نظافت منزل در اختیاریه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در اختیاریه

آخرین مقالات

نظافت و پاکیزگی به بهداشت هر فرد بستگی دارد. برخی از افراد به نظم و تمیزی محیط زندگی خود اهمیت بسیاری می دهند ولی زمان کافی برای نظافت و تمیزکاری منزل را ندارند. زیرا نظافت و تمیزکاری پروسه ای زمان بر است. خصوصا اگر شما وقت کافی برای زمان نظافت روزانه را نداشته باشید. در این حالت حجم آلودگی ها افزایش یافته و برای نظافت هفتگی باید زمان بالایی را اختصاص دهید. نظافت منزل در اختیاریه پروسه ای مهم است که باید به صورت دوره ای انجام شود. شرکت نظافتی تیک شهر پروسه نظافت هفتگی را به صورت دوره ای و به بهترین شکل انجام خواهند داد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

برنامه ریزی نظافت منزل در اختیاریه

برای انجام هر کاری حتی نظافت باید برنامه ریزی درستی داشته باشید. به عنوان مثال شما باید یک سناریو در ذهن خود بچینید که نظافت را از کدام قسمت و به چه طریقی شروع کرده و در کدام بخش به پایان می رسانید. انجام مرحله به مرحله نظافت منزل شرق تهران باعث می شود که تمامی قسمت های خانه به درستی نظافت گردد. برنامه ریزی درست نیاز به تجربه دارد که نظافتچیان حرفه ای به خوبی می توانند آن را انجام دهند.

نظافت فوری منزل در اختیاریه

اگر به صورت سرزده مهمان بیاید چه کاری می کنید؟ نظافت فوری منزل برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. زیرا پیدا کردن نظافتچی قابل اعتماد و امین به صورت فوری نیاز به شناخت دارد. شرکت های نظافتی این امکان را برای شما فراهم می کنند که در هر ساعت از شبانه روز بهترین نظافتچی را به محل اعزام کنند. شرکت نظافتی تیک شهر آماده خدمت رسانی به مشتریان به صورت شبانه روزی می باشد. در نتیجه در هر ساعت از شبانه روز که به نظافت فوری نیاز داشتید تنها کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

نظافت پارکینگ در اختیاریه

وجود آلودگی، چربی، روغن، ریز گردها و مواردی از این قبیل در پارکینگ مدت زمان نظافت را کاهش می دهد. بدین معنا که شما باید برای نظافت پارکینگ ارزش بیشتری قائل شده و در زمان کوتاه تری خانه را تمیز کنید. در روز نظافت برای تمیز کردن تمامی سطوح پارکینگ می بایست از ساکنین درخواست نمایید که خودروهای خود را از پارکینگ خارج کنند. از طرفی شوینده مصرفی برای نظافت پارکینگ باید قوی باشد تا تمامی لکه های چربی را از روی کفپوش پاک نماید. معمولا ترکیب همزمان ریکا و وایتکس برای این کار جواب بهتری می دهد.

نظافت راه پله در اختیاریه

پس از پارکینگ راه پله در اولویت قرار دارد. آلودگی های ظاهری راه پله ها کمتر از پارکینگ است. در واقع چربی های ناشی از روغن ریزی خودروها در راه پله ها وجود ندارد. ولی میکروب و ویروس های راه پله می تواند حامل بیماری های جدی باشد. به همین دلیل استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای نظافت راه پله الزامی است تا میکروب ها ریشه کن شوند. از طرفی نباید تمیز کردن نرده های راه پله را نیز فراموش کرد.

نظافت منزل در اختیاریه
نظافت منزل در اختیاریه

نظافتچی در اختیاریه

نظافتچی اختیاریه آماده انجام هر گونه نظافت اعم از تمیز کردن خانه های تک واحده، ویلایی، نظافت سرویس بهداشتی و حمام، شستشوی رخت و لباس، شستشو و مرتب کردن ظروف، نظافت خانه دوبلکس، نظافت نمای داخلی و بیرونی ساختمان، نظافت دیوار و کفپوش، نظافت آشپزخانه، تمیز کردن سالن پذیرایی، تمیز کردن شیشه و آینه ها، نظافت و مرتب کردن داخل و بیرون یخچال، شستشو و نصب پرده ها، پاکسازی گرد و غبار و آلودگی از روی سطوح، تی کشیدن پله ها، نظافت پارکینگ، رسیدگی به گل و گیاه و مواردی از این قبیل می باشند. برای هر یک از پروسه نظافت می توانید با این شرکت تماس بگیرید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

اسباب کشی و تغییر دکوراسیون

اسباب کشی و جابجایی اساسیه یکی از مسئولیت های نظافتچیان می باشد. با توجه به انرژی بالای مورد نیاز برای اسباب کشی بهتر است از نیروی نظافتی آقا استفاده شود. نظافتچیان مرد تیک شهر آموزش دیده هستند و به خوبی با اصول اسباب کشی و تغییر دکوراسیون آشنایی دارند. این افراد در مدت زمان کوتاهی تمامی فرایند نظافت و اسباب کشی را انجام می دهند و به شما کمک می کند تا با راحتی بیشتری وارد خانه جدید شوید. همچنین نظافتچیان آقا تیک شهر نظافت منزل در آجودانیه را نیز انجام می دهند.

هزینه نظافت منزل در اختیاریه

نظافت منزل از جمله کارهایی است که نمی توان قیمت ثابتی را برای آن تخمین زد. به همین جهت است که هر فرد و یا شرکتی هزینه مختص به خود را دارد. ولی نکته ای که در هزینه های نظافت مورد بررسی قرار می گیرد مواردی همچون کیفیت نظافت، نوع شوینده مصرفی، تعداد نیروی خدماتی، نوع شرکت، وظیف نظافتچی، ساعات کاری، متراژ خانه و … می باشد. برای اطلاع از هزینه نظافت منزل در اختیاریه با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

نظافتچی اختیاریه چه وظایفی برعهده دارد؟

یک نظافتچی ماهر و باتجربه ابتدا نیازهای کارفرما و مسئولیت های آن ها را در نظر گرفته و به خوبی به آن ها عمل کنند. از جمله وظایف نظافتچی اختیاریه می توان به تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، سالن پذیرایی، راهرو، شستشوی پرده ها، فرش، ظروف، مرتب کردن وسایل خانه، جارو کردن و گردگیری، مبل شویی و … اشاره کرد. شرکت نظافتی تیک شهر معمولا موارد نظافت منزل در اختیاریه را از کافرما سوال می کند تا مناسب ترین فرد را به محل اعزام کرده و هزینه ها را به صورت شفاف به کارفرما اعلام نماید.

نظافت منزل در اختیاریه با تیک شهر

اگر وسواس زیادی بر روی تمیزی خانه دارید و نمی توانید به هر فرد برای تمیز کردن خانه اعتماد کنید، نظافتچیان تیک شهر برای شما بهترین گزینه است. شرکت نظافتی تیک شهر افرادی بسیار دقیق و حساس را در اختیار دارند که با بهره گیری از آموزش های طی شده و تجربیات خود می توانند خانه را کاملا درخشان کنند. به گونه ای که شما می توانید بوی تمیزی را نیز در خانه احساس کنید. برای درخواست نظافت منزل در اختیاریه با تیک شهر تماس بگیرید.

استخدام نظافتچی در اختیاریه

شرکت تیک شهر ایرانیان یک شرکت بسیار پرطرفدار و همچنین با جربه‌ای می‌باشد که جهت تکمیل کادر نظافتچی خود در منطقه اختیاریه تهران نیروی کار نظافتی استخدام می‌کند. این شرکت از حقوق و مزایای بسیار خوبی برای کارگران استخدامی استفاده می‌کند و به دنبال افرادی می باشد که دارای سابقه کاری بسیار خوب و همچنین افرادی باشند که دارای سوء پیشینه نباشند و در زمینه‌های کار در منزل و همچنین نظافت مکان‌های اداری سابقه داشته باشند. همچنین اگر افرادی وجود داشته باشند که بخواهند در این زمینه با ما همکاری کنند نیز پذیرای آنها می‌باشد.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه کار شرکت تیک شهر ایرانیان آگاه شوید به این شرکت مراجعه کنید و یا با همکاران ما در سایت تماس حاصل کنید تا تمام راهنمایی‌های لازم را در رابطه با طریقه کار و نحوه کار شرکت و همچنین حقوق و مزایای آن و ساعات کاری و دیگر آنچه را که برای همکاری لازم است به شما توضیح بدهند تا در صورتی که مورد تایید شرکت باشند  دیگر مراحل را برای استخدام به شما توضیح می‌دهند.

شرکت تیک شهر ایرانیان در منطقه اختیاریه تهران آماده انجام کلیه کارهای نظافتی منطقه می‌باشد و علاوه بر استخدام نظافتچی در اختیاریه بلکه آمادگی لازم را دارد که تمام کارهای نظافتی منطقه شما را با نحو احسنت و در کمترین زمان انجام دهد. شرکت تیک شهر ایرانیان به دنبال افرادی با ایمان و قابل اعتماد برای همکاری با خود می‌باشد زیر این شرکت با قدمت زیادی که دارد معمولاً از افرادی استفاده می‌کند که دارای سوء پیشینه نباشند و همچنین تجربه کاری نیز داشته باشند.

شرکت نظافتی در اختیاریه

شرکت تیک شهر ایرانیان که خدمات بسیار شایان و زیادی در  زمینه‌های نظافت منزل و همچنین نظافت مکان‌های اداری و تمام ارگان‌ها را دارد آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در منطقه اختیاری تهران نیز می‌باشد. که با کادری مجرب و آماده به کار و همچنین منظم و بسیار سریع می تواند تمام کارهای نظافت منزل و نظافت مکان‌های اداری و کلیه آنچه را که نیاز به نظافت داشته باشد را انجام دهد.

ما در مجموعه تیک شهر ایرانیان با استفاده از به روزترین دستگاه‌های نظافتی و همچنین بهترین شوینده‌ها و مواد ضدعفونی کننده که در اختیار داریم و کارگرانی بسیار کار درست و قابل اعتماد می توانیم آنچه را که شما مد نظر دارید برای شما به نحو احسنت انجام دهیم.

شرکت تیک شهر ایرانیان که دارای شعبات بسیار زیادی در سطح تهران می‌باشد. در منطقه اختیاریه نیز منتظر شما می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه کردن به این شرکت و یا اینکه با تماس گرفتن با کارشناسان ما در سایت برای نظافت منازل و همچنین وسایل منزل و کلیه آنچه را که نیاز به شستشو و نظافت دارند را به ما بسپارید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کاری کارهای شما را به شما تحویل دهیم. 

تبلیغ ما همین کیفیت کار ماست و کافی است یک بار در رابطه با نظافت و کارهای منازل با ما همکاری کنید زیرا شرکت تیک شهر ایرانیان یک شهرت بسیار با سابقه و با تجربه در کلیه زمینه‌های نظافتی و شستشوی منازل می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *