پیمانکاری جوشکاری تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری جوشکاری تهران

آخرین مقالات

ما در مجموعه شرکت تیک شهر ایرانیان گرد هم آمده‌ایم تا با معرفی کردن بهترین جوشکارهای سطح کشور که با ما در همکاری هستند. همچنین عقد قرارداد پیمانکاری جوشکاری در تهران با شما نهایت همکاری را داشته باشیم و شما می‌توانید در راستای ساخت و سازهای خود برای کارهای جوشکاری و بازسازی ساختمان به شرکت ما مراجعه کنید. تا ما با معرفی کردن بهترین پیمانکاران و بهترین کادر مجرب جوشکاری شما را در امر ساخت و سازها و سازه‌های بسیار محکم یاری کنیم.

لطفا جهت پیمانکاری جوشکاری تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

عقد قرارداد پیمانکاری جوشکاری تهران

بستن قرارداد پیمانکاری جوشکاری تهران نیز مثل دیگر قراردادهای پیمانکاری نیازمند به وجود دو طرف کارفرما پیمانکار می‌باشد. که این دو فرد یا دو شخص که به صورت حقیقی و حقوقی می‌توانند حضور داشته باشند ملزم به رعایت یک سری نکات مقرراتی می‌باشند.

که باید در متن قرارداد قید شوند این قوانین و مقررات باید به طور کامل برای هر دو تا شخص کارفرما و پیمانکار شفته رفته و مشخص شوند. و باید به گونه‌ای باشد که هر دو شخص با اطلاعات کامل بر سر زیر بم‌های پروژه‌ای که در دست ساخت هست به تفاهم برسند. 

این دو شخص بر سر هزینه‌ها و مدت زمان تحویل پروژه و همچنین کیفیت کار و جنس مواد باید به تفاهم برسند. و در هنگام امضای تفاهمنامه یا قرارداد پیمانکاری باید هر دو طرف حضور داشته باشند در این قرارداد ممکن است کارفرما به کاربردن بهترین مواد و مصالح به پیمانکار تاکید کند. و پیمانکار نیز ملزم است که هر آنچه را کارفرما از او می‌خواهد برای او انجام دهد.

ولی این در صورتی است که کارفرما باید تمام هزینه‌ها را نیز در نظر بگیرد زیرا پیمانکار نیز در قبال کار و موادی که طبق نظر کارفرما باید اجرا شود. تمام هزینه‌ها را از او دریافت خواهد کرد پس هنگام عقد قرارداد باید هر دو تا طرف از کما کیف قرارداد آگاه باشند. تا در حین کار و همچنین پایان کار با مشکل روبرو نشوند. زیرا پیمانکاری جوشکاری یک امری بسیار حساس و سخت می‌باشدو و کار باید با حساسیت بسیار بالا و بدون هیچ گونه کم و کاستی تحویل کارفرما داده شود.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

پیمانکاری جوشکاری تهران
پیمانکاری جوشکاری تهران

هزینه جوشکاری تهران

هزینه جوشکاری تهران با توجه به کیفیت کار و مصالحی که در آن به کار گرفته می‌شود دارای بالا و پایینی‌های زیادی می‌باشد. زیرا هزینه‌ها همیشه بر طبق کیفیت مواد به کار رفته در سازه مشخص می‌شود، هزینه‌هایی که هنگام جوشکاری برای یک پیمانکار می‌باشد. شامل هزینه دستمزد جوشکار و جرثقیل و همچنین کارگران ساختمانی می‌باشد. و دیگر هزینه‌هایی که در هنگام جوشکاری وجود دارند میتوان به خرید الکترود و همچنین دستگاه‌های جوشکاری نیز اشاره کرد که معمولاً تهیه کردن این اجناس و دستگاه‌ها بر عهده کارفرما و پیمانکار می‌باشد.

پیمانکار موظف است که از دستگاه‌های جوشکاری بسیار قوی و به روز استفاده کند زیرا جوشکاری در ساخت و سازهای امروزی امری بسیار حیاتی و دارای حساسیت بالایی می‌باشد. پس در هنگام کار باید پیمانکار به طور کامل بر روی کار جوشکار نظارت کامل را داشته باشد. زیرا سهل انگاری و کم کاری باعث تخریب سازه‌ها می‌شود و ممکن است هزینه‌های بسیار زیاد و اضافی بر روی دست پیمانکار بگذارد.

شرکت تیک شهر ایرانیان این امکان را به شما می‌دهد که با معرفی کردن پیمانکاران جوشکاری بسیار باسابقه و کارکشته شما را در امر جوشکاری و همچنین ساخت و سازهای فلزی راهنمایی کند. و شما با خیال آسوده کار خود را به شرکت تیک شهر ایرانیان بسپارید.

تا کار شما را در کمترین بازه زمانی و با کیفیت بسیار بالایی همچنین با کمترین هزینه‌هایی که شما می‌توانید در حین ساخت و ساز پرداخت کنید کار را به شما تحویل دهد شما می‌توانید برای ارتباط با ما به  صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید. و یا با کارشناسان ما در سایت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را به شما مبذول فرماید.

پیمانکاری جوشکاری تهران
پیمانکاری جوشکاری تهران

اهمیت جوشکاری

جوشکاری یکی از شغل‌های بسیار سخت و پردردسر می‌باشد و جوشکاری علاوه بر اینکه یک شغل به حساب می‌آید. بلکه یک هنر نیز می‌باشد. هنری که با مشقت‌های زیادی پیش رو می‌باشد. ولی برای کسانی که با عشق به این هنر مشغول می‌باشند بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است.

هرچند ادامه دادن به این کار در دراز مدت ممکن است که  مشکلاتی برای جسم انسان در پی داشته باشد.  و حتی مخاطرات زیادی که در حین کار برای شخص جوشکار نیز ممکن است به وجود آید، زیرا این شغل به گونه‌ای است که اکثر مواقع در ارتفاع مشغول به کار کردن می‌باشید. به گونه‌ای که ممکن است در بعضی از ساختمان‌ها حتی در ارتفاعاتی بالاتر از ۳۰ تا ۴۰ تا ۵۰ متر نیز قرار بگیرند.

و مجبورند که کار را در آنجا به نحو احسنت انجام دهند. تا ما بتوانیم با خیالی آسوده در ساختمان‌ها و برج‌های بسیار بلند زندگی راحت و آسوده‌ای داشته باشیم. و بعضی از ماها حتی به این فکر نمی‌کنیم که این طبقات بلندی که با آهن ساخته شده‌اند چگونه به هم پیوسته شده‌اند. و چه کسانی چه سختی‌هایی را در این راه کشیده اند تا ما در آنها با آسایش و اطمینان زندگی کنیم.

پیمانکاری جوشکاری تهران
پیمانکاری جوشکاری تهران

وظایف پیمانکاری جوشکاری تهران

پیمانکار جوشکاری وظیفه دارد که به طور مرتب بر کار جوشکار و کارگرانی که در آنجا کار می‌کنند رسیدگی کند. زیرا هرگونه کم کاری و سست انگاری برای پیمانکار مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. چون کارفرما کار را به پیمانکار سپرده است. و اگر پیمانکار بر کار جوشکار و کارگران نظارت نداشته باشد ممکن است که سازه در حین ساخت یا پایان کار از نظر مهندسان ناظر مورد قبول نباشد.

در این صورت باید سازه تخریب و مجدد ساخته شود که این امر باعث به وجود آمدن هزینه‌های بسیار بالایی برای پیمانکار می‌شود. زیرا هرگونه مشکل و خطا در سازه بر گردن پیمانکار می‌باشد. پیمانکار نیز وظیفه دارد که از بهترین مواد موجود در بازار برای کار جوشکاری استفاده کند. و کار را با خیال آسوده و نحو احسنت به پیمانکار تحویل دهد و از نظر کیفی و کیفیت باید مورد تایید مهندسان ناظر و کارفرما باشد.

مجموعه تیک شهر ایرانیان تمامی هر آنچه را که شما در مورد پیمانکاری جوشکاری تهران می‌خواهید بدانید به شما توضیح می‌دهد. و شما می‌توانید کار خود را با خیالی راحت به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *