پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان

آخرین مقالات

 پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان بسیار اهمیت دارد. زیرا تخت‌ها و تشک‌های بیمارستانی یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین وسایل داخل بیمارستان می‌باشند. به علت استفاده بسیار زیاد از آنها معمولاً بیش از هر وسیله دیگری که در بیمارستان وجود دارد در معرض آلودگی و ویروس و میکروب قرار دارند. و از این رو نیاز به تمیزکاری و استریل کردن زیاد دارند تشک‌های بیمارستان معمولاً بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند.

زیرا مستقیم در بستر بیمار وجود دارند.  با وجود بیماران با بیماری‌های متفاوت که بر روی آنها برای معالجه قرار می‌گیرند باید بیشتر از هر وسیله دیگری استریل شوند. این استریل کردن و شستشوی تشک بیمارستان برای جلوگیری از بروز عفونت می‌باشد. این شستشوی تشک یک فرایند بسیار مهم در نظافت و تمیزکاری تخت بیمارستان به حساب می آید.

لطفا جهت پیمانکار شستشوی تشک بیمارستان و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تیک شهر ایرانیان پیمانکار شستشوی تشک بیمارستان

شرکت تیک شهر ایرانیان یکی از شرکت‌های بسیار با تجربه و پرکاربرد در پیمانکاری شستشوی تشک‌های بیمارستانی  و پیمانکار نظافت می‌باشد. که می تواند برای شستشوی تشک‌های بیمارستان با آنها قرارداد ببندد و با در دست داشتن پیمانکارانی مجرب و کارکشته و همچنین کارگران زبده و کاردیده تشک‌های تخت‌های بیمارستان‌های سطح شهر تهران را با سرعت زیاد و تمیزی و استیل کردن سریع به شما تحویل دهد.

این در حالی است که با کادری مجرب و با تجربه بدون هیچ گونه فوت وقت و با کمترین هزینه تشک‌های بیمارستانی شما را به شما تحویل دهد. از شما می‌خواهیم که برای ارتباط با ما با کارشناسان ما در سایت تماس حاصل فرمایید تا شما را برای ارتباط بیشتر و همکاری بیشتر و توضیحات بیشتر و راهنمایی کنند.

خدمات پیمانکاری تیک شهر

پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان
پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان

عقد قرارداد یا پیمان شستشوی تشک بیمارستان

برای بستن پیمان و عقد قرارداد شستشوی تشک بیمارستان به دو طرف، کارفرما که از طرف بیمارستان معرفی شده و یا موظف به رسیدگی می‌باشد. و یک پیمانکار که از طریق یک شرکت یا به صورت شخصی معرفی می‌شود. که نیاز می‌باشد و این دو طرف با توجه به کلیه شرایط و ضوابط که در قرارداد یا پیمان برای همدیگر تعریف می‌کنند شروع به همکاری می‌کنند.

هنگامی که کلیه امور و مستندات موجود در پیمان یا قرارداد به نفع هر دو طرف باشد قرارداد به امضا می‌رسد. این در حالی است که کارفرما کلی آنچه را که از پیمانکار می‌خواهد به صورت نوشته در قرارداد یا پیمان قید می‌کند. و پیمانکار نیز تمام عوامل کار را بررسی کرده و با توجه به تمام هزینه‌ها و همچنین میزان وقت و زمانی را که می خواهد تا کار را به کارفرما تحویل دهد می‌سنجد.

سپس بر سر قیمت نهایی و زمان تحویل نهایی با همدیگر بحث و جدل می‌کنند تا زمانی که هر دو طرف با همدیگر به تعامل برسند. به گونه‌ای که هر دو شخص یا هر دو طرف معامله باید در هنگام امضای قرارداد حضور داشته باشند تا بعداً و در حین انجام کار مشکل نشود.

چگونگی استریل کردن تشک و تخت بیمارستان

اینکه ما بدانیم چگونه می‌توانیم یک تخت بیمارستان را استریل و تمیز نگهداری کنیم و به صورت ایمن و بهداشتی شستشو دهیم یک کار بسیار مهم می‌باشد زیرا تشک‌های بیمارستانی که به درستی تمیزکاری و استریل شوند این را تضمین می‌کنند که بیماران به راحتی بر سر آنها استراحت کنند و همچنین از کلیه خطرات مربوط به عفونت‌ها و میکروب‌ها در امان باشند. که ما در اینجا به چند مورد از مزایای مهم شستشوی تشک بیمارستانی اشاره خواهیم کرد.

اولین مورد و مهم‌ترین موردی که باید به آن خیلی توجه شود پیشگیری و کنترل عفونت می‌باشد که امری بسیار حیاتی برای بیمار می‌باشد سپس باید برای جلوگیری از زخم بستر آن را کاملاً استریل کرد و همچنین یک بستر امن و راحت برای بیمار باید ایجاد کنیم و همچنین اگر تشک‌ها به خوبی استریل شوند و مرتب شوند ظاهری منظم و آرامش بخش به اتاق و آن بخش پرستاری می‌دهند.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان آماده خدمت رسانی به کلیه هموطنان عزیز در رابطه با شستشوی تشک‌های بیمارستانی می‌باشیم که با کادری مجرب و کارکشته و تجربه دیرینه‌ای که در این زمینه داریم شما را در امر شستشوی تشک‌های بیمارستانی یاری کنیم و همچنین ما با عقد قرارداد پیمانکاری و بستن قرارداد با بیمارستان‌های سطح شهر شستشوی کامل و منظم کلیه تخت‌ها و تشک‌های بیمارستان را به عهده می‌گیریم و در کمترین زمان و با بیشترین دقت شستشو کار را به شما تحویل خواهیم داد.

نحوه شستشوی تشک بیمارستانی

در وهله اول شما باید نوع تشک و ملحفه ای  را که انتخاب می‌کنید باید با تولید کننده آن تماس بگیرید. تا شما را در مورد تمیز کردن و شستشوی آن به صورت صحیح راهنمایی کند. و اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهد. زیرا برای از بین بردن میکروارگانیسم‌ها هر ماده‌ای نیاز دارد که از یک مجموعه متفاوتی از ضدعفونی کننده‌ها استفاده شود.

به عنوان مثال تشک‌های تخت‌های بیمارستانی که سریع تمیز می‌شوند به طور معمول از جنس تشک‌های سلولی ضد آب و قابل تنفس می‌باشند که این گونه مواد که در آن به کار رفته است به بخار و هوا اجازه می‌دهند که به راحتی گردش کنند و از ورود آب و مایعات دیگر به داخل تشک جلوگیری می‌کنند.

آلودگی زدایی یکی دیگر از روش‌های تمیز کردن تشک‌های بیمارستانی می‌باشد که به تمیز کردن و ضدعفونی کردن و استریل کردن تشک و تخت برای بیمار به آن اشاره می‌شود.

پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان
پیمانکاری شستشوی تشک بیمارستان

استریلیزاسیون تشک بیمارستانی با تیک شهر

روش بعدی که به آن اشاره می‌کنیم استریلیزاسیون می‌باشد. در استریلیزاسیون ابتدا باید کاور تشک را که شامل ملحفه لحاف، پتو و روبالشتی می‌باشد را باز کنیم و سپس تمام تشک را برداریم. و از لحاظ باکتری و گرد و غبار آن را به طور کامل بررسی کنیم. 

سپس برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که تشک هیچ هیچ گونه ترشحات خارج شده از بیمار را در خود جذب نکرده است از دستمال کاغذی استفاده می‌کنیم. و آن را در داخل تشک و قسمت یا ناحیه‌ای که باسن بیمار بر روی آن قرار گرفته است تمیز می‌کنیم و مقداری آب روی تشک می‌ریزیم سپس محکم فشار می‌دهیم تا کاملاً تشک تمیز شود.

این فقط چند نمونه از مراحل تمیز کردن تشک‌های بیمارستانی بود که ما به آن اشاره کردیم، روش‌های تمیز کردن و استریل کردن زیاد دیگری نیز وجود دارند. که باید به صورت مرحله به مرحله در هنگام تمیز کاری و استریل کردن تشک‌های بیمارستان باید اجرا شوند.

شرکت تیک شهر ایرانیان کلیه این خدمات را که ما به بخشی از آنها اشاره کردیم به طور کامل و با اطمینان خاطر کاملی برای شما انجام خواهد داد. شما می‌توانید فقط با تماس گرفتن و یا مراجعه کردن به دفتر شرکت برای بستن عقد قرارداد با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *