای شیمیایی نیز باید برای رشد و تقویت چمن استفاده شود. و کود دامی مورد استفاده در چمن باید از نوع پوسیده و سالخورده باشد زیرا کود دامی می‌تواند از فرسایش و خشک شدن ریشه‌های چمن جلوگیری کند.

پیمانکاری و نگهداری فضای سبز تهران

هرس و نگهداری درختان فضای سبز

درختان موجود در فضای سبز تهران باید با ظرافت و تجربه بسیار بالایی هرس شوند و به آنها لطمه‌ای وارد نشود. درختان بسیار حساس می‌باشند و باید به هنگام هرس کردن آنها دقت عمل بالایی داشته باشیم و هرس کردن آنها باید به موقع انجام شود. علی الخصوص درختچه‌های زینتی موجود در پارک‌ها باید با توجه به ابلاغ دستگاه نظارت انجام شود و همچنین مطابق با دستورالعمل‌های فنی انجام شود.

هرس و نگهداری درختچه‌ها و درختان پهن برگ معمولاً در اواخر زمستان و در اوایل سال یا بهار با رعایت اصول انجام می‌شود. بعد از هرس کردن درختان باید جای برش‌ها برای جلوگیری از هدر رفتن شیره آنها یا شیره نباتی آنها با یک پوشش یا پانسمان مناسب محل برش را پوشش دهید. 

همچنین درختان خشک شده و یا معیوب را باید طبق تشخیص و تاییدیه و دریافت ابلاغ از طرف دستگاه‌های نظارتی و با به کارگیری ماشین آلات مناسب و کاملاً صنعتی انجام گیرد.

ما در اینجا و در متن بالا فقط به چند تا از وظایف مهم پیمانکار فضای سبز تهران اشاره کردیم. و این در حالی است که وظایف پیمانکار فضای سبز بسیار زیاد بوده و باید طبق قوانین و مقررات و حساسیت‌های خود انجام گیرد.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان میتوانیم مطمئن‌ترین پیمانکاران فضای سبز تهران را به شما معرفی کنیم و همچنین با توجه به اینکه به طور کامل از پیمانکاران شناخت کامل را داریم با اطمینان خاطر کامل تمام کارها و امور فضای سبز تهران را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *