سمپاشی منازل در تهران 

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

شمپاشی منازل در تهران

آخرین مقالات

معمولا با شروع فصل بهار و آغاز گرما حشرات زیادی در خانه ها دیده می شوند. به همین خاطر همیشه خانم های خانه دار با این موضوع مشکل دارند و گاهی حتی با ورود سوسک به خانه بانوان خانه دار دچار وحشت می شوند. به همین خاطر افراد زیادی در این فصل ها به دنبال سمپاشی کردن منازل خود هستند. اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال سمپاشی منازل در تهران هستید بهتر است این کار را حتما به یک فرد ماهر و متخصص بسپارید. شرکت تیک شهر ایرانیان می تواند به راحتی سمپاشی منازل در تهران را انجام دهد.

لطفا جهت خدمات سمپاشی منازل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

چرا سمپاشی منازل در تهران 

به احتمال زیاد سوال بسیاری از شما این باشد که آیا شرکت تیک شهر ایرانیان سمپاشی منازل در تمام نقاط تهران را انجام می دهد یا خیر؟

در جواب این سوال بهتر است بدانید که این شرکت در تمام نقاط تهران سمپاشی را  بدون هیچ مشکلی انجام می دهد.

شمپاشی منازل در تهران
شمپاشی منازل در تهران

سمپاشی منازل در شمال تهران

همانگونه که میدانید معمولا منازل شمال تهران بیشتر خانه های ویلایی و یا آپارتمانی با زیر بنای زیاد هستند. به همین خاطر اگر فرد خود اقدام به سمپاشی اینگونه از منازل بکند ممکن است به خاطر وقت زیادی که نیاز است برای سم پاشی بگذارد دچار مسمومیت شود.

اما اگر در شمال تهران زندگی می کنید تنها کافی است به سایت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید و درخواست خود را به همراه آدرس ثبت کنید تا نیرو های این شرکت در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه کنند.

سمپاشی منازل در غرب تهران

معمولا تهران به خاطر وسعت زیادی که دارد باید افراد هنگام درخواست سمپاشی منازل در تهران حتما منطقه خود را بیان کنند.

زیرا ممکن است که شرکت مورد نظر در آن منطقه فعالیت نکند اما بهتر است بدانید تیک شهر ایرانیان در همه مناطق تهران شرق، غرب، جنوب و شمال فعالیت دارد به همین خاطر اگر قصد سمپاشی منازل در غرب تهران را دارید به هیچ وجه نگران نباشید.

خدمات بیشتر

سمپاشی منازل در شرق تهران

برای سمپاشی منازل در شرق تهران بهتر است به هیچ وجه خودتان اقدام نکنید زیرا ممکن است به خاطر آشنایی نداشتن با نوع سم و مقدار مورد نظر مشکلات زیادی را ایجاد کنید.

زیرا هر نوع سمی را نمی توان برای سم پاشی منازل استفاده کرد معمولا سم هایی که برای سم پاشی منازل مورد استفاده قرار میگیرند دارای دوز بسیار کمی هستن تا ماندگاری بو و میزان مسمومیت آن ها بسیار کم باشد.

سمپاشی منازل در جنوب تهران

همانگونه که میدانید در جنوب تهران نوع ساخت و ساز و خروج فاضلاب ها به صورت اصولی نمی باشد به همین خاطر معمولا افرادی که در جنوب تهران زندگی می کنند بیشتر از سایر افراد ساکن تهران از هجوم حشرات رنج می‌برند.

بهتر است بدانید اگر در اینگونه از مناطق خودتان اقدام به سم پاشی بکنید به خاطر محیط آلوده ای که وجود دارد ممکن است بعد از مدتی دوباره حشرات به منزل شما وارد شوند. اما در صورتی که این کار را به یک شرکت معتبر مانند تیک شهر ایرانیان بسپارید دیگر این مشکل وجود ندارد و تنها با یک بار سمپاشی شما برای همیشه از شر حشرات راحت می شوید.

سپردن سمپاشی منازل در تهران به شرکت و فرد معتبر چه مزایایی دارد؟

  • همه شرکت هایی که کار سمپاشی منازل را انجام می دهند معمولا دارای افراد باتجربه و متخصصی می باشند که همه یک ها و کاربرد آن ها را میشناسند. به همین خاطر زمانی که کار سم پاشی را به آن ها میسپارید آن را به نحوه ممکن انجام میدهند.
  • هر نوع حشره برای این که از بین برود نیاز به سم خاصی دارد. به همین منظور زمانی که کار سمپاشی را به شرکت هایی مانند تیک شهر ایرانیان می سپاریم ابتدا کارشناس به منزل ما مراجعه می کند تا نوع حشره منزل را شناسایی کند تا سم مخصوص آن را آماده کند و تنها با یک جلسه سم پاشی آن ها را ریشه کن کند.
  • یکی دیگر از دلایلی که موجب می شود ما کار سمپاشی را به شرکت تیک شهر ایرانیان بسپاریم این است که کارشناسان این شرکت به طور دقیق میدانند که باید چه مقدار سم به آب اضافه کنند تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد. به همین خاطر زمانی که سم پاشی را به این شرکت واگذار می کنیم به هیچ وجه دچار مسمومیت نمی شویم و سم نیز بیشترین تاثیر خود را روی حشرات می گذارد.

بهترین فصل برای سمپاشی منازل چه فصلی می باشد؟

همانگونه که میدانید معمولا با شروع گرما و باز شدن درب ها و پنجره های منازل در زمان نظافت منزل حشرات نیز به خانه ها نفوذ می کنند.

اما بهتر است بدانید برای از بین بردن هرنوت حشره ای باید در زمان خاصی اقدام کنید که ما در اینجا زنان هر کدام را بیان کرده ایم.

مورچه ها

مورچه یکی از حشراتی می باشد که در تمام فصول ممکن است در خانه ها وجود داشته باشند. اما در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه تعداد این نوع از حشره  در خانه ها بیشتر از زمان دیگری می باشد به همین خاطر بهترین زمان برای سم پاشی مورچه ها اوایل فروردین می باشد.

موریانه و سوسک

موریانه و سوسک هردو با شروع فصل گرما و اوج گیری آن به منزل نفوذ می کنند و آسایش خانه را به هم می‌ریزند به همین خاطر اواخر خرداد ماه بهترین زمان برای سمپاشی آن ها می باشد.

پشه

یکی از حشراتی که بیشترین مشکل را برای انسان ایجاد می کند پشه می باشد. پشه ها در فصل تابستان در منازل به تعداد زیادی دیده می شوند و آسایش اهل خانه را به هم می‌ریزند به همین خاطر همواره افراد به دنبال راهی هستند تا این نوع از حشره را از بین ببرند.

بسیاری از افراد از اسپری های پشه کش استفاده می کنند که گاهی اوقات باعث مسمومیت میشوند‌ و دوام و تاثیر آن ها موقتی است.

بنابراین تنها راهی که می توانید با استفاده از آن به طور کلی از شر پشه ها راحت شوید سپردن سم پاشی منازل خود به شرکت تیک شهر ایرانیان می باشد و بهترین زمان برای انجام این کار نیز اواسط تیر ماه می باشد. شما می توانید بعد از سم پاشی با نصب توری به پنجره ها به طور کلی از شر پشه ها راحت شوید و خواب راحتی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *