درخواست کارگر ساده ساختمان و سایر خدمات

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

کارگری ساختمان یکی از شغل هایی می باشد که در تمام جهان وجود دارد. این شغل زحمت بسیار زیادی دارد و می توان گفت درآمد بالایی نیز ندارد اما متقاضیان آن بسیار زیاد هستند. کارگر ساختمان در همه قسمت های تخریب و ساخت ساختمان و بازسازی خانه فعالیت دارد  به همین خاطر یک کار کرد ساختمان باید حتما با یک سری از نکات آشنا باشد. همانگونه که میدانید کارگر روزمزد ساختمانی نقش بسیار زیادی در ساخت یک ساختمان و حتی خرده کاری بنای ساختمان دارند. معمولا افرادی که کار کارگری ساختمان را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند. باید بنیه بدنی قوی داشته باشند و پشتکار آنان بسیار زیاد باشد تا بتوانند در این شغل دوام بیاورند.

لطفا جهت درخواست کارگر ساختمان و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

مهم ترین مهارت های یک کارگر ساختمان خوب

برای موفقیت در هر شغلی نیاز است که یک سری از نکات مربوط به آن را یاد گرفت در رابطه با شغل کارگری نیز نیاز است یک کارگر ساختمان بعضی از مهارت ها را داشته باشد که ما در این جا برخی از آن ها را برای شما بیان کردیم.

مهارت های کار ساخت و ساز

 یک کارگر ساختمان بدیهی است که باید بداند چگونه سیمان ریختن ، دیوارهای خشک، آجر چیدن، اقلام را نصب کند، کار نجاری و هر آنچه که از آنها در کار نیاز است را بداند. در حالی که برای کارگران ساختمانی داشتن دانش برای انجام بسیاری از کارها مهم است، ممکن است فردی فقط با تجربه گسترده در زمینه های خاص شغلی مهارت  پیدا کند. این مهارت همچنین مستلزم آن است که کارگر ساختمان بداند چگونه از اکثر ابزارها و تجهیزات سنگینی که اغلب در هنگام کار بر روی یک پروژه درگیر هستند استفاده کند.

مهارت های حل مسئله فوق العاده

مشکلات همیشه در کارگاه های ساختمانی به وجود می آیند ، به همین دلیل است که هر کارگر ساختمان باید در ارائه راه حل ها برتر باشد. این مشکلات معمولاً باید فوراً حل شوند، به طوری که نیازی به توقف کار برای مدت طولانی نباشد. مهارت تفکر سریع می‌تواند کمی استرس‌زا باشد اما می تواند برای پیشبرد سریع کار بسیار مفید باشد.

مهارت خواندن و تجزیه و تحلیل

کارگر ساختمان باید بداند که چگونه نقشه ها را بخواند و تعیین کند که ساختمان یا زیرساخت واقعی پس از اتمام کار چگونه خواهد بود. این مهارت همچنین برای کارگران سنگ تراشی نیز ضروری است تا کارگران سنگ تراشان بتوانند در مواقع لزوم تنظیمات را به دقت انجام دهند و اندازه ها و زوایا را محاسبه کنند.

قوای بدنی مناسب

کار ساخت و ساز بسیار سخت و فشرده است، به همین دلیل است که هر فردی که این کار را انجام می دهد باید از نظر بدنی مناسب باشد. کارگر ساختمان  بر خلاف کارکر نظافت منزل باید بتواند هر روز که کار می کند، اجسام سنگین را بلند کند، زیاد خم شود، برای مدت طولانی روی پاهای خود بایستد و خیلی چیزهای دیگر به همین خاطر اگر قوای بدنی مناسبی نداشته باشد نمی تواند در این کار دوام بیاورد.

هماهنگی و مهارت

برخی از کارهایی که توسط کارگر ساختمان  انجام می شود، مستلزم جابجایی سریع، نصب وسایل در قطعات کوچک و کار در فضاهای تنگ است. همه اینها مستلزم هماهنگی عالی و توانایی استفاده از دست ها، بازوها و پاها برای انجام کار است. اندکی نبوغ در این زمینه می تواند برای پیشرفت یک کارگر ساختمان بسیار موثر باشد.

مهارت های فناوری

امروزه فناوری بخش بزرگی از ساخت و ساز است، بنابراین یک کارگر ساختمان  باید به خوبی از مهارت های فناوری خود آگاه باشد. زیرا کارگران  دیگر نمی توانند با دانستن توانایی ارسال ایمیل به ادامه کار امیدوار باشند. چون بسیاری از کارهای اداری، گزارش های پیشرفت، سفارشات تغییر و موارد دیگر به صورت الکترونیکی انجام می شود.

توانایی کار خوب با دیگران

کار کردن با دیگران ممکن است بسیار آسان به نظر برسد، اما مردم همیشه از اینکه چگونه بسیاری از افراد با همکاران خود کنار نمی آیند شگفت زده می شوند. کارگران ساختمانی باید دائماً با هم کار کنند تا اطمینان حاصل شود که پروژه به موقع و در حد بودجه تکمیل می شود، بنابراین جایی برای اختلاف نظر یا خرابی وجود ندارد.

آشنایی با مهمترین ابزار های کار کارگر ساختمان

  • نردبان: در هنگام صعود برای تکمیل فرآیند ساخت و ساز استفاده می شود.
  • جنین ها: برای حذف سیمان خشک اضافی از ساختمان استفاده می شود.
  • بیل: در فرآیند حفاری شن و ماسه، اختلاط آن با سیمان و شن و همچنین حمل سیمان در ظرف سیمانی استفاده می شود.
  • کاسه: صفحه نیمه عمیق، اما در اندازه بزرگ، ساخته شده از آلومینیوم، برای انتقال مخلوط ماسه و سیمان بین کارگران استفاده می شود.
  • ماله بنایی: از این ابزار کوچک برای چسباندن سیمان روی آجرهای قرمز یا آجرهای بنایی استفاده می شود.
  • متر نواری: مهمترین ابزار مورد استفاده در فرآیند ساخت و ساز که با آنها فاصله بین ستون ها، علاوه بر طول و عرض اتاق ها و بسیاری اندازه گیری های دیگر اندازه گیری می شود.
  • اره دستی: برای برش مواد چوبی برای ساخت و ساز استفاده می شود.
  • متر نواری راه دور: این به ویژه برای اندازه گیری مسافت های طولانی بیش از حد لازم و در محل ساخت و ساز استفاده می شود.
  • تعادل: برای بررسی سطح افقی دیوارها، کف و کاشی ها استفاده می شود.
  • ابزار تراز یا زاویه: این برای بررسی تراز عمودی کارهای ساختمانی عمرانی و همچنین زوایای مختلف سنگ تراشی کار می کند.
  • چرخ دستی: برای حمل و نقل مصالح ساختمانی مانند: سیمان، ماسه، آجر و سایر مصالح ساختمانی در محل استفاده می شود.
  • دستگاه الک شن و ماسه: برای تمیز کردن ماسه و خلاص شدن از شر ناخالصی ها و شن های مخلوط با آن استفاده می شود.

چگونه یک کارگر ساختمان خوب پیدا کنیم؟

معمولا پیدا کردن یک کارگر ساختمان که تمام مهارت های گفته شده را داشته باشد کار سختی است. به همین خاطر اگر شما هم میخواهید کار ساختمانی انجام دهید با این مشکل رو به رو می شوید. ما به شما پیشنهاد می دهیم برای پیدا کردن یک کارگر ساختمان خوب به شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند مانند شرکت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید. زیرا همیشه می توان به راحتی ماهر ترین کارگر ها را در تیک شهر ایرانیان پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *