رنگ کار ساختمان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

رنگ کار ساختمان با انواع رنگ و خاصیت آن ها آشنایی داشته و به خوبی رنگ ها را اجرا می کنند. شاید شما نیز ساختمان هایی را مشاهده کرده اید که رنگ بر روی آن شره کرده و یا پوسته پوسته می شود. دلیل این امر عدم تخصص و مهارت در امر رنگ کاری است و کیفیت و جذابیت ساختمان را کاهش می دهد. اگر شما نیز قصد رنگ کردن دیوار و یا سقف ساختمان خود را دارید می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.

ما در شرکت تیک شهر خدمات مختلف بازسازی خانه، بنایی، تیغه چینی و  خدمات مختلف دیگر را ارائه می دهیم.

لطفا جهت رنگ کار ساختمان و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

معرفی خدمات رنگ کاری ساختمان

رنگ کاری ساختمان ترمیم بخش ها و رنگ های ساختمان است که در دو بخش بیرونی و خارجی ساختمان اجرا می گردد. برای رنگ کردن ساختمان می بایست به بحث زیرسازی آن ها توجه ویژه ای کرد. زیرا در صورت بی توجهی به این موضوع پس از مدتی رنگ ساختمان پوسته پوسته شده و کیفیت خود را از دست می دهد. به همین منظور برای اجرای خدمات رنگ کردن ساختمان باید این مسئولیت را به افراد حرفه ای سپرد.

انواع رنگ ساختمان

رنگ های ساختمان از متریال مختلفی ساخته شده است که هر کدام در اجرا، ساختار، مقاومت و … با یکدیگر تفاوت دارد. در زیر انواع رنگ های ساختمانی را به شما معرفی خواهیم کرد:

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیکی یکی از رنگ های اولیه ساختمان است که بر پایه آب ساخته شده است. از جمله مزایای رنگ های پلاستیکی می توان به بوی کم، خشک شدن سریع، اجرای آسان، رنگ بندی مختلف، کیفیت بالا و … اشاره کرد. ولی در مقابل رنگ های پلاستیکی قابل شستشو نیستند و پس از مدتی باید آن را تمدید نمود. لازم به ذکر است که قیمت رنگ های پلاستیکی نسبت به سایر رنگ ها پایین تر است و شما می توانید با حداقل هزینه این رنگ را بر روی ساختمان پیاده سازی کنید.

رنگ اکرلیک

اکرلیک یکی از رنگ های جدید و مدرن در ساختمان است که کیفیت بسیار بالایی دارد. رنگ های اکرلیک فاقد بو است و با قرارگیری در معرض هوا خشک می شود. قابلیت شستشو یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های رنگ های اکرلیک به شمار می رود. ولی از آن جا که رنگ های اکرلیک سریع خشک می شود باید آن را سریع اجرا کرد و از این رو مهارت بالایی را می طلبد. همچنین رنگ های اکرلیک پس از اجرا تغییر بسیار کمی می کند و شما به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی ساختمان پیاده سازی کنید.

رنگ کار ساختمان
رنگ کار ساختمان

رنگ روغن

رنگ های روغن یکی از شارپ ترین و باکیفیت ترین رنگ های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد. این رنگ ها که از گذشته تاکنون در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که حلال رنگ های روغن تینر است بوی تندی را به همراه دارد. در این حالت بهتر است در هنگام اجرای این رنگ ساکنین را از خانه خارج کنید. مقاومت بالا، قابلیت شستشو و کیفیت بالا از جمله مهم ترین مزایای رنگ های روغن به شمار می رود. ولی رنگ های روغن دیر خشک شده و برای اجرای آن باید از افراد حرفه ای کمک گرفت.

برای رنگ کردن ساختمان به چه ابزاری نیاز است؟

اگر قصد دارید که رنگ کردن ساختمان را خود برعهده بگیرید باید ابزار و لوازم مناسب این کار را تهیه کنید. انتخاب مناسب ترین ابزار به نوع رنگ ساختمانی بستگی دارد و شما باید تکنیک اجرای آن را آموزش ببینید. قلم مو، کاردک، نردبان، لباس کار، سنباده، رنگ، غلطک، سطل رنگ و … از جمله ابزارهای رایج رنگ کاری ساختمان به شمار می رود. در صورتی که تخصصی در زمینه رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان ندارید با شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر تماس بگیرید تا نقاشان حرفه ای را به خانه شما اعزام کنند.

نحوه رنگ کردن ساختمان

تنها داشتن رنگ و ابزارهای رنگ کاری برای زیباسازی ساختمان و نقاشی کافی نیست. رنگ کردن ساختمان کاری بسیار تخصص است که نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. بسیاری از ساختمان ها پیش از نقاشی نیازمند زیرسازی می باشند. در صورتی که زیرسازی رنگ صورت نگیرد پس از مدتی رنگ خاصیت چسبندگی خود را از دست داده و از روی سقف و دیوار بلند می شود. همچنین رنگ باید با یک ترتیب و اصول خاصی بر روی دیوار زده شود. در غیر این صورت رنگ شره کرده و جذابیت خود را از دست می دهد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر بهترین و باتجربه ترین رنگ کاران را در اختیار شما قرار می دهند تا ساختمانی زیبا و جذاب را تحویل بگیرید.

هزینه رنگ کردن ساختمان

قیمت رنگ کردن ساختمان تحت تاثیر موارد مختلفی است. به طور کلی متراژ ساختمان و نوع رنگ موثرترین عامل در برآورد هزینه رنگ کردن ساختمان به شمار می رود. همچنین تعداد اتاق ها، نوع ابزار و دستمزد رنگ کار نیز تعیین کننده قیمت رنگ کردن ساختمان است. بسیاری از شرکت ها هزینه ها را به صورت متری محاسبه می کنند. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر می تواند بهترین ابزار و رنگ را تهیه کرده و خانه شما را با حداقل هزینه رنگ و نقاشی کند. برای اطلاع از هزینه های انواع خدمات رنگ کاری و نقاشی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

رنگ کردن ساختمان در تیک شهر

برای رنگ کردن و نقاشی ساختمان به صورت اصولی و استاندارد نیاز به یک استاد رنگ کار دارید که با انواع رنگ ها و ابزارهای مناسب آن آشنایی داشته و بتواند به خوبی رنگ ساختمان را اجرا کند. همچنین رنگ کاران این شرکت از ویژگی هایی همچون رفتار شایسته، ظاهر آراسته، تجربه و مهارت، وقت شناسی، مسئولیت پذیری و … بهره مند می باشند که رضایت مشتریان را به دنبال دارد. شما از طریق تماس تلفنی می توانید درخواست نقاش ساختمان را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *