خدمات نظافت در محل کار

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

خدمات نظافت در محل کار

نظافت و تمیزکاری محل کار یکی از مسائل اساسی است که هر شرکتی برای پیشبرد اهداف خود می بایست آن را رعایت کند. شما با ورود به شرکت های آلوده چه تصوری از آن خواهید داشت. نظافت محل کار بر روی قضاوت مشتری و بازدهی کاری کارمندان تاثیر می گذارد. به همین دلیل خدمات نظافت در محل کار بسیار مورد توجه کارفرما قرار گرفته است. برخی از افراد به صورت ثابت نظافتچی استخدام می کنند. ولی برخی از شرکت ها به دلیل تردد پایین برای تمیزکاری محل کار به صورت دوره ای اقدام خواهند کرد. شما نیز می توانید تمیزی محل کار و شرکت خود را به شرکت نظافتی تیک شهر بسپارید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

خدمات نظافت محل کار در تهران

برای داشتن محل کاری شیک و دیدنی نیاز به استفاده از تجملات و ابزارهای گران قیمت نیست. بلکه تمیز و مرتب کردن شرکت حتی محیط های ساده را نیز زینت می بخشد. مدیر عاملین شرکت برای افزایش بازدهی کارکنان و آرامش خاطر آن ها همواره محیط کاری را تمیز و مرتب کنند. معمولا در شرکت های بزرگ به صورت دائم نظافتچی استخدام می نمایند. شرکت های کوچک برای تمیز کردن محیط کاری نظافتچی را به صورت ساعتی و یا روزانه استخدام می کنند. بدین واسطه هزینه های نظافت به حداقل می رسد.

نظافتچی محل کار چه ویژگی هایی دارد؟

اولین ویژگی نظافتچی محل کار امانت داری و رازداری است. نیروهای خدماتی می بایست از اموال شرکت به خوبی نگهداری کرده و در مورد فعالیت های شرکت با افراد خارج از اداره صحبتی نکنند.

نظافتچی شرکتی می بایست رفتاری محترمانه و مودبانه داشته باشند و با صبر و حوصله محیط را تمیز کنند.

تسلط به کار و تجربه امتیازی مثبت برای نظافتچیان شرکتی به شمار می رود.

نیروهای خدماتی محل کار هزینه های منصفانه ای را از مشتریان دریافت می کنند.

نظافت محل کار چه اهمیتی دارد؟

نظافت منزل و تمیزی محیط کار ماهیت شرکت را نشان می دهد. به عنوان مثال محیط کار آلوده و شلوغ تمرکز کارکنان را از بین برده و بر روی قضاوت افراد تازه وارد و مشتریان تاثیرات منفی می گذارد. در مقابل محیط های آراسته و مرتب دید مثبتی را به افراد می دهد و کارکرد بیشتری را برای آن ها رقم می زند. برخی از شرکت ها با تمیز کردن سطحی محل کار و آب و جارو سعی در تمیزی محیط می کنند. ولی بهتر است که محیط کار با وسواس بالا و به صورت دقیق نظافت گردد تا سلامتی کارکنان را به خطر نیاندازد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

بهترین زمان نظافت محل کار

در هنگام ارائه خدمات نظافت در محل کار باید به زمان نظافت توجه کرد. به عنوان مثال برای تمیز کردن کفپوش نیاز به مقداری آب است. به همین دلیل تا زمان خشک شدن کفپوش که حداقل 10 دقیقه است نباید تردد در آن انجام شود. همچنین نظافت و تمیزکاری شرکت ممکن است تمرکز کارکنان را برهم زده و امکان خطای آن ها را افزایش می دهد. به همین دلیل در نظر گرفتن زمان نظافت یکی از مسئولیت های مهم نظافتچیان محل کار به شمار می رود.

خدمات نظافت در محل کار
خدمات نظافت در محل کار

خدمات نظافت محل کار با نظافتچی خانم یا آقا؟

برای انجام برخی از امور نظافتی همچون شستشو و نصب کردن پرده ها، مبل شویی، تمیز کردن تراس و مواردی از این قبیل برعهده نظافتچیان مرد است. ولی انجام نظافت عمومی و تمیز کردن سطحی محل کار توسط نظافتچیان خانم بهتر صورت می گیرد. در نتیجه شما باید ابتدا کارکرد و وظایف نظافتچیان را در نظر گرفته و بهترین افراد را برای نظافت انتخاب کنند. برای درخواست نظافتچی خانم یا آقا با تیک شهر تماس بگیرید.

نظافت ساختمان محل کار

نظافت ساختمان محل کار به اندازه نظافت اتاق ها اهمیت دارد. زیرا مشتریان و کارکنان برای ورود به شرکت ابتدا باید از ساختمان شرکت عبور کنند. نظافت پارکینگ، راه پله و آسانسور در لیست نظافت ساختمان محل کار قرار دارد. بنابراین نظافتچیان باید پیش از تمیز کردن فضای داخلی ساختمان ابتدا ساختمان و ورودی محل کار را تمیز و آراسته کنند. برای تمیز کردن راه پله و سایر قسمت های ساختمان می توانید روی کمک شرکت نظافتی تیک شهر حساب کنید.

هزینه خدمات نظافت در محل کار

خدمات نظافت در محل کار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. شما با پرس و جو از شرکت های نظافتی لیست قیمتی از خدمات نظافت محل کار در تهران را تهیه خواهید کرد. در هنگام برآورد هزینه نظافت باید متراژ ساختمان، تعداد نیروی خدماتی، ساعت کاری، نوع شوینده مصرفی و مواردی از این قبیل را در نظر گرفت. شرکت نظافتی تیک شهر منصفانه ترین هزینه محل کار را به دنبال دارد. برای استعلام قیمت ها تماس حاصل نمایید.

تخصص و تجربه نظافتچی محل کار

همان طور که می دانید محیط کاری به دلیل تردد بالا همواره در معرض آلودگی بیشتری قرار دارد. نیروهای خدماتی باتجربه و کاربلد محل کار و شرکت را به گونه ای تمیز و مرتب می کنند که شما تا مدت ها به خدمات نظافت در محل کار نیاز پیدا نخواهید کرد. همچنین نظافتچیان باتجربه و ماهر پیش از شروع به کار به خوبی برنامه ریزی کرده و نظافت را از محل درستی شروع می کنند. شما نیز می توانید از طریق تماس با تیک شهر از خدمات نظافتچیان حرفه ای و کاربلد تیک شهر بهره مند شوید.

خدمات نظافت در محل کار با تیک شهر

شرکت نظافتی تیک شهر با پرسنلی آموزش دیده و باتجربه محیط کار شما را تمیز و درخشان کرده و هزینه منصفانه ای را از مشتریان دریافت می کند. استفاده از بهترین شوینده و ابزارهای نظافتی ویژگی های شرکت نظافتی تیک شهر به شمار می رود. شما نیز می توانید بهترین خدمات نظافت در محل کار را از شرکت نظافتی تیک شهر دریافت کنید. شما از طریق تماس تلفنی می توانید بهترین نیروی خدماتی را برای تمیز کردن محیط کار اعزام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *