نظافت راه پله تهران

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت راه پله تهران

بله این روزها در شهر تهران نظافت راه پله به یکی از دغدغه های اساسی ساکنین ساختمان مبدل گردیده است. هم اکنون با افزایش فرهنگ آپارتمان نشینی و زندگی اشخاص در واحدهای کنار یکدیگر مشکلاتی ایجاد شده است. یکی از موضوعاتی که این روزها در زندگی آپارتمانی مطرح میشود، نظافت راه پله و مشاعات است. حال آن که شما میتوانید با انتخاب یک شرکت خدماتی و نظافتی مناسب و معتبر، انجام نظافت منوط بر راه پله را به بهترین شیوه ی ممکن پیش ببرید.

لطفا جهت  در خواست خدمات نظافت و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

آدرس شرکت تیک شهر برای نظافت راه پله تهران

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت راه پله ارزان

نظافت راه پله و مشاعات یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر زیبایی و بهداشت یک ساختمان تأثیر می‌گذارد. اما برای انجام این کار، نیاز به وقت، تجهیزات و مواد شوینده مناسب دارید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید راه پله و مشاعات خود را تمیز و مرتب نگه دارید، اما فرصت و امکانات کافی ندارید، می‌توانید از خدمات نظافت راه پله ارزان استفاده کنید.

خدمات نظافت راه پله ارزان یک راهکار مناسب برای کسانی است که به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید راه پله و مشاعات خود را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه توسط نیروهای متخصص و مجرب نظافت کنید. این نیروها با استفاده از مواد شوینده ضدعفونی‌کننده و تجهیزات مدرن، سطوح چوبی، سنگی، کاشی‌کاری، شیشه، آسانسور، نرده، قرنیز و دیگر قسمت‌های راه پله و مشاعات را به طور کامل تمیز و معطر می‌کنند.

از مزایای خدمات نظافت راه پله ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– صرفه‌جویی در هزینه:

با استفاده از این خدمات، شما نیازی ندارید که برای خرید مواد شوینده و تجهیزات نظافت پول زیادی پرداخت کنید. همچنین، شما می‌توانید از بین پیشنهادات مختلف نظافتچیان، بهترین قیمت را انتخاب کنید.

– صرفه‌جویی در وقت:

با استفاده از این خدمات، شما نیازی ندارید که وقت خود را برای نظافت راه پله و مشاعات صرف کنید. شما می‌توانید زمان مورد نظر خود را برای انجام این کار مشخص کنید و به کارهای دیگر خود بپردازید.

– اطمینان از کیفیت:

با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید از کیفیت بالای نظافت راه پله و مشاعات خود مطمئن باشید. نیروهای نظافتی که این خدمات را ارائه می‌دهند، دارای مدارک و گواهینامه‌های معتبر هستند و تحت نظارت و پشتیبانی مداوم قرار دارند.

اگر شما هم به دنبال خدمات نظافت راه پله ارزان هستید، می‌توانید از شرکت تیک شهر استفاده کنید. تیک شهر دی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نظافت راه پله و مشاعات در کشور است که با داشتن نیروهای متخصص و مجرب، با کیفیت بالا و قیمت مناسب، خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد.

برای سفارش خدمات نظافت راه پله ارزان، کافی است به وب‌سایت تیک شهر دی مراجعه کنید و با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کنید. تیک شهر در کمترین زمان ممکن، نیروی نظافتی مناسب را برای شما انتخاب و به محل شما ارسال می‌کند.شرکت تیک شهر دی همچنین از رضایت شما از خدمات خود اطمینان حاصل می‌کند و در صورت نارضایتی، خدمات را مجددا انجام می‌دهد یا هزینه را به شما باز می‌گرداند. پس از امروز، برای نظافت راه پله و مشاعات خود، به تیک شهر  اعتماد کنید و از خدمات نظافت راه پله ارزان لذت ببرید.

کارگر برای نظافت راه پله

کارگر نظافت راه پله یک فرد است که وظیفه دارد فضای مشترک ساختمان ها را از جمله راه پله، راهرو، آسانسور، پارکینگ، شیشه ها و حیاط را تمیز و مرتب نگه دارد. کارگر نظافت راه پله باید با مواد شوینده مناسب و ابزارهای لازم مجهز باشد و به صورت منظم و مرتب نظافت را انجام دهد. کارگر نظافت راه پله می تواند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه استخدام شود و دریافت حقوق وی بستگی به توافق طرفین دارد.

اگر شما به دنبال یک کارگر نظافت راه پله متخصص و با تجربه هستید، می توانید از خدمات شرکت تیک شهر استفاده کنید. شرکت تیک شهر دی یکی از بهترین و ممتازترین شرکت های نظافتی در تهران است که با تیمی مجرب و حرفه ای، نظافت منازل، آپارتمان ها، ویلاها، کارخانه ها و شرکت ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهد. شرکت تیک شهر با استفاده از مواد شوینده ارگانیک و ابزارهای مدرن، نظافت راه پله و مشاعات را به صورت کامل و دقیق انجام می دهد و از رضایتمندی مشتریان خود اطمینان حاصل می کند.

شرکت تیک شهر همچنین خدمات دیگری مانند طراحی و تبلیغات، سئو و آموزش، بازاریابی دیجیتال، پرسنال برندینگ و آموزش‌های سازمانی را نیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش نظافت راه پله، می توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا به وب سایت [تیک شهر ] مراجعه کنید. تیک شهر دی، همراه شما در نظافت و زیبایی محیط زندگی و کاری شما.

نرخ نظافت راه پله

نرخ نظافت راه پله  بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند تعداد طبقات، مساحت پارکینگ، نوع مواد و وسایل شوینده، تعداد ساعات کار نظافتچی و … .

نظافت راه پله  یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر زیبایی و بهداشت یک ساختمان تأثیر می‌گذارد. اما انجام این کار به صورت دستی و سنتی هم زمان‌بر است و هم کیفیت مطلوبی ندارد. برای همین، بهتر است از خدمات یک شرکت حرفه‌ای و مجهز برای نظافت راه پله و مشاعات استفاده کنید. اینجا می‌خواهم به شما شرکت تیک شهر را معرفی کنم که یکی از بهترین شرکت‌های نظافتی در ایران است.

شرکت تیک شهر با بیش از 10 سال سابقه در زمینه نظافت راه پله و مشاعات، از متخصصین مجرب و ماشین‌آلات پیشرفته استفاده می‌کند تا به شما خدماتی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهد. شرکت تیک شهر با رعایت استانداردهای بین‌المللی و رضایت‌مندی مشتریان، توانسته است گواهینامه‌های معتبری از سازمان‌های مربوطه دریافت کند.

شرکت تیک شهر با توجه به نیازها و بودجه شما، برنامه‌های مختلفی برای نظافت راه پله و مشاعات ارائه می‌دهد که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

شرکت تیک شهر علاوه بر نظافت راه پله و مشاعات، خدمات دیگری هم مانند نظافت پشت‌بام، نظافت پارکینگ، نظافت شوتینگ، نظافت شیشه‌ها، نظافت سالن اجتماعات، نظافت استخر و سونا و … ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود از آنها استفاده کنید.

شرکت تیک شهر با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، سعی دارد رضایت شما را جلب کند و از شما به عنوان مشتری دائمی خود استقبال کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت سفارش، می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا به وب‌سایت شرکت تیک شهر مراجعه کنید.

چه کسی مسئول انجام امر نظافت راه پله میباشد؟

درست است، قطعاً که این وظیفه نمیتواند تنها بر عهده ی اعضای یک واحد از آپارتمان شما باشد. شاید یکی از راه حل ها این باشد که هر واحد نسبت به نظافت و تمیز نمودن جلوی درب خود مسئول باشند! ولیکن در این هنگام نظافت بین واحد ها با چه کسی خواهد بود؟ حال راه حل دیگر این میباشد که به گونه ای دوره ای اعضاء یک واحد مسئولیت این امر را بر دوش کشند. ولو، آن که این نیز نمیتواند راه حل مناسبی به نظر برسد!

به نظر ما که راه حل درست و پسندیده این است، برای هر یک از آپارتمان ها یک مدیر در نظر انگاشته شود تا او در راستای به کار گیری نظافتچی و نظافت راه پله اقدامات مورد نیاز را به انجام رساند. از این جهت به طور قطع نظافت راه پله تهران قطعاً خواهد توانست مشغله ی ذهنی یک مدیر ساختمان تلقّی شود.

{ مدیر ساختمان عزیز، شما میتوانید با واگذار نمودن امور منوط بر نظافت راه پله ی ساختمان به نظافتچی، خیال خود را در راستای این امر آسوده نمایید.}

نظافت راه پله ساختمان هر چند وقت یکبار لازم است؟

مدّت زمان نظافت منوط بر راه پله میتواند با اکتفاء به موارد ذیل با یک دیگر متفاوت باشد؛

  • کل نفرات ساکن در آپارتمان.
  • تعداد کل واحدهای آپارتمان.
  • مقدار رفت و آمد افراد در ساختمان.
  • اهمیت ساکنین به مسئله نظافت.
  • واحدهای موجود در هر طبقه از آپارتمان.
  • تعداد پارکینگ های آپارتمان و نیز مساحت حیاط.

بنا بر موارد یاد شده در قسمت فوقانی انجام امور منوط بر نظافت میتواند؛ هر هفت روز یک بار، هر چهارده روز یک بار، هر بیست روز یک بار و… متغییر باشد. ما توصیه میکنیم انجام امور منوط بر نظافت راه پله تهران هر دو هفته یک بار انجام شود. چرا که به این هنگام منجر به سلامت جسمی ساکنین و احساس نشاط روحی آنها خواهد شد.

نظافت راه پله در غرب تهران

نظافت راه پله یکی از مهم‌ترین عوامل بهداشتی و زیبایی ساختمان‌ها است. راه پله‌ها معمولا محل عبور و مرور بسیاری از افراد هستند و در صورت عدم نظافت، می‌توانند منبع آلودگی و بیماری باشند. برای نظافت راه پله‌ها باید از تجهیزات و مواد مناسب استفاده کرد و به جزئیات مختلفی مانند سقف، دیوار، پنجره، نرده، قرنیز، کلید برق، درب ورودی، پارکینگ، مشاعات، آسانسور و محوطه استخر و سونا توجه داشت.

اما چگونه می‌توانیم از نظافت راه پله‌های ساختمان‌های ما در غرب تهران اطمینان حاصل کنیم؟ پاسخ ساده است: با استفاده از خدمات شرکت تیک شهر دی. تیک شهر بزرگ‌ترین شرکت نظافتی تهران است که با کادری مجرب و کارآزموده، نظافت منازل و مشاعات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می‌دهد. تیک شهر دی با داشتن مجوز رسمی و تضمین کیفیت، از بهترین شرکت‌های نظافتی در غرب تهران است که می‌توانید از آن خدمات بگیرید.  شرکت تیک شهر با استفاده از تکنولوژی روز و مواد ارگانیک، نظافت راه پله‌های شما را با حفظ سلامت و محیط زیست انجام می‌دهد.

برای دریافت خدمات نظافت راه پله از تیک شهر ، کافی است با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید یا به وب‌سایت شرکت تیک شهر مراجعه کنید. تیک شهر دی همیشه آماده پاسخگویی به شما است. تیک شهر دی، نظافتی متفاوت. ما در شرکت تیک شهر آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز خود می‌باشیم و می‌توانیم نظافت راه پله‌های شما را در منطقه غرب تهران با نحو احسنت انجام دهیم.

چرا نظافت راه پله حائز اهمیت است؟

به هنگام ورود به درون ساختمان در ابتدا آنچه که رو به روی ما قرار میگیرد؛ راه پله، درب ورودی ساختمان و نیز آسانسور است. به عبارتی تمیز بودن این موارد میتواند نشان دهنده ی شخصیت اشخاص آن ساختمان باشد. از سویی دِگر آنچه که این موضوع را بسیار حائز اهمیت میسازد، مبحث سلامتی جسمی و نشاط روحی اعضای ساختمان است. البته که بهتر است نسبت به ویروس کرونا نیز بی توجه نباشیم. بنابراین لازم و ضروری است که هر چند وقت یک بار؛ آسانسور، راه پله، حیاط، پارکینگ و دیگر مشاعات ساختمان، ضد عفونی گردند.

رعایت ترتیب در نظافت راه پله؛

رعایت ننمودن ترتیب در اصول نظافت راه پله منجر به تکرار نظافت خواهد شد. علاوه بر ایجاد خستگی بسیار در وجود شما، زمان زیادی را هم جهت تکرار کارها نیازمند خواهد بود. حال آن که در پایان شخص از تکرار کارها خسته خواهد شد. غالباً در انجام نظافت راه پله، جارو زدن ها از پله ی ابتدایی راه پله آغاز خواهد شد. تمیز نمودن نرده ها و درب ورودی ساختمان نیز درب شیشه ای موجود در هر یک از واحد ها (البته در صورت وجود) مرحله ی بعد خواهد بود. پس از آن باید پله ها از بالا به پایین تی کشیده شود. مرحله ی پس از آن نظافت درون کابین آسانسور خواهد بود. در نهایت شست و شوی حیاط و پارکینگ و در انتهای کار تمیز نمودن جلوی درب ورودی آپارتمان.

نظافت راه پله چه اهمیتی دارد؟

راه پله ها یکی از راه های ارتباطی برای ورود و خروج از منزل است. آلودگی های بیرون از طریق راه پله وارد خانه می شود. به همین دلیل باید راه پله ها به صورت مرتب نظافت شوند تا آلودگی و ویروس موجود در آن به سایر قسمت های خانه انتقال پیدا نکند. نظافت راه پله تهران کار آسانی است ولی زمان زیادی نیاز دارد. بر این اساس ساکنین ساختمان اغلب نظافت راه پله ها را به شرکت های نظافتی می سپارند.

چگونه فردی برای نظافت راه پله استخدام کنیم؟

ایمنی و امنیت در ساختمان اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل نمی توان هر فردی را به حریم ساختمان راه داد. استخدام نظافتچی راه پله ساختمان از طریق شرکت های نظافتی روشی مطمئن برای نظافت است. در این حالت شما فردی معتمد را در حریم خود خواهید داشت. شرکت تیک شهر ایرانیان دارای افرادی ماهر و قابل اعتماد هستند که با مناسب ترین هزینه ساختمان را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی خواهند کرد.

نظافت نرده های راه پله

در هنگام نظافت راه پله نباید نرده ها را از قلم بیاندازید. همان طور که می دانید نرده های ساختمان همواره در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار دارند. از طرفی برخی از افراد با دست های آلوده به میله ها دست می زنند. به همین دلیل نرده ها باید با استفاده از مواد ضد عفونی کننده تمیز شوند. البته در هنگان نظافت ها نباید جنس نرده ها را نادیده گرفت. به عنوان مثال برای نظافت نرده های چوبی نباید از آب زیادی استفاده کرد زیرا به مرور باعث پوسیدگی می شود. ولی نرده های فلزی را می توان با آب و شوینده های بهداشتی نظافت نمود.

قیمت نظافت راه پله در تهران

ساختمان ها در طبقات مختلفی ساخته می شوند. به همین دلیل قیمت نظافت راه پله برای هر ساختمانی متفاوت است. تعداد پله ها، نوع شوینده، کیفیت نظافت و … از جمله موارد تاثیرگذار بر روی قیمت نظافت راه پله در تهران به شمار می رود. تیک شهر ایرانیان یکی از شرکت های خدماتی نظافتی در تهران است که از بهترین شوینده ها برای نظافت ساختمان و نظافت منزل غرب تهران بهره می برد. برای سفارش نظافت راه پله ساختمان در تهران با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

چه وسیله ها و مواد شوینده ای در راستای نظافت راه پله تهران لازم است؟

در نظافت راه پله نیاز به مواد شوینده خواهد بود. گاهاً امکان دارد آن را مشتری از پیش تهیه نموده باشد و گاهاً هم نظافتچی با خود به همراه داشته باشد. وسیله هایی چون؛ جاروی بلند و مویی، طی دسته دار، جاروی کوچک دستی، خاک انداز، دستمال تمیز، سطل، پودر، وایتکس.

الگوی نظافت راه پله را با یک دیگر مرور کنیم؛

بهتر است ما شما را در این قسمت از مطلب خود با الگوی نظافت راه پله تهران در چند مرحله آشنا نماییم. لطفاً با ما همراه شوید؛

  • ابتدا پله ها را جارو بزنید. این کار را از ابتدایی ترین پله آغاز نموده و به سوی پایین رهسپار شوید.
  • جمع نمودن گرد و غبارهای موجود با اکتفاء به جاروی کوچک دستی و نیز خاک انداز موجود.
  • با اکتفاء به دستمال مرطوب، میبایست؛ نرده ها، کلید و پریزها، درب واحدها از قسمت بیرونی و نیز قرنیز ها تمیز شود.
  • با استفاده از تی بلند و مویی به همراه محلول تهیه شده از آب و وایتکس، پله ها تی کشیده شوند.
  • به وسیله یک دستمال مرطوب تمیز داخل کابین آسانسور تمیز شود. پس از آن با استفاده از یک دستمال خشک به همراه شیشه شوی، آینه آسانسور پاک شود.
  • حیاط و پارکینگ جارو زده شده و سپس شسته شود.
  • و در پایان درب ورودی ساختمان شسته شود.

برخی از مهم ترین ویژگی های نظافتچی راه پله مناسب

نظافت راه پله تهران همان گونه که بیان نمودیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. حال آن که نظافتچی مناسب چه ویژگی هایی را دارد؟

  • ابتدا آن که نظافتچی باید مورد اعتماد ساکنین ساختمان باشد.
  • سیگاری یا آن که معتاد نباشد. (عدم وجود اعتیاد و سوء سابقه).
  • خوش برخورد، با اخلاق باشد و دارای نظافت شخصی باشد.
  • مراحل منوط بر نظافت را به خوبی و با دقّت تمام پیش ببرد.
  • جوان و با انگیزه باشد. او میبایست توان انجام امور منوط بر نظافت منزل را داشته باشد.
  • نظافتچی باید از سوی شرکت در محل درخواست شده از جانب مشتری حضور یابد نه به صورت شخصی.
  • به هنگام حضور او در محل مورد نظر، فاکتور شرکت که حاوی مهر و امضاء از جانب شرکت میباشد، به همراه داشته باشد.

لیست قیمت نظافت راه پله و مشاعات

نظافت راه پله و مشاعات یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر زیبایی و بهداشت ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها تأثیر دارد.به طور کلی، قیمت نظافت راه پله و مشاعات به عواملی مانند تعداد طبقات، زمان مورد نیاز، نوع مواد شوینده و خدمات اضافی بستگی دارد. چگونه می‌توانیم از کیفیت و قیمت مناسب خدمات نظافتی اطمینان حاصل کنیم؟

شرکت تیک شهر یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نظافت راه پله و مشاعات در تهران و شهرستان‌ها است. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و متخصص، از مواد شوینده و تجهیزات مدرن و استاندارد استفاده می‌کند و با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، نظافت راه پله و مشاعات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می‌دهد.

لیست قیمت نظافت راه پله و مشاعات شرکت تیک شهر بر اساس تعداد طبقات، متراژ، نوع ساختمان و خدمات اضافی محاسبه می‌شود. برای مثال، قیمت نظافت راه پله و مشاعات یک ساختمان ۵ طبقه با متراژ ۱۰۰۰ متر مربع، شامل جارو زدن، تی کشیدن، پاک کردن شیشه‌ها، آسانسور، کلید و پریز، درب ورودی و پارکینگ، ۵۰۰ هزار تومان است.

شرکت تیک شهر همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین و پرداخت در محل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده نمونه کارها، می‌توانید به وب‌سایت تیک شهر مراجعه کنید.شما عزیزان می توانید برای ارتباط با ما با شماره تماس های ما در سایت تماس بگیرید.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه‌ای برای نظافت راه پله و مشاعات خود هستید، شرکت تیک شهر را انتخاب کنید و از تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

چگونه می توان به شرکت نظافت راه پله اعتماد کرد؟

راه دادن افراد غریبه به داخل خانه و ساختمان نیاز به اعتبارسنجی دارد. زیرا بی اعتبار بودن نیروی خدماتی می تواند خطراتی را متوجه ساکنین ساختمان کند. به همین دلیل است که تاکید می کنیم که برای تمیز کردن راه پله و سایر مشاعات ساختمان روی کمک نیروهای شرکتی حساب باز کنید. استخدام نظافتچی راه پله از طریق شرکت خدماتی شرق تهران به شما کمک می کند تا افرادی مطمئن و قابل اعتماد را استخدام نمایید. همچنین شرکت های نظافتی کیفیت و اعتبار نیروهای اعزامی خود را تضمین خواهد کرد. شما نیز برای اعزام بهترین و معتبرترین نظافتچی راه پله تنها کافیست با شرکت نظافتی تیک شهر تماس حاصل نمایید. همچنین مشتریان می توانند در صورت عدم رضایت از نیروی خدماتی از نیروهای جایگزین استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *