نظافت منزل در سهروردی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در سهروردی

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است که افراد به رفاه و آسایش بیشتری روی بیاورند. نظافت منزل در سهروردی برای بسیاری از افراد سخت است. به همین دلیل شرکت های نظافتی در این محله نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

ولی آیا می توان به شرکت های نظافتی اعتماد کرد؟ برای افزایش امنیت خانه خود بهتر است که نظافت خانه و محل کار را تنها به شرکت هایی بسپارید که به صورت رسمی و با مجوز فعالیت می کنند.

شرکت نظافتی تیک شهر دارای مجوز قابل استعلام هستند که رسما در شهر تهران فعالیت دارند. شما می توانید مجوزات لازم را از طریق سایت تیک شهر مشاهده کنید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

در چه مواقعی از نظافتچی آقا استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید اکثر پروسه های نظافت توسط نیروهای خدماتی خانم انجام می شود. ولی انجام برخی از کارها با کمک نظافتچی آقا بهره بیشتری دارد. برای این که نظافت منزل در سهروردی با سرعت بیشتر و بازدهی بهتری صورت گیرد نیاز به دقت و وسواس بالایی دارد.

خوشبختانه نظافتچیان خانم ظرافت بالایی در کار خود به خرج می دهند و کار را دقیق تر انجام خواهند داد. همچنین شما می توانید برای اسباب کشی و جابجایی و یا تغییر دکوراسیون به بهترین نحو از نظافتچیان این شرکت بهره ببرید.

نظافتچی سهروردی

نظافت منزل برای هر فردی اهمیت بالایی دارد. از این رو خانم های خانه نظافت خانه خود را دست هر فردی نمی سپارند. نظافت صحیح و اصولی حس آرامش و راحتی را برای ساکنین خانه به ارمغان می آورند.

به همین دلیل شرکت نظافتی تیک شهر نیروهای نظافتی را آموزش می دهند تا ریزه کاری های نظافت منزل را به خوبی یاد بگیرند. اگر شما نیز ریزه کاری و دقت در کار برایتان اهمیت دارد قطعا نظافتچیان تیک شهر بهترین گزینه هستند.

نظافت راه پله در سهروردی

اگر شما در خانه های آپارتمانی، خانه های دوبلکس و یا خانه ویلایی زندگی می کنید می دانید که نظافت راه پله ها تا چه اندازه مهم است. برای تمیز کردن راه پله ها باید فضای اطراف آن همچون حیاط و پارکینگ را نیز تمیز کنید. در نتیجه آب زیادی در طی پروسه نظافت مصرف می گردد که این کار اخلاقی نیست.

به همین دلیل نظافتچیان باید با اصول شستشو و نظافت آشنایی کامل داشته باشند تا از هر لحاظ نظافت به درستی صورت گیرد. شرکت های نظافتی به خوبی با این اصول آشنایی دارند و مصرف آب را به حداقل می رسانند.

نظافت منزل در سهروردی
نظافت منزل در سهروردی

تعرفه نظافت منزل در سهروردی

همان طور که می دانید هزینه های نظافتی ثابت نبوده و هر فرد و شرکتی تعرفه خاصی را برای نظافت منزل تعیین می کنند. شرکت های نظافتی مواردی همچون تعداد نظافتچیان، نوع شوینده، کیفیت نظافت منزل، محل اعزام، ساعات کاری و … را ملاک تعیین هزینه های نظافت قرار می دهند.

بسیاری از افراد گمان می کنند که با نظافت ماهانه خانه در هزینه های خود صرفه جویی خواهند کرد. ولی لازم است بدانید که افزایش فاصله زمانی نظافت تجمع آلودگی ها را افزایش می دهد که برای از بین بردن آلودگی ها باید زمان زیادی را صرف کرد. در مقابل افزایش ساعات کاری هزینه های نظافت را بیشتر می کند. در نتیجه توصیه می کنیم که خانه خود را به صورت هفتگی نظافت کنید تا همیشه خانه ای تمیز و شیک داشته باشید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نکات مهم نظافت منزل در سهروردی

همه ما می دانیم که در هنگام استخدام نظافتچی باید ابتدا هویت آن را بررسی کنیم. زیرا ورود افراد غریبه به خانه تضمینی بر کیفیت و سلامت کار نیست. در نتیجه در همان ابتدای استخدام نظافتچی باید به اعتبار و امنیت نظافتچیان توجه داشته باشید.

برای جلوگیری از خسارات مالی بهتر است که لوازم و ابزارهای گران بها و ارزشمند خود را در مکانی امن قرار دهید.

پیش از شروع به کار نظافتچیان باید هزینه ها به صورت شفاف سازی تعیین گردد.

در اختیار قرا ردادن ابزار کار برای نظافت به پروسه تمیزکاری سرعت می بخشد.

گردگیری لوازم منزل در سهروردی

گردگیری خانه باید به صورت مرتب توسط افراد خانه انجام شود. زیرا گرد و غبار تنها چیزی است که با چشم قابل مشاهده است. ولی برخی از ریزگردها و آلودگی های موجود در هوا خصوصا هوای تهران با چشم مشاهده نمی شود ولی بر روی سلامتی افراد تاثیرات منفی می گذارد.

حتی اگر شما به صورت روزانه نیز خانه را گردگیری کنید باز هم آلودگی ها به طور کامل از بین نمی رود. برای ریشه کن کردن آلودگی ها و اجرام موجود بر روی سطوح می بایست از شستشو دهنده ها و محلول ضدعفونی مناسب استفاده کنید.

مبل شویی در سهروردی

شستشوی مبلمان پروسه سختی است که هر فردی نمی تواند به درستی آن را انجام دهد. به عنوان مثال برخی از افراد تنها مبلمان را به صورت ظاهری تمیز می کنند و نمی توانند به خوبی لکه های آن را از بین ببرند.

ولی نظافتچیان حرفه ای به خوبی با اصول مبل شویی آشنایی دارند و با از بین بردن لکه های مبل، آن ها را مانند روز اول زیبا خواهند کرد. اگر شما نیز لکه و آلودگی بر روی مبلمان خود مشاهده می کنید با تیک شهر تماس بگیرید.

ویژگی های نظافتچی سهروردی

از جمله مهم ترین ویژگی های نظافتچی سهروردی عبارت است از:

کیفیت نظافت بالا

رفتاری حرفه ای و محترمانه

مسئولیت پذیری و انجام صحیح کارها

هزینه های دقیق و واضح

استفاده از بهترین شوینده

انجام تضمینی نظافت

ظاهری آراسته و مناسب

نظافت منزل در سهروردی با تیک شهر

سهروردی محله ای بزرگ است که ساختمان ها و برج های بزرگ آن جایگاهی برای زندگی شهروندان تهرانی می باشد. شرکت نظافتی تیک شهر بستری برای نظافت و تمیزکاری را نیز برای ساکنین این محله فراهم کرده است.

نظافتچیان سهروردی تیک شهر از ابزارهای مدرن برای نظافت استفاده می کنند و شوینده های مصرفی نیز کاملا بهداشتی می باشد. شما نیز با سپردن نظافت منزل به این شرکت خانه ای تمیز تحویل خواهید گرفت.

استخدام نظافتچی در سهروردی

شما عزیزانی که در منطقه سهروردی زندگی می‌کنید و به شغل نظافتچی علاقمند هستید و یا اینکه به دنبال یک شغل پردرآمد و همیشگی می‌گردید. می توانید به شرکت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید. زیرا ما جهت تکمیل نیروی نظافتی خود در منطقه سهروردی اقدام به استخدام نظافتچی کرده ایم. و کسانی که سابقه کاری در این زمینه دارند و همچنین توانایی انجام این کار را دارند می توانند برای ثبت نام خود را به این شرکت معرفی کنند تا در اسرع وقت به کارهای آنها رسیدگی شود.

دفاتر خدماتی ما که در منطقه سهروردی مشغول به فعالیت هستند به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزانی می‌باشند. که جهت استخدام نظافتچی در سهروردی در شرکت ایرانیان به آنها مراجعه می‌کنید همکاران ما در آنجا بدون فوت وقت به امور شما رسیدگی می‌کنند و در صورت توافق با همدیگر به استخدام این شرکت درمی‌آیید.

شما می‌توانید به صورت تلفنی نیز با دفاتر خدماتی ما تماس بگیرید و شرایط استخدام و همچنین از کلیه مدارکی که می‌خواید به شرکت ارائه دهید با اطلاع شوید و یا اینکه به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید. ما سعی داریم که کارگران خود را از منطقه سهروردی و از بین افراد مومن و با اعتماد و دارای پشت کار انتخاب کنیم تا بتوانیم به شما عزیزانی که نیازمند به شغل نظافتی هستید کمکی کرده باشیم.

شرکت تیک شهر ایرانیان برای کارگران خود که در این شرکت مشغول به کار شوند حقوق و مزایای بسیار عالی در نظر گرفته است و از هر نظر برای کارگران خود احترام قائل بوده و حامی و پشتیبان آنها درهر زمان می‌باشد.

کار در منزل در منطقه سهرورد

امروزه در شهرهای پرجمعیت اکثر افراد به خاطر مشغله‌های کاری که دارند. نمی‌توانند به کارهای منزل خود رسیدگی کنند از این رو برای انجام کارهای منزل خود به کارگران نظافتی و کارگران کار در منزل روی می‌آورند. و کارهای خود را به کارگران نظافتی می سپارند.

ولی آنها همیشه به دنبال کارگران با تجربه و با اعتماد می‌گردند که بتوانند با خیال راحت منازل خود را به دست آنها بسپارند. شرکت تیک شات ایرانیان نیز در همین راستا در منطقه سهروردی مدام به فعالیت کرده است. پس شما خانواده‌های عزیزی که در منطقه سهروردی تهران زندگی می‌کنید می‌توانید کارهای منازل خود را به کارگران ما در شرکت ایرانیان بسپارید. 

همچنین کلیه ادارات و اماکنی که برای انجام امور نظافت خود را به کارگر نیاز دارند. می‌توانند به شرکت ایرانی مراجعه کرده و کارگران مومن و زحمتکش این شرکت به کارهای آنها در اسرع وقت رسیدگی می‌کنند.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان از بهترین کارگران کار در منزل استفاده می کنیم. همچنین پیشرفته‌ترین دستگاه‌های نظافتی روز دنیا استفاده می‌کنیم شما می‌توانید جهت انجام کارهای خود به صورت تلفنی با ما تماس گرفته و یا اینکه به دفاتر خدماتی ما که در منطقه سهروردی هستند مراجعه کنید. تا در آنجا همکاران ما خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند. ما در شرکت تیک شهر ایرانیان منتظر حضور شا سروران می‌باشیم تا بتوانیم در راستای خدمات رسانی به همشهریان عزیزمان گام بزرگی برداریم. و بتوانیم در انجام کارهای منزل شما کمک شایانی به شما کرده باشیم

شرکت نظافتی در منطقه سهروردی

شرکت تیک شهر ایرانیان در سطح شهر تهران اقدام به احداث شرکت‌های نظافتی کرده است. که در منطقه سهروردی نیز شرکت نظافتی خود را دایر کرده و هموطنانی که در منطقه سهروردی مشغول به زندگی هستند. می توانند به شرکت نظافتی تیک شهر ایرانیان که در این منطقه مشغول به فعالیت است مراجعه کنند. و برای انجام امور نظافتی خود و همچنین کارهای منزل خود کارگرانی بسیار با تجربه و کارکشته در اختیار گیرند.

شرکت تیک شهر ایرانیان یک شرکت نظافتی خدماتی در منطقه تهران می‌باشد. که کلیه امور در منزل و همچنین کارهای ساختمانی و پیمانکاری را به عهده می‌گیرد. و شما می‌توانید آنچه را که در این زمینه‌ها به آن نیاز دارید به شرکت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنید تا کلیه این خدمات را به شما ارائه دهد.

شرکت ما از هر نظر و از هر جهت مجهز به کلیه فناوری‌های روز دنیا می‌باشد و حتی کارگرانی که در اختیار دارد نیز از زبده‌ترین کارگران کار در منزل می‌باشند. کارگران ما می‌توانند کارهای نظافتی شما را با بهترین شکل ممکن به شما تحویل دهند شما عزیزانی که قصد ارتباط با شرکت تیک شهر ایرانیان را دارید.

می توانید از طریق شماره تلفن‌های ما در سایت با ما تماس بگیرید.  یا اینکه به صورت حضوری به دفاتر خدماتی ما که در منطقه سهروردی مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید و خواسته خود را به همکاران ما که در آنجا حضور دارند ابراز کنید. ما برای رفاه حال مشتریان خود در هر منطقه شرکت نظافتی خود را مستقر کرده‌ایم و آماده خدمترسانی به شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *