پیمانکاری تخریب تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری تخریب تهران

آخرین مقالات

ما در اینجا توضیحات کامل و جامعی در مورد پیمانکاری تخریب در تهران به شما ارئه میدهیم. هنگامی که برای تنظیم قرارداد برای تخریب یک ساختمان قراردادی بسته می‌شود. و پیمانکار مورد نظر تعیین می‌شود باید طرف‌های قرارداد به طور کامل شناخته و رابطه بین آنها نیز با یکدیگر به طور کامل تبیین شود. طرف‌هایی که با یکدیگر قرارداد می‌بندند ممکن است از اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشد. این به گونه‌ای است که هنگام اخذ قرارداد دو طرف باید مدارک مورد نیاز اعم از مدارک هویتی و دیگرمدارک را ارائه دهند.

شرکت تیک شهر ایرانیان یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و کاردرست در تهران می‌باشد که می‌تواند شما را در تخریب و ساخت و ساز کلیه ساختمان‌ها و بازسازی خانه در تهران یاری دهد. و با دارا بودن افراد مجرب و کارکشته و پیمانکارانی بسیار معتبر و کاردان در انجام کلیه امور و خدمات مورد نیاز برای ساخت و ساز صفرتا صد یک ساختمان به شما کمک کند. 

شما دیگر نمی‌خواهد نگران انتخاب یک پیمانکار مورد اعتماد برای تخریب در تهران باشید. زیرا شرکت تیک شهر ایرانیان کلیه آنچه را که شما می‌خواهید در مورد پیمانکار تخریب تهران و دیگر امور ساخت و ساز بدانید به شما ارائه می‌دهد. و با خیالی آسوده و راحت شما میتوانید کلیه کارهای تخریب و ساخت و ساز ساختمان خود را به این شرکت بسپارید.

لطفا جهت پیمانکاری تخریب تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

محاسبات و مشخصات فنی پروژه

در هنگام اخذ قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان تهران قسمتی از متن قرارداد که بین دو طرف امضا می‌شود به شرح کامل مشخصات فنی مواد و مصالح مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این متن شرح داده می‌شود که نباید پیمانکار به هیچ وجه از مصالح. بی کیفیت استفاده کند و هیچ گونه کم کاری صورت نگیرد

تعیین مبلغ قرارداد پیمانکار تخریب تهران

مبلغ قرارداد تخریب ساختمان معمولا توسط کارفرما تعیین می‌شود و یا توسط قیمت پیشنهادی پیمانکار بسته می‌شود و در این قرارداد تعیین می‌شود. که هزینه کلی مصالح و کارگر و سود پیمانکار و کلیه هزینه‌های ساخت و ساز در آن مشخص می‌شود.

سپس دو طرف بر سر قیمت نهایی قرارداد با هم به تفاهم می رسند نحوه تعیین قیمت قرارداد متفاوت می‌باشد و با توجه به ساخت و سازی که در پیش رو است هزینه‌های پیش بینی شده و برای این ساخت و ساز دو طرف با هم بحث و گفتگو می‌کنند.

به گونه‌ای که باید کلیه هزینه‌ها توسط کارفرما تهیه شود و پیمانکار نیز باید کلیه تعهداتی را که در متن قرارداد به امضا رسانده است به طور کامل به انجام برساند و هرگونه کم کاری و یا استفاده از مصالح بی‌کیفیت و دزدی در کار صورت گیرد کلیه عواقب پیش رو به عهده پیمانکار می‌باشد.

پیمانکار موظف است که در هنگام عقد قرارداد از به کار بردن مصالحی که می‌خواهد در ساختمان به کار برود با کارفرما در میان بگذارد. که آیا کارفرما قادر به تهیه این مواد میباشد یا نه. زیرا بعد از ساخت اولین کسی که باید جوابگوی مشکلات پیش روی ساختمان باشد پیمانکار ساختمان می‌باشد. و بعد کارفرما مورد بازخواست قرار میگیرد پس هردو طرف باید دقت کامل را بعمل آورند.

پیمانکاری تخریب تهران
پیمانکاری تخریب تهران

خدمات پیمانکاری تیک شهر

شرایط پرداخت هزینه

بعد از تعیین مبلغ قرارداد پیمانکار تخریب تهران باید به چگونگی پرداخت هزینه ساختمان پرداخته شود که در هنگام انجام روند کار بین پیمانکار و کارفرما اختلاف به وجود نیاید و کار به درستی و در زمان مقرر به انجام برسد. به گونه‌ای که باید در این قرارداد در مورد مراحل پرداخت و زمان پرداخت‌ها در هر مرحله توضیحات کامل قید شود. و باید تشریح داده شود که هزینه‌ها به چه گونه‌ای پرداخت می‌شوند. تا در انجام کارها در هنگام ساخت و ساز با مشکل روبرو نشوند.

زیرا کارفرما موظف است به گونه‌ای که در قرارداد قید شده است هزینه پیمانکار را پرداخت کند و پیمانکار نیز موظف است. با توجه به پرداخت‌های کارفرما کار ساخت و ساز به اندازه هزینه‌هایی که کارفرما به پیمانکار پرداخت کرده است پیشروی کامل را داشته باشد.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان منتظر شما هستیم تا اطلاعاتی کامل و جامع را در مورد کلیه امور ساخت و ساز به شما ارائه دهیم  و راهنمایی‌های کامل را برای یک ساخت و ساز ایمن و قابل اطمینان برای شما به ارمغان آوریم شما می‌توانید با اعتماد کامل به شرکت تیک شهر ایرانیان کلیه امور ساخت و ساز را به ما بسپارید.

ما نیز با معرفی کردن پیمانکارانی مجرب و کارکشته در این زمینه و همچنین تضمین تهیه بهترین مواد به کار رفته در ساختمان‌ها به شما اطمینان حاصل فرماییم.

مدت انجام کار تخریب ساختمان تهران

مدت زمان انجام کار تخریب ساختمان تهران معمولاً یکی از بحث برانگیزترین مفاد قرارداد می‌باشد. که در آن در اکثرمواقع بین پیمانکار و کارفرما اختلاف ایجاد می‌شود پس در هنگام قرارداد باید به طور کامل تعیین شود که چه زمان کار شروع می‌شود و در چه زمان کار تحویل داده می‌شود. و حتی در آن نیز باید قید شود که آیا پیمانکار می‌تواند در روزهای تعطیل چه رسمی و چه غیر رسمی کار را تعطیل کند یا نه.

که این امر توسط کارفرما تعیین می‌شود که آیا اجازه تعطیلی را می‌دهد یا نه. و زمان تحویل کار باید به گونه‌ای تعیین شود که هر دو طرف از عهده کار برآیند تا در پایان دو طرف با مشکل روبرو نشوند. زیرا هرچه زمان بیشتر بگذرد هزینه‌های اضافی نیز باید تعیین شوند که این خود یک مشکل در روند کار می باشد.

پیمانکاری تخریب تهران
پیمانکاری تخریب تهران

دیرکرد طرفین چگونه محاسبه می شود

زمان در انجام کلیه امور کارها بسیار تاثیر دارد که در امر ساخت و ساز نیز یک امر بسیار حساس به حساب می‌آید. به گونه‌ای که پیمانکار ساخت پروژه برای ساخت این کار برنامه‌ریزی‌های خود را به طور کامل انجام می‌دهد که در صورت بیشتر شدن زمان ساخت و ساز می تواند هزینه‌های زیادی برای پیمانکار داشته باشد.

که در صورتی که تقصیراتی بر گردن کارفرما باشد باید آن را پرداخت کند. و در آن سوی قرارداد نیز اگر کم کاری از سوی پیمانکار باشد پیمانکار نیز موظف است که هزینه‌هایی که به خاطر دیرکرد تحویل پروژه بر روی دست کارفرما گذاشته است نیز پرداخت کند.

شرکت تیک شهر ایرانیان یک شرکت بسیار کهنه کارو مجرب می‌باشد که می‌تواند کلیه کارهای ساخت و ساز و پیمانکاری اعم از پیمانکاری ساختمان تا پیمانکاری نظافت شما را کمک کند.

علاوه بر این خدمات تخریب شامل موارد زیادی است که اعم از تخریب و گودبرداری و ساخت کامل ساختمان را با توجه به داشتن پیمانکاران و کارگران ودست‌اندرکاران بسیار زبده در کمترین زمان  با کیفیت‌ ترین مصالح و شیک‌ترین و زیباترین ساختمان‌ها را به شما تحویل می دهد.

شما می‌توانید با خیال آسوده و راحت سرمایه خود را در اختیار این شرکت قرار دهید تا با کمترین دغدغه و کمترین هزینه به ساخت و ساز مورد نظر خود دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *