تعمیر آبگرمکن در منزل

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر آبگرمکن در منزل

آخرین مقالات

آیا شما نیز با مشکل خراب شدن آبگرم کن مواجه شده اید؟ خراب شدن آبگرمکن یکی از مشکلات نگران کننده ای است که می تواند در برخی از کارهای شما همچون استحمام و یا شستشوی ظروف مشکل ایجاد کند. تعمیر آبگرمکن در منزل یکی از بهترین خدمات تیک شهر به شمار می رود. در گذشته در صورت خراب شدن آبگرمکن باید آن را تا تعمیرگاه حمل کرد ولی امروزه این کار به راحتی در منزل توسط افراد متخصص انجام می شود. شما نیز می توانید تعمیرات آبگرمکن را به تعمیرکاران تیک شهر بسپارید.

این شرکت خدمات ارزنده ای را در زمینه تعمیر لوازم خانگی در منزل، تاسیسات ساختمان در منزل و مواردی مانند تخریب ساختمان در تهران و تامین کارگر انجام می دهد.

لطفا جهت درخواست خدمات تعمیر آبگرمکن در منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تعمیر آبگرمکن در منزل در تهران

با توجه به برندهای مختلف آبگرمکن و همچنین سرد و گرم شدن هوا آسیب دیدن آبگرمکن ها در شهر تهران رواج بسیاری دارد. یکی از دلایل خرابی آبگرمکن عدم رسیدگی و بی توجهی به این دستگاه است.

برای تعمیر آبگرمکن در منزل باید ابتدا تمامی جوانب را مورد بررسی قرار دهید. برخی از این مشکلات سطحی هستند و به راحتی و بدون نیاز به متخصص تعمیر می گردد. ولی در بسیاری از موارد بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید. زیرا هزینه قطعات آبگرمکن بالا است و عدم تخصص و مهارت می تواند هزینه ها را افزایش دهد.

5 مشکل رایج خرابی آبگرمکن

آبگرمکن ها به دلایل مختلفی دچار مشکل می شوند. در زیر به 5 مشکل رایج این دستگاه اشاره می کنیم:

خاموش شدن ناگهانی آبگرمکن

خاموش شدن آبگرمکن مشکلی است که شاید برای بسیاری از افراد رخ بدهد. شاید شما که در حال خواندن این مقاله هستید نیز این مشکل را تجربه کرده باشید.

بهتر است پیش از تماس با کارشناس مشعل آبگرمکن، شمعک و واشر را بررسی کنید. زیرا خرابی این قطعات می تواند باعث خاموشی ناگهانی آبگرمکن شود. با توجه به حساسیت بالای آبگرمکن باید از یک کارشناس برای تعمیر آن کمک بگیرید. شرکت پرستاری تیک شهر به خوبی به مشکلات آبگرمکن تسلط دارد و به صورت حرفه ای مشکلات این دستگاه را از بین می برد.

خدمات بیشتر

گرم نشدن آب آبگرمکن

آبگرمکن مسئول گرم کردن آب است. در صورت اختلال در این امر می بایست آن را تعمیر کرد. دلایل مختلفی از جمله جرم گیری و رسوب زدایی، بررسی دیافراگم و مواردی از این قبیل می تواند باعث خرابی آبگرمکن شود.

در این حالت دستگاه قادر به تامین آب گرم مورد نیاز نیست. برطرف کردن مشکل گرم نشدن آب آبگرمکن باید توسط یک فرد متخصص مورد بررسی قرار گیرد. در غیر این صورت شما نمی توانید آب گرم مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.

تعمیر آبگرمکن در منزل
تعمیر آبگرمکن در منزل

کاهش فشار آب آبگرمکن

از دیگر دلایلی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، کاهش فشار آب آبگرمکن است. رسوب گرفتن لوله های ورودی آب یکی از رایج ترین دلیل افت فشار آب است. برای رفع این مشکل باید آبگرمکن را رسوب زدایی کرد.

بسیاری از افراد در منزل و بدون توجه این کار را انجام می دهند. عدم مهارت در رسوب زدایی آبکرمکن منجر به سوراخ شدن مخزن شده و خسارات بسیاری را برای شما به دنبال دارد. در نتیجه این کار را به یک متخصص بسپارید.

افت شعله آبگرمکن

افت فشار آب آبگرمکن نتایج بسیاری را به دنبال دارد که یکی از رایج ترین آن ها عدم گرم شدن آب آبگرمکن به صورت دلخواه می باشد. برای حل این مشکل در قدم اول آبگرمکن را خاموش کنید تا سرد شده و بتوانید مشکل را بررسی کنید.

سپس به آرامی درب آبگرمکن را باز کرده و پیچ های مشعل را با استفاده از دستمال کاملا تمیز کنید. پس از این که تمامی اجرام مشعل از بین رفت مجدد شعله آبگرمکن را روشن کنید. اکنون می بایست مشکل برطرف شده باشد. در صورت عدم رفع مشکل آبگرمکن ایراد بیشتری دارد و باید توسط یک متخصص بررسی شود.

روشن نشدن آبگرمکن

یکی از دلایلی که برخی از آبگرمکن ها به صورت ناگهانی دچار می شوند، عدم روشن شدن می باشد. در این حالت شما هیچ جرقه و یا علائم روشنی را در دستگاه مشاهده نمی کنید. یکی از اصلی ترین دلایل روشن نشدن آبگرمکن مشکل در برد آن است که حتما باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر آبکرمکن در منزل یکی از اصلی ترین خدمات شرکت تیک شهر به شمار می رود. این شرکت با بهترین کارشناسان تمامی مشکلات آبگرمکن را از بین خواهند برد.

هزینه تعمیر آبگرمکن در منزل چقدر است؟

تعمیر آبگرمکن در منزل کار را بسیار راحت کرده است. بدین صورت که به جای حمل آبگرمکن به تعمیرگاه، تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند. با توجه به این که آبگرمکن به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود نمی توان به صورت ثابت و قطعی هزینه ای را برای تعمیرات آبگرمکن در منزل تعیین کرد.

آدرس اعزام، دستمزد تعمیرکار، هزینه خرید لوازم و … از جمله فاکتورهای تعیین هزینه تعمیرات آبگرمکن می باشد. تیک شهر منصفانه ترین هزینه تعمیرات را از مشتریان دریافت می کند.

سرویس آبگرمکن در منزل

بهتر است پیش از خراب شدن آبگرمکن آن را سرویس کرد. گاهی یک مشکل کوچک در آبگرمکن به عنوان مثال رسوب گرفتن می تواند باعث آسیب جدی به این دستگاه و افزایش هزینه شود.

در نتیجه توصیه می کنیم که آبگرمکن را به صورت دوره ای حداقل سالی یک مرتبه رسوب گیری کنید. متخصصین تیک شهر به صورت کاملا حرفه ای دستگاه آبگرمکن شما را مورد بررسی قرار می دهد و آسیب های احتمالی را برطرف خواهد کرد.

تعمیر آبگرمکن در منزل در تیک شهر

تیک شهر نه یک نمایندگی بلکه یک شرکت بسیار حرفه ای و تخصص در زمینه تعمیرات انواع دستگاه ها و لوازم برقی موجود در منزل می باشد. متخصصین این شرکت تجربه و مهارت کافی برای تعمیرات آبگرمکن در منزل را دارد.

اگر شما در هر کجای تهران نیاز به تعمیر آبگرمکن در منزل را دارید با تیک شهر تماس بگیرید. این شرکت به سرعت تعمیرکاران خود را به منزل اعزام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *