نظافت منزل در تهرانسر

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در تهرانسر

قطعا شما نیز می دانید که نظافت منزل در تهرانسر تا چه میزان اهمیت دارد. اصلا چرا باید خانه را تمیز کرد؟ تمیزی و نظافت بر روی سلامت روح و روان ما تاثیر می گذارد. از آن جا که هر فردی تخصص خاصی دارد، برای نظافت منزل شبانه روزی بهتر است از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

معمولا نظافت بهتر است که هر روزه به صورت مرتب انجام شود. ولی صرفه جویی در مصرف آب در دوران کم آبی حاکم بر کشور نکته ای است که شاید شما را از تمیز کردن خانه منصرف کند. در این زمینه نیروهای خدماتی تیک شهر با حداقل مصرف آب می توانند خانه شما را مانند روز اول تمیز و مرتب نمایند.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت راه پله تهرانسر

برای تمیز کردن راه پله باید ابتدا کار را با تمیز کردن پشت بام شروع کنید. برای این کار ابتدا پشت بام را جارو نمایید تا آلودگی های سطحی پشت بام باعث آلودگی مجدد راه پله نشود.

سپس تمامی پله ها را به صورت مرتب از بالا به پایین جارو کنید و در انتها با استفاد از تی نخی و یک سطل آب حاوی شوینده راه پله ها را ضدعفونی نمایید. همچنین ضدعفونی کردن نرده های راه پله نیز از دیگر مواردی است که در انتهای کار باید انجام شود. زیرا نرده ها با دست تماس دارد و آلودگی ها را انتقال می دهد.

نظافت پارکینگ تهرانسر

پارکینگ ساختمان ها بر اساس تعداد واحدها متراژ مختلفی دارد و در طبقات مختلفی ساخته می شود. استفاده از روش های سنتی برای نظافت پارکینگ زمان بسیاری از شما می گیرد. به همین دلیل برای این که بتوانید در مدت زمان کوتاه تمامی سطح راه پله را تمیز و ضدعفونی نمایید نیاز به ابزار و تجهیزات مختلفی دارید. کفشوی های صنعتی مدرن ترین ابزار برای تمیز کردن پارکینگ هستند که در ابعاد و اندازه مختلف در بازار موجود می باشند. همچنین شوینده های مصرفی برای پارکینگ باید قدرت لکه زدایی بالایی داشته باشند.

نظافت ساختمان در تهرانسر

نظافت منزل در تهرانسر در کنار تمیزی ساختمان معنا پیدا می کند. اگر شما در آپارتمان و یا برج زندگی می کنید و یا حتی در خانه ویلایی ساکن هستید، لازم است بدانید که تمیزی فضای بیرونی اهمیت بالایی دارد. شرکت های نظافتی تیک شهر کاملا آموزش دیده هستند و بهترین روش را برای نظات به کار می گیرند.

فرقی نمی کند که ساختمان شما در چند طبقه و چند واحد است، در هر دو صورت شرکت نظافتی تیک شهر تعداد نیروی خدماتی مناسب را به محل اعزام می کند.

نظافت منزل در تهرانسر
نظافت منزل در تهرانسر

هزینه نظافت در تهرانسر

تمیزی و نظافت منزل در تهرانسر هزینه دارد. برخی از افراد نمی توانند زمان خود را برای تمیزی خانه خالی کنند. از این رو باید از افرادی که در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرند. هزینه نظافت منزل به عوامل مختلفی همچون کیفیت نظافت، تعداد نظافتچی، مهارت و تخصص نیروی خدماتی، نوع شوینده، ساعت کاری و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

اکثر شرکت ها هزینه های نظافت را به صورت ساعتی محاسبه می کنند. در نتیجه هر چه پروسه نظافت سریع تر صورت گیرد، شما ملزم به پرداخت هزینه پایین تری خواهید بود. برای اطلاع از هزینه ها تماس حاصل نمایید.

بیشتر بدانید

نظافتچی تهرانسر

نظافتچی فردی است که مهارت و تجربه لازم در زمینه تمیزکاری را دارد و در قبال کار خود هزینه دریافت می کند. از جمله وظایف نظافتچیان تهرانسر می توان به نظافت راه پله و آسانسور، شستشوی لباس و ظروف، شستشوی فرش، مبل شویی، نظافت دیوار و کفپوش، تمیز کردن پارکینگ، تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و … اشاره کرد.

البته این تنها وظایف کلی نیروهای خدماتی برای نظافت منزل در تهرانسر به شمار می رود. در واقع کارفرما پیش از شروع کار تمامی وظایف و مسئولیت های نیروی خدماتی را تعیین می کنند.

نکات مهم برای اعزام نظافتچی در تهرانسر

در صورتی که شما نیز برای نظافت منزل در تهرانسر شرکت نظافتی را انتخاب کردید باید به نکات زیر توجه کنید:

در ابتدا نیاز است تا وظایف و محدوده کاری نیروی خدماتی تعیین گردد. با این کار نظافتچی تنها بخش های تعیین شده را نظافت می کنند.

نیروهای خدماتی شرکتی علاوه بر تخصص و مهارت باید امانتدار خوبی باشند. زیرا تمامی اموال و مدارک خانه شما در اختیار این افراد قرار دارد.

پشتیبانی نیز از دیگر نکاتی است که شرکت های نظافتی باید به آن توجه کنند.

برای نظافت منزل  در تهرانسر چقدر زمان نیاز است؟

برای نظافت منزل در تهرانسر باید زمان خاصی را اختصاص دهید. در صورت استخدام نیروی خدماتی از سوی شرکت نظافتی شما می توانید حتی در زمان هایی که در خانه حضور ندارید نیز با کمک نیروهای خدماتی خانه را تمیز کنید. معمولا زمان نظافت بر اساس مواردی همچون میزان آلودگی محیط، سرعت کارکرد نیروی خدماتی و متراژ خانه شما تخمین زده می شود. در نتیجه هر چه نیروی خدماتی سرعت کارکرد بالایی داشته باشند، هزینه ها کاهش یافته و برنامه ریزی بهتری خواهید داشت.

نظافت فوری منزل در تهرانسر

نظافت فوری نیز از جمله خدماتی است که شرکت نظافتی تیک شهر به مشتریان ارائه می دهد. در این زمان شرکت بهترین نیروی خود را به سرعت و ظرف چند ساعت به محل شما اعزام می کند. از طرفی با توجه به این که شرکت نظافتی تیک شهر دارای نیروهای مستقر در تمامی محله های تهران از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب تهران هستند اعزام نیروی سریع می باشد. شما نیز می توانید به راحتی از طریق تماس تلفنی از نظافت فوری منزل بهره مند شوید.

کار در منزل در تهرانسر

کار در منزل در تهرانسر به چه صورت است؟ زندگی در محیط های تمیز و عاری از هر گونه آلودگی آرزوی بسیاری از افراد می باشد. در واقع همه ما حتی افرادی که به نظافت فردی اهمیتی نمی دهند نیز همواره از زندگی در محیط های بهداشتی و تمیز لذت می برند.

کارگر منزل می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد. شما می توانید ساعت زیادی را در طول روز به نظافت و تمیز کردن خانه اختصاص دهید و یا این کار را به افراد کاربلد بسپارید. ولی حتی اگر شما نصف روز خود را نیز صرف تمیزکاری کنید باز هم بدون رعایت استانداردها نمی توانید نتیجه ایده آل خود را دریافت نمایید.

برنامه شما برای نظافت خانه چیست؟ شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر همیشه راهکاری بسیار حرفه ای برای تمیز کردن خانه را در نظر می گیرد. ولی برای این که خانه شما همیشه حس درخشندگی را القا کند باید به صورت روزانه و پس از هر بار صرف وعده غذایی خانه را تمیز کرد.

زیرا در صورت انباشته شدن مواد غذایی در خانه تمیز کردن آن زمان زیاد و در نتیجه هزینه بالایی را می گیرد. به طور کلی کارگر منزل وظیفه تمیز کردن خانه، راه پله، پارکینگ، آسانسور، لابی و … را برعهده دارد. برای استخدام بهترین نیروی خدماتی نظافتی با تیک شهر تماس بگیرید. این شرکت نزدیک ترین نیرو به آدرس ثبت شده را اعزام خواهد کرد.

شرکت خدماتی نظافتی تهرانسر

به نظر شما بهتر است که کارگر شرکتی منزل استخدام کنیم یا نظافتچی شخصی؟ چه تفاوت هایی میان این دو وجود دارد؟ کارگرهای شخصی استخدام شده از سوی آشنایان و یا پلتفرم های اجتماعی نیز همانند کارگران شرکتی خانه شما را تمیز می کنند ولی تضمینی برای حسن انجام کار این افراد و امنیت خانه شما وجود ندارد.

این در حالی است که شرکت های نظافتی مسئولیت تمامی کارهای نیروهای خدماتی اعزامی را برعهده می گیرد. همچنین کارگر شرکتی منزل آشنایی کامل بر روی ترفندهای نظافتی دارد تا تمیز کردن خانه شما با سرعت هر چه بیشتری انجام شود. ولی کدام شرکت را برای تمیز کردن خانه انتخاب کنیم؟

افزایش تعداد شرکت های نظافتی باعث شده است که همشهریان تهرانی در انتخاب شرکت ها سردرگم شوند. یکی از راهکارهای انتخاب شرکت نظافتی برتر در تهران سایت ها و شبکه های اجتماعی است. زیرا کاربران تجربه خود را از دریافت خدمات شرکت های نظافتی درج می کنند. با این کار مشتریان جدید نیز به راحتی با خدمات و نحوه عملکرد شرکت ها آشنا خواهند شد.

دریافت خدمات پشتیبانی از سوی شرکت های نظافتی نیز از دیگر امتیازاتی است که به همشهریان تهرانی تعلق می گیرد. بدین صورت که شرکت مسئولیت کامل کار نیروهای خدماتی خود را برعهده می گیرد و در صورت عدم حسن انجام کار نیروی جدیدی را جایگزین خواهد کرد. تیک شهر در صدر جدول برترین شرکت خدماتی نظافتی تهرانسر قرار دارد و مشتریان کاملا با اطمینان می توانند از این شرکت درخواست کارگر نظافتی و یا خدماتی بدهند.           

مبل شویی در منزل تهرانسر

مبل ها یکی از مهم ترین ابزار در پذیرایی است که از آن برای دورهمی استفاده می کنند. ولی برخی از لکه ها همچون چای و قهوه زیبایی و تمیزی را از مبلمان می گیرد. مبل شویی در منزل تهرانسر تمیزی و درخشندگی را به مبلمان شما باز می گرداند. ولی چگونه می توان مبل شویی را در منزل انجام دهید؟ در حال حاضر شوینده های بهداشتی مختلفی در بازار موجود هستند که می توان آن را به راحتی تهیه کرد.

ولی بهترین روش تمیز کردن مبلمان استفاده از شوینده های استاندارد خانگی می باشد. به عنوان مثال برای تمیز کردن لکه های قهوه و چای می توانید از محلول سرکه و نمک استفاده کنید. بدین صورت که مقداری سرکه و نمک را با مقداری آب ترکیب کرده و با یک دستمال لکه را پاک کنید.

برای تمیز کردن مبلمان باید ابتدا جنس روکش مبل را مورد توجه قرار دهید. همچنین باید قبل از تمیز کردن مبلمان می بایست سطح مبل را با یک جاروبرقی تمیز کردن و آشغال و گرد و غبار را از روی آن بردارید. مبل شویی در منزل تهرانسر باید با استفاده از یک برس نرم و یا یک دستمال مرطوب صورت گیرد.

با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل تیک شهر دیگر نیازی به حمل مبلمان تا قالیشویی ها نیست. این شرکت نیروهای خود را به همراه تجهیزات حرفه ای به آدرس شما اعزام می کند. از بابت سلامت مبلمان نیز خیالتان راحت باشد زیرا نیروهای نظافتی تیک شهر آموزش های لازم در خصوص مبل شویی را دیده است و این کار را به صورت استاندارد انجام می دهد.

نظافت منزل در تهرانسر با تیک شهر

شرکت نظافتی تیک شهر در تمامی محله های جنوب، شرق، غرب، مرکز و شمال تهران دارای نیروهایی آماده به کار هستند که کیفیت نظافتی بالایی را به مشتریان ارائه می دهند. ابزار و شوینده های بهداشتی مدرن، نیروی خدماتی آموزش دیده و ماهر، رفتار حرفه ای و وظیفه شناسی از جمله ویژگی های بازر این شرکت به شمار می رود. برای درخواست نظافت منزل در تهرانسر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *