تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

آخرین مقالات

معمولا وسیله های زیادی وجود دارند که به افراد برای مدیریت کار های خانه کمک می کنند. اما در بین آن ها می توان گفت که ماشین لباسشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا این وسیله به شما کمک می کند که بدون هیچ زحمتی تعداد زیادی لباس را بشویید. به همین خاطر اگر ماشین لباسشویی خراب شود مشکلات زیادی برای اهل منزل به وجود می آید زیرا لباس ها شسته نمی شوند‌. بنابراین در این گونه از مواقع بیشتر افراد به فکر تعمیر ماشین لباس شویی در منزل می افتند.

ماشین های لباس شویی تقریبا وسیله حساسی می باشند به همین خاطر تعمیر ماشین لباس شویی در منزل حتما باید توسط یک فرد ماهرانجام شود.

شما می توانید برای تعمیر ماشین لباس شویی در منزل با کارشناسان شرکت تیک شهر تماس بگیرید. تیک شهر برزگترین شرکت خدمات تاسیسات ساختمان در منزل  است. که خدماتی مانند جوشکاری در منزل، و .. را نیز انجام می دهد.

لطفا جهت خدمات تعمیر ماشین لباس شویی در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

ماشین های لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شوند و نیاز به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل پیدا کنند ما در اینجا برخی از این علت ها را برای شما بیان کردیم.

تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

اتصالی قطعات با بدنه

یکی از خطرناک ترین مواردی که برای خانه های بچه دار وجود دارد برق داشتن ماشین لباسشویی است. اگر این مشکل برای لباس شویی شما به وجود آمد باید اولین کاری که انجام دهید. بلافاصله ماشین را خاموش و روشن کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد باید سریعا اقدام به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بکنید.

زیرا ممکن است که یکی از قطعات آن مانند. خازن ، موتور، پمپ و یا ترموستات مشکل پیدا کرده باشد و پیدا کردن این مشکل تنها توسط یک فرد ماهر امکان پذیر است.

اتصالی سیم های لباسشویی

اما اگر بعد از برطرف کردن مشکلاتی که در مرحله قبل بیان کردیم دوباره با مشکل برق داشتن ماشین لباسشویی مواجه شدید‌ به احتمال زیاد سیم کشی ماشین شما دچار اتصالی شده است.

در این گونه از مواقع تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بهترین گزینه می باشد. زیرا در صورتی که سیم کشی ماشین اتصالی پیدا کند ممکن است با تاثیر گذاشتن بر روی سیم کشی ساختمان باعث بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

پریدن فیوز خانه بلافاصله بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی

در بسیاری از مواقع ممکن است که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی فیوز منزل شما قطع شود. تقریبا یکی از رایج ترین مشکلات لباسشویی می باشد که همیشه برای رفع آن نیاز است که به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

بپردازید. این مشکل گاهی اوقات به دلیل خراب بودن قطعات مصرف کننده برق مدار می باشد به همین خاطر تنها افراد ماهر می توانند مشکل را تشخیص و رفع کنند.

حرکت کردن ماشین لباسشویی 

می توان گفت که ماشین لباسشویی یکی از پرسرو صدا ترین وسایل خانه می باشد. اما گاهی اوقات ممکن است علاوه بر صدا های طبیعی آن شما شاهد حرمت کردن ماشین لباسشویی خود در حین کار باشید. یکی از مهم ترین دلایل این مشکل نصب اشتباه آن می باشد اما این تنها دلیل نیست به همین دلیل شما هنگام مواجه با این مشکل بهتر است که به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بپردازید.

زیرا زمانی که تعمیر کار به منزل شما مراجعه می کند اگر تنها مشکل به خاطر نصب اشتباه باشد آن را به صورت مجدد نصب می کند. ولی اگر مشکل به خاطر موضوع دیگری باشد مشکل را تشخیص و آن را رفع می کند.

تاب برداشتن محور لباسشویی

یه احتمال زیاد شما با این وسیله آشنا نباشید اما بهتر است بدانید که در واقع محور درام لباسشویی همان وسیله ای می باشد که باعث چرخش لباس ها در داخل لباسشویی می شود.

بنابراین می توان گفت که این وسیله از اهمیت زیادی برای کاربرد بهتر لابسشویب برخوردار است و اگر دچار مشکل شود ماشین لباسشویی نمی تواند به خوبی کار کند. به همین خاطر باید به محض خراب شدن آن اقدام به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بکنید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

گاهی اوقات ممکن است شما دکمه روشن و خاموش شدن ماشین لباسشویی را فشار دهید ولی ماشین روشن نشود. در این گونه از مواقع ممکن است به شدت نگران شوید و تصورکنید که ماشین به طور کامل خراب شده است و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

اما بهتر است بدانید در این زمان بهترین کار تعمیر ماشین لباس شویی در منزل می باشد. زیرا ممکن است تنها علت خرابی آن اشکال در سیستم برق رسانی باشد و با دستکاری چند قطعه مشکل برطرف شود. بنابراین در اینگونه از مواقع به هیچ وجه لباسشویی خود را دور نندازید. زیرا با مراجعه تعمیرکار به منزل شما ماشین مورد بررسی قرار می گیرد و مشکل آن برطرف می شود.

نچرخیدن دیگ لباسشویی

هنگامی که ماشین لباسشویی را روشن می کنید باید بلافاصله بعد از زدن دکمه تایمر دیک لباسشویی شما شروع به چرخیدن کند. در صورتی که این اتفاق نی افتد باید سریعا اقدام به تعمیر ماشین لباس شویی در منزل بکنید.

زیرا دیگ مستقیما به تسمه و موتور اتصال دارد واگر کار نکند نشان دهنده خرابی تسمه و یا موتور می باشد. البته توجه کنید که گاهی اوقات ممکن است خرابی به علت سنگینی لباسشویی باید بنابراین اولین کاری که در این زمان باید انجام دهید کم کردن میزان لباس ها می باشد. در صورتی که باز هم مشکل برطرف نشد باید با تعمیر کار ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

مهم ترین مزایای تعمیر ماشین لباس شویی در منزل

  • یکی از مهم ترین مزایایی که تعمیر ماشین لباس شویی در منزل دارد پرداخت نکردن هزینه اضافی می باشد.
  • معمولا زمانی که تعمیر ماشین لباس شویی در منزل صورت می گیرد این کار زمان کمتری می برد و نیاز به هدر رفتن وقت شما نیست.
  •  همچنین جابجا نکردن لباسشویی نیز می تواند مهم ترین مزیت تعمیر ماشین لباس شویی در منزل باشد.

چگونه یک تعمیر کار ماهر برای تعمیر ماشین لباس شویی در منزل پیدا کنیم؟

بهتر است بدانید که پیدا کردن تعمیر کار ماهر درصورتی که به شرکت های مرتبط مراجعه نکنید کار سختی است. زیرا امروزه تمام تعمیر کاران ماهر در شرکت های معتبری مانند تیک شهر ایرانیان مشغول به کار می باشند. بنابراین شما برای پیدا کردن تعمیر کار ماهر می توانید به شرکت و سایت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن ماشین لباسشویی خود را به بهترین نحو تعمیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *