نظافت منزل در جردن

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در جردن

آیا شما تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه بدون مصرف وقت و انرژی خانه خود را تمیز کنید. نظافت منزل در جردن با کمک شرکت نظافتی تیک شهر بسیار آسان و راحت شده است.

شما با یک تماس می توانید خانه ای درخشان و تمیز را در اختیار داشته باشید. این شرکت با استفاده از ترفندهایی خاص خانه را نظافت کرده و رضایت شما را جلب خواهد کرد. بنابراین شما می توانید در هر زمانی از خدمات نظافت منزل این شرکت نظافتی بهره مند شوید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

هزینه نظافت منزل در جردن

هزینه پرداخت شده برای نظافت منزل در شرق تهران در  مقابل وقت صرف شده منصفانه می باشد. بسیاری از افراد زمان زیادی را در روز برای نظافت تلف می کنند. شرکت های نظافتی در ازای شوینده مصرفی، تعداد نیروهای خدماتی، مدت زمان نظافت، متراژ خانه، ابزار و وسایل شستشو و مواردی از این قبیل نرخ نظافت را تعیین می نمایند.

شرکت نظافتی تیک شهر از جمله شرکت هایی است که سعی بر آن دارد که هزینه های نظافت را کاهش دهد. برای اطلاع از هزینه نظافت منزل در جردن تماس بگیرید.

برای نظافت منزل در جردن چه نکاتی باید رعایت شود؟

نظافت به ظاهر کار ساده و پیش پا افتاده ای به نظر می رسد. ولی استخدام نظافتچی کار ساده ای نیست و نیاز به بررسی زیادی دارد. با توجه به میزان دسترسی نیروهای خدماتی به تمامی قسمت های خانه بایستی اعتبار بالایی داشته باشند تا هیچ مشکلی در انجام پروسه نظافت صورت نگیرد.

آشنایی با شوینده ها و نحوه عملکرد هر یک نیز برای نظافتچیان الزامی است. نیروهای خدماتی باید بدانند که از چه شوینده ای در بخش های مختلف خانه استفاده کنند تا آسیبی به سلامتی ساکنین وارد نگردد.

سومین نکته نظافت تجربه و تخصص در این امر است. در صورت عدم تجربه و تخصص افراد در امر نظافت کار به درستی انجام نخواهد شد. به همین دلیل شرکت های نظافتی همواره در پی نیروهای خدماتی آموزش دیده و باتجربه می باشند.

تجهیزات مورد نیاز نظافت در جردن

برای نظافت منزل در جردن نیاز به تجهیزات و لوازم زیادی نیست و نیروهای خدماتی باتجربه با تجهیزات ساده نیز می توانند خانه را براق و درخشان کنند. ولی در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفته نظافت پروسه تمیزکاری خانه را سریع تر و راحت تر خواهد کرد.

به همین منظور شرکت نظافتی تیک شهر برای بهبود عملکرد نظافت و همچنین افزایش سرعت از افراد باتجربه و حرفه ای استفاده می کند و ابزارهای پیشرفته نظافتی را نیز در اختیار آن ها قرار می دهد. بنابراین شما برای پروسه نظافت فوری منزل می توانید با این شرکت خدماتی تماس بگیرید.

مراحل نظافت منزل در جردن

کفشویی و تمیزکاری

رعایت مراحل مختلف نظافت برای یک نظافتچی امتیاز بالایی به حساب می آید. یکی از مراحل اولیه نظافت جارو کردن و تمیز کردن کفپوش خانه می باشد.

بدین صورت که شما می بایست به صورت کامل کفپوش تمامی خانه را تمیز کرده و سپس خانه را گردگیری کنید. زیرا در صورتی که ابتدا خانه را گردگیری کرده و سپس جارو کنید ممکن است که گرد و غبار و ریزگردهای ناشی از جارو مجدد بر روی سطوح بشینند.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

تمیز کردن بخش های مختلف خانه

بسیاری از افراد در هنگام نظافت منزل در جردن خانه را به صورت بخش بندی تمیز می کنند. بدین صورت که ابتدا یک بخش خانه را به صورت کامل تمیز کرده و سپس به سراغ قسمت دیگر خانه می روند.

در این حالت خسته شده و کیفیت نظافت یک بخش از خانه کاهش می یابد. در نتیجه باید خانه را به صورت یکنواخت تمیز کاری نمایید.

نظافت منزل در جردن
نظافت منزل در جردن

نظافت آشپزخانه در جردن

فضای آشپزخانه هر چقدر هم که کوچک باشد تمیزکاری و نظافت آن زمان زیادی می برد. زیرا آشپزخانه قسمت های مختلفی دارد که باید با دقت و با استفاده از روش های خاصی تمیز شود. برای تمیز کردن یخچال می بایست ابتدا آن را از برق کشیده و سپس تمامی خوراکی های موجود در آن را خارج کنید.

در نهایت پس از شستشوی داخل یخچال منظم و با ترتیب خوراکی ها را در داخل آن قرار دهید. شستشوی کفپوش، ظروف، جابجایی، تمیز کردن کابینت ها، شستشوی سطوح و … نیز از دیگر مراحل شستشوی آشپزخانه به شمار می رود که در لیست وظایف نظافت منزل در جردن قرار دارد.

تمیز کردن ساختمان در جردن

جردن یکی از محله های شلوغ و پرتردد در شمال تهران است که در طول روز خودروهای بسیاری از این خیابان عبور می کنند. به همین دلیل حتی در زمان عدم حضور شما در خانه نیز آلودگی و ریزگردهای ناشی از خودروها بر روی سطوح ساختمان می نشیند که برای سلامتی به شدت مضر است.

به همین دلیل باید خانه به صورت مرتب تمیز و با دقت بالایی تمیز گردد. شرکت نظافتی شمال تهران با نیروهای آماده به کار خود می تواند در مدت زمان کوتاهی به خانه شما اعزام شده و پروسه نظافت و تمیزکاری را انجام دهد.

نظافت خانه ویلایی در جردن

با گذر از خیابان های جردن همچنان برخی از خانه های ویلایی شیک و لوکس را مشاهده می کنید که تمیز کردن آن ها نیاز به تخصص و زمان دارد. برای تمیز کردن خانه های ویلایی شمال تهران می بایست از شوینده های مخصوص و ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده کنید.

همچنین در برخی از خانه های ویلایی و یا حتی آپارتمان ها نیاز به نیروی متخصص در امر باغبانی می باشد. در نتیجه بهتر است که نیروهایی تخصصی و باتجربه را برای نظافت منزل در جردن استخدام کنید.

شرکت خدماتی نظافتی در جردن

شرکت خدماتی نظافتی در جردن این امکان را به شما می دهد که بدون صرف وقت و انرژی خانه ای تمیز و درخشان داشته باشید. لازمه رعایت اصول بهداشتی وقت و زمان کافی، تجربه و دانش، تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، شوینده های مناسب و مواردی از این قبیل می باشد. ولی از همه مهم تر تجربه و تخصص در این زمینه است که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد.

 در صورت عدم وجود مهارت و تخصص در زمینه نظافت زمان زیادی از شما گرفته شده و نتیجه نیز رضایت بخش نخواهد بود. بنابراین شرکت های نظافتی معتبر نیروهای خود را به جهت یک نظافت استاندارد و اصولی آموزش می دهند. نظافت آشپزخانه نسبت به سایر قسمت های خانه اهمیت بیشتری دارد.

 زیرا آشپزخانه محل پخت غذا است و آلودگی این محیط می تواند باعث مسمومیت مواد غذایی و آسیب به سلامت اعضای خانواده شود. تیک شهر یکی از شرکت های معتبر است که با استفاده از تجربیات و شوینده های مناسب خانه ای درخشان را به شما هدیه می دهند. این نظافتچیان خانه شما را با آداب خاص و طی مراحل تعیین شده انجام خواهند داد.

در این حالت نه تنها کیفیت نظافت افزایش می یابد، بلکه سرعت خدمت رسانی نیز چندین برابر می شود. بنابراین اگر کیفیت و سرعت هر دو برای شما اهمیت دارد، تنها کافیست که با شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر تماس حاصل نمایید.

استخدام نظافتچی در جردن

به نظر شما نظافت منزل تا چه حد اهمیت دارد؟ آیا با نحوه نظافت منزل و استخدام نظافتچی آشنایی دارید؟ امروزه به دلیل گسترش علم و تکنولوژی و زندگی ماشینی افراد مسئولیت نظافت و تمیزکاری منزل را برعهده نمی گیرد. به همین دلیل شرکت نظافتی فعالیت خود را شروع کرده اند.

با این کار هم به همشهریان خدمات ارائه می دهند و هم زمینه ای برای اشتغال را در اختیار نیروهای خدماتی قرار خواهند داد. تیک شهر تیمی بسیار حرفه ای و کاربلد هستند که به صورت فعال در زمینه نظافت مشغول به کار می باشند. خدمات تیک شهر شامل تمیز کردن پارکینگ، آسانسور، راه پله، لابی، آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی، ورودی ساختمان و … می شود.

شرایط استخدام نظافتچی در تیک شهر کمی سخت گیرانه است. بدین صورت که نیروهای خدماتی می بایست اعتبار خود را به این شرکت ثابت کنند. عکس پرسنلی، کپی مدارک شناسایی، رزومه کاری، آدرس محل زندگی و … از جمله مدارکی است که شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر از نیروهای خدماتی خود دریافت می نمایند. با این کار اعتبار شرکت افزایش پیدا کرده و ساکنین تهران با اطمینان بیشتری می توانند نظافتچی استخدام کنند.

در مقابل نیز هزینه های استخدام نظافتچی وجود دارد که هر کدام معیارهای خاصی را شامل می شوند. به عنوان مثال برای تعیین هزینه نظافت منزل در تهران باید فاکتورهایی همچون کیفیت خدمات، متراژ خانه، شوینده مصرفی، زمان اعزام و … را در نظر گرفت. اگر شما نیز برای نظافت منزل و یا محل کار به دنبال بهترین نیروی خدماتی هستید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

نظافت راه پله در جردن

مشاعات ساختمان خصوصا راه پله بیشتر از سایر قسمت های ساختمان در معرض آلودگی قرار دارد. گرد و غبار و ریزگردهای موجود در فضا و همچنین تردد باعث افزایش حجم آلودگی در راه پله می شود. ولی نظافت راه پله سخت تر از سایر قسمت های ساختمان است و از این رو کمتر کسی این وظیفه را برعهده می گیرد.

 برای این که با حداقل مصرف آب راه پله کاملا تمیز و ضدعفونی گردد می بایست ابتدا راه پله را جارو کنید. سپس با یک تی نخی و سطل آب سطح راه پله را تمیز نمایید. با توجه به این که نرده های راه پله با دست در تماس است نیاز به ضدعفونی می باشد. نوع شوینده مصرفی برای تمیز کردن نرده های راه پله باید به گونه ای باشد که علاوه بر از بین بردن ویروس و آلودگی ها به سلامتی نیز آسیبی نرساند. البته نظافت راه پله در جردن باید به جنس آن نیز توجه کنید.

 نرده ها اغلب از جنس فلز، چوب، شیشه و بتن است که هر کدام شوینده ای مناسب را می طلبد. زمان تمیز کردن راه پله به میزان تردد موجود در ساختمان بستگی دارد. به عنوان مثال ساختمان های بزرگ و پرتدد می بایست هفتگی و یا نهایتا ماهیانه تمیز شوند. برنامه ریزی زمان نظافت به نظر مدیریت بستگی دارد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر می تواند این مسئولیت را برعهده بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در هر ساعت از شبانه روزی با این شرکت تماس بگیرید.

نظافت جردن با تیک شهر

تیک شهر به عنوان یکی از برترین شرکت های نظافتی نیروهایی بسیار حرفه ای و خوش برخورد را استخدام می کند تا تمیزکاری خانه با بهترین امکانات و مجرب ترین نظافتچیان انجام شود. این شرکت نظافتی سال هاست که در مناطق مختلف تهران خدمات خود را ارائه می دهد.

در نتیجه مناطق شمال، جنوب، شرق، مرکز و غرب تهران به صورت کامل تحت پوشش تیک شهر قرار دارد. برای درخواست نیروی خدماتی با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *