نظافت منزل در دروس

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در دروس

نظافت منزل از جمله وظایفی است که بسیاری از افراد از انجام آن شانه خالی می کنند. زیرا نظافت منزل در دروس شاید به ظاهر کار ساده ای به نظر برسد ولی به دلیل یکنواخت بودن شما را کسل می کند. از این رو خدمات شرکت های نظافتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در این حالت شما تنها در طول روز کارهای ساده همچون شستشوی ظروف و گردگیری سطحی را انجام خواهید داد و کارهای اساسی نظافت منزل برعهده نیروهای خدماتی اعزامی می باشد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

اعزام نظافتچی در دروس

قطعا شما نیز می دانید که اعتبار و کیفیت کاری نیروهای خدماتی تا چه میزان مهم است. به همین دلیل یکی از بزرگ ترین مشکلات افراد در هنگام اعزام نظافتچی اطلاع از پیشینه نظافتچیان می باشد. تنها شما از طریق شرکت های نظافتی می توانید نیروهای خدماتی را بدون شناخت به حریم خانه راه دهید.

زیرا اسناد و مدارک این نظافتچیان در شرکت موجود است و شرکت نیز آن ها را تایید کرده است. برای اعزام بهترین نظافتچی خانم و یا آقا با تیک شهر تماس بگیرید.

نظافتچی خانم استخدام کنیم یا آقا؟

یکی از سوالاتی که اغلب مشتریان تیک شهر می پرسند استخدام جنسیت نیروی خدماتی است. معمولا برای انجام کارهای ظریف داخل خانه پرسنل خانم کارکرد بهتری خواهد داشت. ولی برای انجام کارهای خارج از خانه همچون باغبانی، نظافت پارکینگ، خرید مایحتاج و … آقایان گزینه بهتری هستند.

بنابراین شما باید مطابق با انتظارات خود از نیروهای خدماتی جنسیت آن ها را تعیین کنید. همچنین شرکت نظافتی تیک شهر در این راستا می تواند به شما کمک کند.

نکات مهم استخدام نظافتچی در دروس

مهم ترین نکته استخدام نظافتچی در نظر گرفتن امنیت خانه است. از آن جا که شما هیچ اطلاعاتی از نیروهای اعزامی ندارید راه دادن آن ها به خانه و در اختیار گذاشتن لوازم و تجهیزات خانه کار درستی نیست.

برای این که بتوانید با امنیت کامل نظافتچی را به خانه راه دهید باید نیروی خدماتی را از سوی شرکت های نظافتی استخدام کنید. در این صورت تمامی مسئولیت ها برعهده شرکت نظافتی می باشد و شما هیچ مسئولیتی نخواهید داشت.

شما پیش از حضور نیروهای خدماتی می بایست چک لیستی از وظایف آن ها تعیین کنید تا نظافتچیان سریع کار خود را شروع کنند. همچنین در این صورت برنامه ریزی نیز امکان پذیر است که به پیشبرد بهتر کارها کمک می کند. از طرفی شما می توانید محدوده تردد نیروهای خدماتی را نیز تعیین کنید.

تمامی لوازم و ابزارهایی که برای شما مهم است را در کمد خود جای دهید. همچنین ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای نظافت را از قبل تهیه کنید تا پروسه نظافت سریع تر انجام شود. شرکت نظافتی تیک شهر ابزارهای لازم برای نظافت را در اختیار دارد تا نظافت مطابق با میل شما پیش برود.

هزینه نظافت منزل در دروس

در کناز کیفیت نظافت، قیمت نیز فاکتوری است که از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت های نظافتی و نظافتچیان شخصی اغلب هزینه های نظافت را به صورت ساعتی محاسبه می کنند. با این کار هزینه شفاف تر برای مشتریان عنوان خواهد شد. همچنین در صورت آلوده بودن خانه و افزایش ساعات کاری اضافه کاری به نظافتچیان تعلق می گیرد.

به طور کلی هزینه نظافت منزل در دروس در همان ابتدا باید شفاف سازی شده و مورد تایید طرفین قرار گیرد. برای دریافت هزینه های شفاف تیک شهر تماس حاصل نمایید.

نظافت خانه ویلایی در دروس

نظافت خانه ویلایی سخت تر است و زمان بیشتری می برد. زیرا خانه های ویلایی ابعاد بیشتر و قسمت های مختلفی دارند که هر کدام باید با اصول خاصی نظافت گردد.

پارکینگ، خانه، راه پله، باغچه، پشت بام و … از جمله بخش های مهم خانه های ویلایی است که باید تمیز شود. شرکت نظافتی تیک شهر راحت ترین و بهترین روش را برای نظافت ویلاها استفاده می کند تا پروسه نظافت با سرعت بیشتری صورت گیرد.

نظافت ساختمان در دروس

اگر سری به محله دروس زده باشید برج ها و ساختمان های متعددی را مشاهده کرده اید که ساکنین بسیاری را در خود جای داده است. برخی برج ها و یا ساختمان های بزرگ دروس دارای یک خدمه شخصی است که وظیفه تمیز کردن تمامی بخش های ساختمان را دارد.

در هر صورت ساختمان نیاز به نظافت هفتگی ساختمان و یا ماهانه پیدا خواهد کرد. به همین دلیل مدیریت ساختمان باید با مشاوره ساکنین ساختمان نیروی خدماتی استخدام کنند تا قسمت های مختلف ساختمان از جمله راه پله، پارکینگ و آسانسور را نظافت نمایند.

نظافت سرویس بهداشتی در دروس

حمام و سرویس بهداشتی به عنوان آلوده ترین محیط نیاز به تمیز کردن بیشتر دارد. به همین دلیل اکثر ساکنین دروس از این کار فراری هستند. در هنگام نظافت منزل در دروس باید شوینده های قوی را به همراه داشته باشید. زیرا میکروب ها و ویروس های سرویس بهداشتی و حمام به راحتی از بین نمی رود. همچنین در انتها نیز باید از جرم گیر استفاده کرد تا محیط براق و درخشان شوند.

بیشتر بدانید:‌ نظافت منزل در چیذر

ویژگی های بهترین نظافتچی منزل در دروس

از جمله مهم ترین ویژگی های نظافتچی منزل دروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وقت شناسی و حضور به موقع

کاربلد و حرفه ای

کیفیت کار بالا

هزینه منصفانه

استفاده از بهترین شوینده

رفتار محترمانه و دوستانه

پشتیبانی از خدمات

نظافت منزل در دروس با تیک شهر

شرکت نظافتی تیک شهر در طی سال ها فعالیت خود تجربیات ارزشمندی را در زمینه نظافت بدست آورده است. از این طریق نیروهای خدماتی نظافتی تیک شهر به خوبی بر روی امور نظافت آشنایی دارند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. اگر کیفیت کار و رفتار حرفه ای نیروهای خدماتی برای شما حائز اهمیت است می توانید زمان نظافت را با تیک شهر هماهنگ کنید. لازم است بدانید که کیفیت خدمات این شرکت تضمینی است و توسط اپراتور شرکت پشتیبانی می گردد.

استخدام نظافتچی در دروس

شرکت تیک شهر ایرانیان برای استخدام نظافتچی از افراد همان منطقه استفاده می‌کند. زیرا این افراد می توانند در کمترین زمان در آنجا حضور یابند و به کارهای شما رسیدگی کنند. و ما در شرکت تیک شهر ایرانیان به همین منظور و در همین راستا اقدام به استخدام نیروی نظافتچی در منطقه دروس تهران کرده‌ایم و از کلیه افرادی که توانایی انجام کار نظافتچی را در منطقه دروس دارند خواهشمندیم که برای انجام مراحل استخدام به دفاتر خدماتی ما در این منطقه مراجعه کنند. تا در صورت تفاهم بین دو طرف در شرکت ما مشغول به فعالیت شوید.

همچنین ما با اقدام این چنین کاری می خواهیم بتوانیم جهت انجام خدمات نظافتی در منازل و آنچه شما مد نظر دارید باری از روی دوش مردم منطقه دروس برداریم. افرادی که در شرکت ما به استخدام درآیند از شرایط کاری بسیار خوبی برخوردار می‌شوند به گونه‌ای که به صورت تمام وقت و حتی روزهای تعطیل نیز می توانند مشغول کار باشند و حقوق و مزایایی که ما برای کارگران خود در نظر گرفته‌ایم نسبت به دیگر شرکت‌های خدماتی که در این راستا کار می‌کنند بسیار بالاتر ومنصف‌تر هستند.

کارگران عزیزی که قصد مشغول شدن در شرکت ما را دارند می توانند جهت اطلاعات استخدام یا به دفاتر خدماتی ما در منطقه دروس مراجعه کنند. و یا اینکه با شرکت تیک شهر ایرانیان تماس گرفته تا همکاران ما در آنجا به طور کامل شما را راهنمایی کنند. از شما خواهشمندیم که جهت استخدام در هرچه سریعتر اقدام کنید تا ما نیز بتوانیم در اسرع وقت به کارهای شما رسیدگی کنیم.

کار در منزل در منطقه دروس

شرکت تیک شهر ایرانیان جهت رفاه حال مردم در منطقه دروس تهران اقدام به یک شرکت خدماتی جهت کار در منزل کرده است. که شما خانواده‌های عزیزی که در منطقه دروس در حال زندگی هستید بتوانید برای انجام کارهای منزل خود که به هر علتی توانایی انجام آنها را ندارید به شرکت تیک شهرایرانیان مراجعه کنید. تا کارگران زحمتکش ما در اسرع وقت جهت انجام درخواست شما به آن محل حضور یابند.

شما می‌توانید کارهای منزل خود را با خیال راحت به کارگران ما بسپارید و آنها نیز با بهترین کیفیت و بیشترین دقت، کار را به شما تحویل دهند. شرکت ما یعنی شرکت تیک شهر ایرانیان یک شرکت با سابقه است که شما می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید و منازل و ساختمان‌ها و مکان‌هایی را که می‌خواهید کار شما در آنجا انجام گیرد به دست ما بسپارید.

ما نیز مفتخریم که بتوانیم با انجام کارهای شما باری از روی دوش هموطنان عزیزمان برداشته و به این روش بتوانیم شغلی برای عزیزانی که در راستای کار در منزل مشغول فعالیت هستند ایجاد کنیم.

افرادی که می‌خواهند جهت انجام کارهای منزل به شرکت تیک شهر ایرانیان مراجعه کنند می توانند یا از طریق سایت با ما تماس حاصل کنند و یا اینکه به صورت حضوری به دفاتر خدماتی ما در منطقه دروس مراجعه کنند.

ما در هر منطقه از تهران جهت رسیدگی به امور منزل شما دفاتر خدماتی احداث کرده‌ایم تا شما بتوانید راحتر و سریعتر به خواسته خود برسید و در اسرع وقت به کار شما رسیدگی شود.

شرکت نظافتی در منطقه دروس

نظافت منزل و نظافت مکان‌های اداری و عمومی به یک مسئله مهمی برای افرادی که در منطقه دروس تهران زندگی می‌کنند تبدیل شده است. زیرا اکثر افراد به خاطر مشغله‌های زیادی که در زندگی دارند توانایی انجام امور نظافتی منزل خود را ندارند. و از این رو مجبور هستند که برای نظافت و پاکیزگی منازل خود به کارگران نظافتی روی آورند تا بتوانند منازل خود را تمیزکاری و شستشو بدهند.

ما نیز در شرکت تیک شهر ایرانیان اقدام به ایجاد یک شرکت نظافتی در منطقه دروس تهران کرده‌ایم. که شما هموطنان عزیزی که در منطقه دروس زندگی می‌کنید بتوانید راحت‌تر و سریعتر جهت دریافت کارگر و یا دستگاه‌هایی که برای تمیز کردن منازل شما به کار گرفته می‌شوند اقدام کنید. و حتی شما دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به دنبال کارگر نظافتی بگردید شما فقط کافی است که با شرکت نظافتی ما که در منطقه دروس احداث شده است تماس حاصل کنید. تا در کمترین زمان ممکن کارگران ما در محل حضور یابند و به امور شما رسیدگی کنند.

کارگرانی که برای شرکت تیک شهر ایرانیان مشغول به فعالیت هستند از  خبره‌ترین و با تجربه‌ترین کارگران نظافتی سطح شهر تهران هستند. و در انجام امور نظافتی دیگر نیازی به توضیح دادن به آنها نیست آنها به صورت خودکار و بدون فوت وقت امور شما را انجام می‌دهند.  شرکت تیک شهر ایرانیان در تمام نقاط شهر منتظر خدمات رسانی به شما سروران عزیز می‌باشد و ما منتظر تماس شما در منطقه دروس تهران می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *