نصاب کلید و پریز در تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نصاب کلید و پریز در تهران

آخرین مقالات

بسیاری از افراد تصور می کنند که به راحتی می توانند کلید و پریز را خودشان در منزل نصب کنند. ولی این فکر اشتباهی می باشد و افراد زمانی متوجه این موضوع می شوند که بعد از نصب دچار مشکلات زیادی می شوند و تنها علت آن نیز نصب اشتباه است. به همین خاطر پیشنهاد می شود که اگر  در تهران زندگی می کنید با یک نصاب کلید و پریز در تهران تماس بگیرد و از او بخواهید تا کلید و پریز های شما را نصب کند.

حتی برای تعویض کلید ها و پریز های خود نیز اگر در این زمینه تخصصی ندارید بهتر است با نصاب کلید و پریز در تهران تماس بگیرید. زیرا تعویض کلید پریز نیز کار دشواری است.

لطفا جهت درخواست نصاب کلید و پریز در تهران و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

اصول و طریقه نصب کلید و پریز

بهتر است بدانید که هر نصاب کلید و پریز در تهران باید بداند که رعایت اصول ایمنی باعث می شود که خطر تا حد امکان کاهش یابد.

در این بین یادگیری اصول و طریقه نصب صحیح کلید و پریز باید برای یک نصاب خوب از اهمیت بالایی برخوردار باشد و همیشه سعی کند که آن را به بهترین نحوه ممکن یاد بگیرد. نصاب های کلید و پریز شغل بسیار با اهمیتی دارند. زیرا هر خانه ای در هر متراژی نیاز به کلید و پریز دارد و هر وسیله ای برای وصل شدن به برق حتما ابتدا باید به پریز برق وصل شود.

شاید بسیاری از شما تصور کنید که کار نصاب کلید وپریژ در تهران کار دشواری نیست و نیاز به توجه زیادی ندارد. اما بهتر است بدانید در این شغل فرد باید دقت فراوانی داشته باشد و با توجه کامل تمام نکات ایمنی را در حین انجام کار رعایت کند.

زیرا کلید ها و پریز ها مستقیم به جریان برق وصل می شوند و به عنوان یک پل بین وسایل برقی و جریان برق عمل می کنند.

مهم ترین نکات ایمنی که هر نصاب کلید و پریز در تهران باید آن هارا رعایت کند

  • هر نصاب کلید و پریز در تهران باید سازوکار نصب کلید و پریز را به خوبی بلد باشد و آن ها ا بدون لقب و فاصله نصب کند.
  • هیچ نصابی نیابد توصیه کند که انشعاب از کلید ها بگیرید. زیرا اصلا این پیشنهاد مهندسی نیست و کار درستی نیز محسوب نمی شود.
  • کلید ها و پریز ها باید به گونه ای نصب شوند که فاصله آنها کمتر از ۵سانت تا لوله گاز نباشد.
  • هر پریز برق باید حتما دارای درپوش باشد تا از بچه ها در برابر برق گرفتگی محافظت کند.
  • هیچ نصابی نباید با دست خیس و بودن دستکش اقدام به نصب کلید و پریز بکند.
  • قبل از اقدام به نصب کلید و پریز حتما باید فیوز را قطع کنید به هیچ وجه در حالتی فیوز وصل است اقدام به نصب کلید ها و پریز ها نکنید.
  • از آنجا که قاب کلید ها  و پریز ها یک رسانا محسوب می شود حتما باید دارای جنس بسیار مرغوبی باشد و این نکته را نصاب کلید و پریز در تهران حتما باید به کارفرما یادآور شود.
  • نصاب های کلید و پریز حتما یابد این نکته را بدانند که نصب کلید و پریز در گرمابه همیشه کار خطرناکی است.
  • همچنین همه نصاب ها باید این نکته را بدانند که مدار تغذیه پریز ها همیشه از مدار تغذیه چراغ ها مستقل و جدا می باشد.

نصاب کلید و پریز در تهران

یک نصاب کلید و پریز در تهران باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • یک نصاب خوب در خدمات تاسیسات ساختمان باید تمام وسایل مورد نیاز برای نصب کلید و پریز را همراه خود داشته باشد.
  • باید تمام برند های خوب کلید و پریز را بشناسد و آن هارا به کارفرما معرفی کند و یک توضیح کامل در مورد هر کدام از آنها به کارفرما ارائه دهد.
  • یک نصاب پریز و کلید حتما باید در زمینه برق کاری سابقه زیادی داشته باید و تحصیلات دانشگاهی مرتبط با این شغل را داشته باید تا بتوان به آن اعتماد کرد.
  • هر نصاب کلید و پریز اگر دارای سابقه کار باشد باید نمونه کار های زیادی داشته باشد و آن ها  را در اختیار کارفرما قرار دهد تا افراد به او اعتماد کنند.

بیشتر بدانید

مزایای سپردن کار به نصاب کلید و پریز در تهران

  • در صورتی که کار خود را به یک نصاب کلید و پریز در تهران می سپارید. دیگر نگرانی بابت نصب اشتباه و یا مشکلات بعد از آن ندارید. زیرا شما کار خود را به فردی که در این زمینه تجربه زیادی دارد سپرده آید.
  • هنگامی که نصب کلید ها و پریز ها را به یک نصاب می سپارید او به شما بهترین برند ها را معرفی می کند و بهترین و مناسب ترین مدل را برای ساختمان شما با توجه به شرایط شما انتخاب میکند. به همین خاطر شما مجبور به پرداخت دوباره برای خرید کلید و پریز نمی‌ شوید.
  • هر نصاب کلید و پریز همیشه همه نکات ایمنی را رعایت می کند. به همین خاطر افرادی که نصب کلید ها و پریز های خود را به افراد ماهر می سپارند همیشه کمتر دچار سوختگی وسایل برقی می شوند. زیرا بن سری از سیم ها در پریز ها وجود دارد که اگر اشتباه وصل شوند جرقه می زنند و وسایل برقی را دچار سوختگی می کنند.

چگونه یک نصاب کلید و پریز خوب در تهران پیدا کنیم؟ 

به احتمال زیاد همه شما حتی برای یکبار هم که شده نیاز به تعویض و نصب کلید و پریز پیدا کرده اید و ممکن است باز هم نیاز پیدا کنید. به همین خاطر حتما به دنبال این هستید که یک نصاب کلید و پریز در تهران پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به شرکت و سایت تیک شهر ایرانیان می باشد.

این شرکت در ارائه انواع خدمات نظافت منزل و نظافتچی نیز به شما ارائه خدمات می کند.  زیرا تنها با مراجعه به این سایت و ثبت درخواست بهترین و ماهرترین نصاب کلید و پریز در تهران در کمترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می کند. و شما می توانی با خیالی راحت نصب کلید ها و پریز های خود را به این افراد بسپارید.

همه افرادی که برای سایت تیک شهر ایرانیان کار می کنند دارای مدرک دانشگاهی معتبر رشته برق می باشند و همچنین سابقه کار زیادی دارند به همین خاطر می توان به راحتی به این افراد اعتماد کرد و کار خود را به آن ها سپرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *