تامین کارگر ساده

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تامین کارگر ساده

آخرین مقالات

شاید شما نیز در مواقعی نیاز به کارگر ساده ای داشته باشید. کارگر ساده در واقع فردی است که برای کارهای ساده و روتین استخدام می شود که نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. تامین کارگر ساده توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد.

اگر شما نیز به کارگر ساده برای انجام کارهای روزانه شخصی مانند نظافت منزل و یا شرکتی نیاز دارید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با شرکت نظافتی تیک شهر تماس بگیرید.

لطفا جهت تامین کارگر ساده و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تامین کارگر ساده در تهران

شهر تهران جمعیت بسیاری دارد و شرکت ها و کارخانه های بسیاری در آن وجود دارد. به همین دلیل برخی از شرکت ها نیاز به کارگر ساده به صورت روزانه و یا پاره وقت خواهند داشت.

چنانچه هر یک از کارخانه ها و کارگاه های تهران نیاز به کارگر پیدا کنند با ثبت درخواست خود در شرکت تیک شهر می توانید بهترین نیرو را در اختیار داشته باشند. در واقع شما در هر کجای تهران که قرار دارید و به دنبال کارگر ساده برای انجام هر کاری نیاز دارید می توانید از خدمات شرکت نظافتی تیک شهر بهره مند شوید.

کارگر ساده چه وظایفی دارد؟

بسیاری از افراد در هنگام تامین نیروی انسانی وظایف و مسئولیت های آن ها را در نظر می گیرند. کارگر ساده وظایف مختلفی را می تواند برعهده بگیرد که از جمله این وظایف می توان به نظافت منزل، حمل بار و اساسیه، کار در رستوران، کار در هتل، کار در ساختمان، مهمانداری و پذیرایی و … اشاره کرد. در واقع شما برای هر کاری می توانید از کارگر ساده تیک شهر کمک بگیرید و بدین طریق مشکل تامین نیروی خود را حل کنید.

عوامل موثر در تامین کارگر ساده

پیدا کردن کارگر ساده که به کار خود متعهد بوده و بتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند کار ساده ای نیست. به همین دلیل مهم ترین شرکت ها برای تامین کارگر ساده همواره به دنبال افرادی هستند که بدون حضور کارفرما نیز کار خود را انجام داده و به وظایف خود عمل کنند.

همچنین شما باید برای تامین نیرو سراغ شرکت های معتبر بروید. زیرا در صورت عدم اعتماد کارفرما به شرکت نمی تواند به نیروهای اعزامی نیز اعتماد کند.

تامین کارگر ساده
تامین کارگر ساده

شرکت تامین کارگر ساده چه وظایفی دارد؟

پیمانکار های تامین نیرو با شرکت های مختلفی در ارتباط است و کارگران مختلفی را در اختیار دارد که بتواند به شرکت ها اعزام کند. به عنوان مثال برخی از شرکت ها تا زمان استخدام نیروی جدید نیاز به افرادی دارند که بتوانند جای نیروی رفته را پر کنند.

شرکت های تامین نیرو سرعت بالایی در اعزام کارگر دارند و با اعزام نیرو مشکل شرکت ها را برطرف خواهند کرد. اگر شما نیز برای کارگاه و یا کارخانه خود نیاز به نیروی انسانی دارید تنها کافیست با تیک شهر تماس بگیرید.

تامین کارگر ساده روزمزد

بسیاری از افراد کارگر ساده را تنها برای یک روز نیاز دارد. در این مواقع استخدام کارگر روزانه می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند. کارگر ساده می تواند به دو صورت روزانه و یا پاره وقت استخدام شود.

اگر شما برای چند روز متوالی نیازمند کارگر ساده هستید باید نیروهای پاره وقت استخدام کنید. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر برای تامین کارگر ساده به صورت پاره وقت و روزانه آمادگی لازم را دارد. شما نیز می توانید بهترین کارگر را استخدام نمایید.

بیشتر بدانید

هزینه تامین کارگر ساده

همان طور که در بالا اشاره کردیم، کارگر ساده به دو صورت پاره وقت و روزانه استخدام می شوند. هزینه های دریافتی برای هر یک از این افراد متفاوت است.

شرکت تامین کارگر ساده بر اساس وظایف و میزان کارکرد هر یک از کارگران هزینه های مختلفی را تعیین می کند. هزینه تامین کارگر ساده در قرارداد قید می شود و نیروها می توانند بر اساس صلاح دید خود در این پروژه شرکت کنند. برای اطلاع از هزینه تامین نیروی انسانی در تیک شهر تماس بگیرید.

عقد قرارداد کارگر ساده

شرکت های تامین کارگر ساده معتبر برای اعزام نیرو قرارداد عقد می کنند تا تمامی مراحل به صورت رسمی و قانونی انجام شود. در قرارداد تامین نیرو وظایف و هزینه ها به صورت واضح و روشن درج می گردد. این قرارداد که بین شرکت و کارفرما است در دو نسخه می باشد که یک نسخه دست کارفرما و یک نسخه نیز نزد شرکت است.

مهارت و اخلاقیات کارگر

در صورت وجود مهارت و قابلیت خاص در کارگر امکان استخدام آن بیشتر است. برخی از شرکت ها نیاز به افرادی دارند که بتوانند برخی از امور شرکت را در دست بگیرند.

به همین دلیل شرکت نظافتی تیک شهر نیروهای خود را برای انجام کارهای مهارتی آموزش داده است. از طرفی یکی از شروط اصلی تامین کارگر ساده در تیک شهر روحیات و اخلاقیات نیروها می باشد. خوشبختانه تمامی کارگران این شرکت از رفتاری بسیار حرفه ای برخوردار هستند.

نکات مهم در تامین کارگر ساده

در هنگام استخدام کارگر ساده باید مهارت های مورد نیاز خود را ذکر کنید. همچنین برای اطلاع از بهترین و معتبرترین شرکت تامین کارگر ساده باید سوابق کاری شرکت را مورد بررسی قرار دهید.

بهتر است پیش از اعزام کارگر ساده و یا هر نوع نیروی خدماتی در ابتدا هزینه ها را به صورت واضح و شفاف تعیین کنید. در این حالت در پایان کار مشکلی رخ نخواهد داد.

تعیین دقیق روز و ساعت اعزام کارگر ساده نیز از جمله مواردی است که در هنگام اعزام کارگر باید بیان شود.

تامین کارگر ساده در تیک شهر

تیک شهر یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت تامین کارگر ساده در تهران است که کارگران خود را به محله های شمال تهران، جنوب تهران، مرکز، شرق و غرب تهران اعزام می کند.

اخلاق و وظیفه شناسی کارگران این شرکت کاملا تایید شده می باشد و شرکت پس از اعزام نیرو نحوه عملکرد آن ها را پشتیبانی خواهد کرد. برای رزرو کارگر با شرکت تیک شهر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *