نظافت شرکت در تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت شرکت در تهران

آخرین مقالات

نظافت ساختمان های اداری و نظافت شرکت  یکی دیگر از خدمات ارائه شده به شما دوستان عزیز در شرکت خدماتی و نظافتی تیک شهر ایرانیان است. از آن سو که یکی از مشغله های ذهنی مدیران و مسئولین شرکت ها ، در اختیار داشتن محیط کار تمیز و پاکیزه میباشد، ما خدمات نظافت منوط بر محیط های اداری را با گزینش و جذب نیروی نظافت کار حاذق و کارآزموده به شما ارائه می داریم.

از این جهت شما خواهید توانست با خیالی آسوده امور تمیز کردن اداره یا شرکت خود را ، چه در شمال تهران باشید چه در شرق، چه در غرب تهران باشید چه در جنوب، به ما واگذار نمایید. بهتر است در امتداد این مطلب از خود شما را کمی بیشتر با خدمات ارائه شده از سوی خود آشنا سازیم. امیدواریم که مطالب ارائه شده از سوی ما در این متن برای شما جذاب و کارآمد واقع شود.

اگر شما به دنبال یک شرکت نظافتی معتبر در شهر تهران به جهت نظافت محل کار خود میباشید. چنانچه که شما به دنبال یک سیستم خدماتی نظافتی در شمال، غرب، شرق، مرکز یا جنوب با قیمت مناسب میباشید. اگر مایل هستید خدمات نظافت محل کار را از یک تشکیلات خدماتی معروف و شناخته شده و نظافت کار با تجربه، اخذ کنید.

لطفا جهت  در خواست خدمات نظافت و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت نظافت شرکت در تهران

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت شرکت در غرب تهران

هم اکنون با تخصصی شدن امور، بهتر است کارهای مربوط به تمیز کردن اداره یا شرکت خویش را به شرکت های خدماتی نظافتی بسپارید. به انجام رساندن این کار از جانب شما میتواند دو مزیت به همراه داشته باشد:

اوّل آن که، به انجام رساندن تخصصی امور نظافت به واسطه ی یک نظافت کار ماهر و با تجربه، کیفیت منوط بر کار را با افزایش رو به رو خواهد ساخت.

دوّم آن که، با بهره گیری از خدمات نظافت یک شرکت خدماتی، از هزینه های مربوط به استخدام نظافتچی مبرا خواهید شد.

همچنین در صورت مایل بودن خواهید توانست با شرکت ما معاهده اعزام نظافتچی آقا و یا خانم منعقد کنید. ما به طور دقیق و منظم و در زمان های درخواست شده از جانب شما، نیروی نظافتچی به شرکت شما اعزام خواهیم نمود.

نیروهای نظافتچی اعزامی توسط ما چه خدماتی را برای شرکت شما به انجام میرسانند!

بعضی از جزئیات خدمات ارائه شده از جانب ما عبارت میباشند از؛

جارو زدن، طی کشیدن کف ساختمان اداری ، گردگیری دیوارها، نیز گردگیری و تمیز نمودن وسیله های موجود در شرکت. مِن جمله؛ روی میزهای کارکنان، وسیله های موجود بر روی میز.

نظافت سرویس های بهداشتی و آبدارخانه اداره ، تمیز نمودن راه پله و پارکینگ ، به همراه دیگر خدمات درخواست شده از جانب شما جهت انجام.

مقدار اهمیت نظافت شرکت

تأکید بر امور نظافت در فرهنگ ما بی حکمت نیست ، چرا که داشتن محیط کار پاکیزه هم بر روی روحیه کارمندان تأثیر مثبت خواهد داشت. نیز از سویی مراجعه کنندگان به شرکت شما با تماشا نمودن یک محیط تمیز و مرتب، تجربه دلپذیر تری خواهند داشت. با وجود شرکت های معتبر در شهر تهران دیگر جای نگرانی برای شما باقی نخواهد ماند. زیرا شما میتوانید به آسانی از خدمات ارائه شده توسط شرکت های خدماتی نظافتی در تهران بهره گیرید.

((ما به عنوان یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر در شهر تهران تمامی امور نظافت محیط های اداری را با کیفیت مطلوب و منحصر به فرد، به انجام میرسانیم.))

شرکت شما در هر نقطه از تهران واقع شده باشد؛

شمال ، غرب ، شرق ، مرکز ، جنوب تهران.

ما در کوتاه ترین زمان نیروهای خود را اعزام خواهیم کرد.

اصول مربوط به نظافت ادارات

در هر یک از کارها لازم میباشد به جهت دستیابی به نتیجه ای مطلوب و انجام کارها با کیفیت هر چه بیشتر، اصول آن کار رعایت شود. لازم میباشد یک شرکت خدماتی و نظافتی معتبر در شهر بزرگ تهران به منظور نظافت ساختمان های اداری و تجاری تمامی این اصول را مدّ نظر قرار دهد.

خبر خوب ما به شما این است که؛

نیروهای نظافتکار اعزام شده از جانب ما در این رابطه آموزش های لازم را کسب نموده اند. چرا که تلاش ما این است در حیطه ی کاری خود، رضایت شما عزیزان را به صورت کامل به دست آوریم.

بعضی از مهم ترین اصول نظافت محیط های اداری عبارتند از؛

  • توجه به اصول امانت داری.
  • بهره گیری از مواد شوینده با کیفیت و استاندارد.
  • مطرح ننمودن صحبت های غیر ضروری با کارکنان و کارمندان شرکت.
  • ایجاد ننمودن مزاحمت برای پرسنل و کارمندان شرکت به هنگام انجام کار خود.
  • توجه دقیق و کامل به خواسته ها و دستورات مسئول شرکت به هنگام انجام امر نظافت محیط اداری.

بعضی از مهم ترین ویژگی های شرکت نظافتی معتبر در تهران؛

از جمله دغدغه های حائز اهمیت مشتریان، پیدا نمودن شرکت نظافتی معتبر در شهر بزرگ تهران است. شرکت های خدماتی نظافتی گوناگونی در شهر تهران به چَشم میخورند. که بسیاری از آن شرکت ها علاوه بر خدمات مربوط به نظافت محیط های اداری ، خدمات منوط بر نظافت منزل را نیز ارائه میدهند.

ولیکن این بدان معنا نیست که یک شرکت خدماتی نظافت منزل بتواند امور تمیز کردن ساختمان اداری را به درستی انجام دهد. ما تحت عنوان یک شرکت خدماتی نظافتی شرکت ها ، نیروی نظافتچی تخصصی در اختیار خود داریم. بنابراین شما میتوانید با خیالی آسوده تمامی امور نظافت ساختمان محل کار خود را به ما واگذار نمایید.

ویژگی های یک شرکت نظافتی معتبر چیست؟

بعضی از مهم ترین ویژگی های شرکت نظافت منزل معتبر در تهران عبارت است از؛

  • نیروی کار خانم و آقا کارآزموده و با تجربه در اختیار خود داشته باشد.
  • آموزش های مرتبط با امور نظافت را به نیروی کار خود ارائه نموده باشد.
  • از ابزارهای نظافت با کیفیت و مرغوب جهت انجام امور نظافتی استفاده کنند.
  • از مواد شوینده ی استاندارد جهت انجام امور نظافت استفاده کنند تا به ساختمان آسیبی نرسد.
  • در اداره ثبت شرکت ها به مرحله ثبت رسیده باشد. زیرا از شرایط تأسیس شرکت خدماتی نظافتی، داشتن صلاحیت لازم در راستای انجام امور پاکیزه کردن محیط های کاری است.

نظافت شرکت در تهران تنها بر روی زیبایی محیط تاکید ندارد بلکه این کار تاثیراتی روانی بر روی کارکنان می گذارد. در نتیجه شرکت هایی می توانند در عرصه رقابت به موفقیتت های بالایی برسند باید به آرامش کارکنان و کیفیت محیط توجه ویژه ای داشته باشند. تیک شهر با ارائه بهترین خدمات نظافتی به شرکت ها و موسسات تهران در صدر برترین شرکت قرار گرفته است. شما نیز می توانید از خدمات این شرکت برای دستیابی به محیطی تمیز و مرتب بهره ببرید.

لطفا جهت ارسال نیروی نظافت  منزل و در محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت شرکت شامل چه خدماتی است؟

تمیز کردن شرکت شامل خدماتی از جمله تمیز کردن کفپوش، تمامی سطوح، میزکار، پرونده ها، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … می شود. در واقع از بین بردن هر گونه آلودگی در محیط و تمیز کردن فضا در لیست خدمات نظافتچی شرکت ها قرار دارد. در اغلب موارد کارفرما وظایف نیروهای خدماتی و محل هایی که نیاز به نظافت دارند را تعیین می کنند. با این کار پروسه نظافت مطابق با نظر و نیاز کارفرما انجام می شود.

امنیت شرکت را جدی بگیرید

یکی از مهم ترین مواردی که معمولا کارفرمایان بر روی آن تاکید بسیاری دارند، امین بودن نیروهای خدماتی است. همان طور که می دانید برخی از شرکت ها دارای اسنادی مالی هستند که نباید در دسترس افراد متفرقه قرار گیرد. همچنین هر گونه بی احتیاطی در پروسه نظافت و یا گم شدن پرونده و یا مدرکی می تواند هزینه های بالا و بعضا جبران ناپذیری را برای شرکت به دنبال داشته باشند. در نتیجه نیروهای استخدامی باید به تمامی اصول پایبند بوده و نگهدار اسرار شرکت باشند. نظافتچیان تیک شهر از نظر اعتبار کاملا تضمین شده هستند و حافظ تمامی اسناد و مدارک شرکت می باشند.

نظافت شرکت در تهران
نظافت شرکت در تهران

 بهترین زمان نظافت شرکت در تهران

نظافت شرکت با نظافت منزل در غرب تهران تفاوت دارد. برای نظافت منزل هر زمانی می تواند مناسب باشد. ولی مناسب ترین زمان برای نظافت شرکت و محل کار در زمان تعطیلی شرکت است. به نوعی قبل از شروع تایم کاری و یا پس از پایان آن زمان مناسبی برای تمیز کردن شرکت و اداره می باشد. زیرا تمیزکاری شرکت ممکن است دقت کارکنان را کاهش داده و بازدهی کاری آن ها را کاهش دهد. ولی در صورتی که امکان نظافت شرکت در ساعات غیر کاری وجود نداشته باشد باید برای تمیزکاری ساعات اولیه روز را انتخاب کنید که کارکنان حوصله و دقت بیشتری برای کار دارند.

کفشویی شرکت در تهران

شستشوی کفپوش شرکت ها مهم ترین بخش نظافت می باشد. از آن جا که تردد در محیط های اداری زیاد است آلودگی بیشتری نیز وجود دارد. بنابراین نیروهای خدماتی از شوینده های قوی و یک سطل آب استفاده می کنند تا علاوه بر ضدعفونی کردن کفپوش میزان مصرف آب را نیز به حداقل برسانند. برای این که پس از شستشوی کفپوش مجدد آلوده نشود باید تا زمان خشک شدن کفپوش تردد در آن صورت نگیرد. به همین دلیل بهترین زمان برای تمیز کردن کفپوش شرکت پس از پایان ساعات کاری می باشد.

بیشتر بدانید

نظافت شرکت در تهران چه اهمیتی دارد؟

بسیاری از افراد تمیز شدن محیط کار را تنها حسن نظافت شرکت در تهران می دانند. ولی نظافت شرکت ها و اداره بر روی کیفیت و بازدهی کار کارکنان و سلامت آن ها نیز تاثیر می گذارد. تجربه ثابت کرده است که کارکنان در محیط های مرتب و تمیز بازدهی بیشتری دارند و کارها را به بهترین نحو انجام می دهند. همچنین با توجه به این که کارکنان نیمی از طول زندگی خود را در محیط های کاری سپری می کنند باید محیطی تمیز و بهداشتی باشد.

نظافت شرکت در تهران
نظافت شرکت در تهران

نحوه تمیزکاری شرکت در تهران

برای نظافت در تهران باید به درستی برنامه ریزی کرد. زیرا انجام این پروسه بدون برنامه ریزی کیفیت کار را کاهش می دهد. برای بهبود فرایند نظافت شرکت بهتر است ابتدا اتاق مدیریت را تمیز کرده و سپس سایر اتاق های شرکت را تمیز کنید. در انتها نیز نظافت را با شستشوی ورودی ساختمان و راهرو به پایان برسانید. حتی برخی از شرکت ها دارای حیاط و پارکینگ نیز هستند که باید در برنامه شستشو قرار گیرد.

هزینه نظافت شرکت در تهران

شرکت های تهران به صورت دائم و یا موقت نیروی خدماتی استخدام می کنند. برای استخدام نظافتچی به صورت دائم باید به صورت ماهیانه هزینه پرداخت کنید که برای برخی از شرکت ها صرفه اقتصادی ندارد. ولی تمیز کردن شرکت در تهران به صورت دوره ای هزینه کارفرما را به حداقل می رساند. معمولا برای شرکت های کوچک که آلودگی کمتری دارند استخدام نیروهای خدماتی به صورت دوره ای به صرفه تر است. همچنین برخی از شرکت های بزرگ در برخی از مناسبت ها برای تمیز کردن بهتر محیط درخواست نظافتچی می دهند.

نظافت در تهران چه مزایایی دارد؟

تمیز کردن و نظافت در تهران مزایای بسیاری دارد که به شرح زیر می باشد:

افزایش بازدهی کاری و رضایت کارکنان

حفظ سلامت روحی و جسمی کارکنان

آرامش بیشتر کارکنان و افزایش خلاقیت در آن ها

جذب مشتری و اعتماد سازی بیشتر آن ها

به طور کلی تمیز بودن محیط کار نه تنها بر روی کارکنان تاثیر می گذارد، بلکه مشتریان بیشتری را نیز جذب می کند. بدین صورت که تمیزی و مرتب بودن شرکت در نگاه اول چشم مشتری را به خود جذب کرده و باعث اعتماد بیشتر آن ها به شرکت می شود. بنابراین شما با کمک نیروهای خدماتی تیک شهر محیطی بهداشتی و درخشان خواهید داشت.

نظافت شرکت در تیک شهر

تمیز کردن و نظافت خانه و محل کار همواره باید توسط شرکت های معتبر و قابل اعتماد انجام شود. تیک شهر نیروهایی فوق العاده متخصص و حرفه ای دارند که به اخلاقیات کاملا پایبند هستند و عملکردی رضایت بخش دارند. نیروهای خدماتی این شرکت بدون ایجاد مزاحمت برای کارکنان محیط کار را تمیز و ضدعفونی کنند. شما از طریق تماس تلفنی می توانید نیروی ایده آل خود را استخدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *