پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری

آخرین مقالات

در پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری نیز مثل دیگر پیمانکاری‌ها دو طرف در معامله یا پیمان باید حضور داشته باشد، یکی کارفرما و دیگری پیمانکار،کارفرما موظف است که کلیه ضوابط و مقرراتی را که باید طبق آنها پیمانکار به آنها رسیدگی کند. در متن معامله یا پیمان قید کند و پیمانکار نیز وظیفه دارد کلیه بندها و نوشته‌های موجود در متن معامله را به خوبی بررسی کند.

سپس بعد از خواندن کامل پیمان و به تفاهم رسیدن هر دو طرف آن را امضا کنند، که پیمانکاری گچکاری نیز مستثنا از این قواعد نیست و تا زمانی که هر دو طرف یعنی پیمانکار و کارفرما در معامله حضور نداشته باشند نباید پیمانی بسته شود پس پیمان یا معامله موقعی مورد قبول است که هر دو طرف با رضایت کامل متن نوشته را خوانده و آن را امضا کنند.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان برای برای شما این امکان را فراهم ساخته‌ایم که با خیالی آسوده و مطمئن کلیه کارها و امور مربوط به سفیدکاری و گچ‌کاری شهر تهران را به ما بسپارید. تا ما با پیمانکارانی که دارای سابقه کارهای طولانی کاملاً حرفه‌ای هستند با شما قرارداد پیمانکاری بسته و کلیه کارهای شما را به نحو احسنت و به موقع و در کمترین زمان و با کمترین هزینه به شما تحویل دهیم.

شما می‌توانید برای اطلاعات کامل در مورد پیمانکاری و سفیدکاری و گچ کاری تهران با کارشناسان ما در شرکت ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی‌های لازم را برای شما مبذول فرمایند.

لطفا جهت پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

هزینه پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری تهران

در مرحله اول پیمانکار باید کار را به طور کامل رعایت کند و تمام زوایا و هزینه‌هایی را که می‌تواند یک ساختمان در بر داشته باشد به کارفرما اعلام کند و تا جایی که امکان دارد کارفرما را از هزینه‌هایی که در پیش رو دارد مطلع سازد. هزینه‌های سفیدکاری فقط منوط به مواد مصرفی نمی‌باشد.

بلکه دستمزدها و همچنین کارگرها و وسایل مورد نیاز برای گچ‌کاری نیز باید در نظر گرفته شود. و از کارفرما در مورد کار پرسیده شود که آیا برای ساختمان یا نماهای آن از ابزار باید استفاده کند. یا نه زیرا استفاده از ابزار چه به صورت آماده و چه به صورت دست ساز هزینه‌های اضافی و زیادی بر روی دست کارفرما می‌گذارد زیرا دستمزد ریزه کاری‌ها و ظریف کاری‌ها بسیار بیشتر از مواد مصرفی و دستمزد گچکاری ساده می‌باشد پس باید پیمانکار کماکیف قضیه را به کارفرما اعلام کند که در حین کار و بعد از کار دچار سوء تفاهم و مشکل نشوند.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری
پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری

قوانینی که در هنگام سفید کاری گچکاری باید رعایت شوند

در وهله اول باید سطح زیر کار گچکاری از تمام آلودگی و خاک‌ها و سیمان‌های روی بدن پاکسازی شود که بعد از گچ‌کاری باعث ایجاد لکه در روی سفید ساختمان نشود و سپس سطح زیر کار باید توسط آب مرطوب شود تا گچ چسبندگی بیشتری داشته باشد.

اگر سطح زیر گچ عایق کاری شده باشد باید توسط تورهای سیمی پوشانده شود تا به راحتی گچ بر روی آن بایستد. مراحل سفیدکاری باید در دو مرحله آستر کشی و رویه آن انجام گیرد و هنگامی که آستر کشیده شود بعد از چندی که خشک شد باید قشر رویه بر روی آن مالیده شود تا کاملا صاف و صیقلی شود.

ناهمواری‌های آن با استفاده از اندازه‌گیری‌های دقیق و همچنین توسط شمشه به طور کامل گرفته شوند و باید توجه داشته باشید که ضخامت هردو آستر گچ‌کاری باید حداقل ۲ میلیمتر و بیشتر باشد. اندود کاری باید کاملاً به سطح زیرین چسبیده شود که تمام مناطق ترک خورده و ناهموار پوشیده شوند.

سپس بعد از اتمام مراحل اولیه کار باید تمام لکه‌ها، زخم‌ها، ضربه‌ها، شوره‌های گچ و قسمت‌های متورم شده لکه‌دار توسط گچکار روی کشی شوند و باید سفیدکاری به گونه‌ای باشد که تمام دیوار هم سطح و همرنگ باشند و سپس در پایان کار سطح دیوار نباید دارای موج و یا ترک و یا ناهمواری باشد.

وظایف پیمانکار در هنگام گچکاری و سفید کاری تهران

پیمانکار وظیفه دارد که قبل از زیرسازی سفیدکاری رابیتز نسبت به آن موارد زیر را کنترل کند یکی اینکه مطمئن شود که اتصال‌های جوشکاری آویزان فلزی کاملاً محکم و مورد اطمینان هستند همچنین از پروفیل‌ها و آهن آلات استفاده شده در سقف کاملاً اطمینان حاصل کند.

سپس رابیتزی که توسط سیم‌های مفتول به آرموتورها بسته شده‌اند به صورت کامل و محکم بسته شده هستند و همچنین باید سطح رابیتز را کاملاً کنترل کند که اگر لکه و یا آلودگی بر روی آن هست برطرف شود. رابیتزها باید به صورت منظم و در فواصل همسان و هم سطح توسط سیم مفتول بسته شوند، فاصله پروفیل‌های جوش شده باید حداکثر ۳۵ سانتی‌متر باشد که اگر از رابیتس نمره ۳ استفاده می‌شود این فاصله حداکثر برابر ۵۰ سانتی‌متر باید باشد.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان مفتخریم که با استفاده از تجربه طولانی و زیادی که در زمینه پیمانکاری گچ‌کاری و سفیدکاری داریم شما را در امر سفیدکاری و گچکاری تهران بزرگ یاری کنیم. این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که کارهای شما را در اسرع وقت و با سرعت عملی بالا و همچنین با ظرافتی بسیار عالی به شما تحویل دهیم. شما می‌توانید اطمینان خاطر خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده به امور و کارهای ساختمان سازی خود رسیدگی کنید.

پیمانکاری گچ کاری و سفید کاری

مبلغ قرارداد پیمانکاری گچکاری ساختمان تهران

مبلغ قرارداد پیمانکاری و گچ‌کاری معمولاً توسط کارفرما تعیین می‌شود و یا توسط پیمانکار به صورت پیشنهادی به کارفرما اعلام می‌شود و سپس بر سر قیمت نهایی و یا مبلغ نهایی باید به تفاهم برسند مبلغ قرارداد معمولا بعد از بررسی‌های کامل که پیمانکار ساختمان به طور کامل به رویت او می‌رسد بر سر مبلغ با کارفرما به توافق می‌رسند.

کارفرما نیز باید کلیه قواعد و ضوابط را به پیمانکار اعلام کند همچنین میزان هزینه‌ای که کارفرما در نظر دارد به پیمانکار اعلام کند تا در حین کار و در پایان کار با همدیگر به مشکل نخورند و کار با نحو احسنت و در موعد مقرر تحویل کارفرما گردد. شرکت تیک شهر ایرانیان این امکانات را تمام و کمال برای شما فراهم می‌سازد و بهترین کار را با بهترین کیفیت به شما تحویل می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *