پیمانکار تامین نیروی انسانی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

پیمانکار تامین نیروی انسانی

آخرین مقالات

شرکت های نظافتی می دانند که تامین نیروی انسانی کار ساده ای نیست. زیرا شرکت های نظافتی برای این که بتوانند پاسخگوی نیاز شهروندان تهرانی باشند نیاز به تعداد بسیاری نیروی خدماتی دارند. تنها استخدام نظافتچی برای برآورد نیروی انسانی کافی نیست. نظافتچی باید در محله های مختلف تهران زندگی کنند تا سرعت اعزام افزایش یابد. پیمانکار تامین نیروی انسانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت نظافتی تیک شهر تماس حاصل نمایید.

لطفا جهت تامین نیروی انسانی و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نیروی انسانی چیست؟

نیروی انسانی در واقع همان کارمندان و کارکنانی است که در سازمان ها و شرکت ها در حال فعالیت می باشند. هدف از تامین نیروی انسانی برای شرکت های نظافتی در اختیار داشتن نیروهایی آماده به کار برای اعزام نیرو به مشتریان می باشد.

تعداد نیروی انسانی باید بر اساس نیاز شرکت باشد. همچنین برای این که بازدهی شرکت افزایش یابد بهتر است که نیروهای استخدامی تجربه و یا تخصصی در زمینه کاری شرکت داشته باشند.

نقش پیمانکار تامین نیروی انسانی

کارکنان و کارمندان در شرکت ها نقش های مختلفی را برعهده دارند. پیمانکار تامین نیروی انسانی به شرکت هایی می گویند که با سازمان ها و ارگان ها قرارداد عقد کرده است تا نیروی متخصص مورد نیاز را تامین کند.

این شرکت ها انواع نیرو از جمله آبدارچی، مستخدام، مهماندار، نگهبان و … را در اختیار دارد و می تواند به سرعت نیروی مورد نیاز را به محل اعزام نماید. یکی از مهم ترین دلیل محبوبیت پیمانکار واگذاری مسئولیت ها به شرکت ها می باشد. بدین صورت که کارفرما هزینه ای را با شرکت توافق کرده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه انجام کار را برعهده ندارد.

پیمانکار تامین نیروی انسانی
پیمانکار تامین نیروی انسانی

قرارداد پیمانکاری

قرارداد پیمانکاری تامین نیروی انسانی در واقع توافق نامه ای بین شرکت و کارفرما می باشد. مطابق با این قرارداد پیمانکار موظف است که نیروی انسانی مورد نیاز برای شرکت و سازمان ها را مطابق با نظر کارفرما تعیین کند. یکی از مهم ترین مزایای عقد قرارداد پیمانکاری تعیین وظایف و هزینه ها است.

بدین صورت که در قرارداد تمامی وظایف نیروهای انسانی تعیین شده و هزینه ها نیز کاملا واضح و روشن می باشد. طرفین موظف هستند که به تمامی مفاد و بندهای قرارداد عمل کنند و در صورت عدم توجه می توان به صورت قانونی پیگیری کرد.

بیشتر بدانید: پیمانکار نظافت

بیمه پیمانکاری نیروی انسانی

بسیاری از شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی نیروهای خود را تا مدت زمان کار بیمه می کنند. بدین صورت که نیروهای اعزامی تا پایان زمان قرارداد توسط شرکت بیمه می شوند. البته در قرارداد سایر شرایط از جمله موضوع پروژه، امکان حضور تمام وقت، توانایی ها و … نیز درج می شود.

چگونه مناسب ترین پیمانکار را پیدا کنیم؟

کارفرمایان باید در وهله اول به اعتبار پیمانکار  توجه داشته باشند. افراد به راحتی از طریق استعلام سوابق کاری و میزان رضایت مندی کارفرمایان قبلی می توانند اعتبار شرکت را مورد بررسی قرار دهند. همچنین شما می توانید توسط رفتار و نوع شرایط کاری شرکت کیفیت کاری را بسنجید.

شرکت نظافتی تیک شهر از طریق سایت و شبکه های اجتماعی پروسه اعتبارسنجی را برای کارفرمایان راحت کرده است. با این کار کارفرمایان به راحتی می توانند از وظایف و نحوه کارکرد پیمانکار مطلع شوند.

پیمانکار با کاریابی چه تفاوتی دارد؟

دفترهای کاریابی در قبال معرفی نیروی انسانی از طرفین هزینه دریافت می کند. ولی پیمانکار تامین نیروی انسانی هیچ هزینه ای را بابت معرفی دریافت نخواهد کرد.

در واقع پیمانکار با نیروهای انسانی هزینه ای را توافق کرده و در پایان کار این هزینه را پرداخت می کند. در مقابل نیز هزینه ای توافقی را از کارفرما دریافت خواهد کرد. با توجه به دائمی بودن و عدم دریافت هزینه توسط پیمانکار بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با پیمانکاران همکاری داشته باشند.

خدمات پیمانکار تامین نیروی انسانی

یکی از وظایفی که پیمانکار تامین نیروی انسانی برعهده دارد، شناسایی افراد متخصص و کاربلد است. با توحه به این که کارفرمایان به نیروهای انسانی و تخصص های مختلفی نیاز دارد، پیمانکار باید از انواع مهارت ها نیرو استخدام کند. علاوه بر تخصص و مهارت میزان دلسوزی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نیروهای استخدامی باید کاملا مسئولیت پذیر باشند و بدون نظارت به وظایف خود عمل کنند.

همچنین پیمانکار می بایست بر روی رفتار و کردار نیروهای خود نیز نظارت داشته باشند. ایجاد رابطه ای دوستانه بین نیروهای پیمانکاری باعث می شود که آن ها کار خود را بهتر و با هماهنگی بیشتر انجام دهند. همچنین رفتار حرفه ای رضایت مندی کارفرما را به دنبال خواهد داشت.

هزینه پیمانکار تامین نیروی انسانی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، پیمانکار تامین کارگر طبق استانداردهای خاصی همچون نوع کار، کیفیت، مدت زمان کارکرد و مواردی از این قبیل از کارفرما هزینه دریافت می کند. بنابراین نمی توان هزینه خاصی را برای پیمانکار تامین نیروی انسانی تعیین کرد. شرکت نظافتی تیک شهر می تواند به صورت دقیق هزینه ها را برای کارفرما و نیروها برآورد نماید. برای دریافت اطلاعات تماس بگیرید.

پیمانکار تامین نیروی انسانی با تیک شهر

چنانچه شما گشتی در سایت و یا شبکه های اجتماعی تیک شهر زده باشید اطمینان بسیاری در رابطه با حسن انجام کار این شرکت بدست خواهید آورد. شرکت نظافتی تیک شهر فعال ترین پیمانکار تامین نیروی انسانی و نیروی نظافت خانه است که آماده اعزام نیروهای خود به شرکت ها و کارخانه های بزرگ می باشد.

این شرکت پیمانکاری به صورت شبانه روزی آمادگی لازم برای اعزام نیرو را دارد. در صورتی که شما نیز برای دستیابی به بهترین خدمات و نیروی انسانی به دنبال بهترین پیمانکار هستید، پیشنهاد ما به شما بهره مندی از خدمات شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *