نظافت باشگاه ورزشی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی یکی از آلوده ترین مکانی است که بسیاری از افراد هر روزه به آن مراجعه می کنند. وجود آلودگی و باکتری های ناشی از تعریق ورزشکاران با خود بیماری های بسیاری را به دنبال دارد که به سایر ورزشکاران سرایت می کند. به همین دلیل تمامی باشگاه های مهم و مجهز به صورت دائم نیروی خدماتی استخدام می کنند تا پس از هر سانس محیط را تمیز نمایند. ولی نظافت باشگاه ورزشی باید حداقل یک بار به صورت هفتگی صورت گیرد.

شرکت نظافتی تیک شهر دارای بهترین شوینده ضدعفونی کننده است که به صورت کامل تمامی میکروب و باکتری های کفپوش و دستگاه ها را از بین می برد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به باشگاه ورزشی و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تمیز کردن تجهیزات و دستگاه های باشگاه

تمیز کردن و نظافت منزل و باشگاه زمانی که با  وسایل و تجهیزات ورزشی برخورد داریم ، کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص بالایی دارد. از آن جا که بسیاری از افراد دستگاه ها و تجهیزات را با دست و یا بدن خود لمس می کنند، باید به خوبی آن را تمیز و ضدعفونی کرد. شستشوی و نظافت تجهیزات با استفاده از دستمال مرطوب کار درستی نیست.

زیرا رطوبت خود به تنهایی می تواند باعث رشد بیشتر باکتری و ویروس ها شود. به همین دلیل شرکت های نظافتی برای نظافت باشگاه ورزشی از شوینده های مخصوص و مواد ضدعفونی استفاده می کنند تا باکتری ها و ویروس ها به صورت کامل از بین بروند.

شوینده مناسب نظافت باشگاه

مهم ترین موردی که نظافتچیان باشگاه باید به آن توجه داشته باشند، نوع شوینده مصرفی است. همان طور که می دانید در باشگاه های ورزشی حجم بالایی از آلودگی و باکتری وجود دارد که باید با قوی ترین شوینده آن را از بین برد. از طرفی شوینده ها نباید به سلامت ورزشکاران آسیب برسانند. استفاده از شوینده های دست ساز برای نظافت باشگاه های ورزشی بهترین گزینه است که در تخصص شرکت نظافتی تیک شهر قرار دارد.

نظافت باشگاه ورزشی چه اهمیتی دارد؟

صاحبین باشگاه های ورزشی مسئول سلامت ورزشکاران و کارکنان می باشند. تحرک و انجام حرکات ورزشی باعث تعریق می شود که این تعریق حجم بالایی از ویروس و بیماری را با خود به همراه دارد. عدم رعایت بهداشت و کوتاهی در نظافت باشگاه می تواند منجر به بیماری ورزشگاران و انتقال بیماری به اطرافیان آن ها شود. در نتیجه نظافت روزانه و دقیق باشگاه ورزشی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

نظافت رختکن باشگاه

رختکن نیز از دیگر بخش های مهم باشگاه است که در آن تعویض لباس صورت می گیرد. آلوده بودن این مکان باعث می شود که حتی با تعویض لباس نیز نتوانید از شر آلودگی ها و باکتری های باشگاه خلاص شوید. اگر حتی یک لحظه فکر کنید که در روز چند نفر با لباس های آلوده و عرق کرده وارد رختکن می شوند حتما به تمیزی ظاهری رختکن توجهی نخواهید کرد.

در صورتی که رختکن دارای تاتامی و یا کفپوش است، باید در زمان عدم حضور ورزشکاران با استفاده از آب و شوینده نظافت شود. در صورت سنگ و یا سرامیک بودن کفپوش باید ابتدا با استفاده از مواد ضدعفونی کننده و تی نخی کفپوش را ضدعفونی کرده و با یک تی نخی خشک رطوبت کفپوش را پاک کنید.

نظافت باشگاه ورزشی
نظافت باشگاه ورزشی

نظافت سرویس بهداشتی و حمام باشگاه

سرویس بهداشتی و حمام آلوده ترین محیط باشگاه است که به صورت عمومی از آن استفاده می گردد. تمیز کردن این دو بخش باشگاه نیاز به شوینده های بسیار قوی دارد تا آلودگی ها ریشه کن شوند. همچنین باید به صورت روزانه و مرتب سرویس بهداشتی و حمام نظافت گردد. شرکت نظافتی تیک شهر می تواند به صورت روزانه نظافتچیان را ساعتی به باشگاه اعزام کرده تا همیشه حس تمیزی را تجربه نمایید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

برای نظافت باشگاه ورزشی به چه تجهیزاتی نیاز است؟

ابزار و تجهیزات باشگاه های ورزشی نسبت به ابزارهای منزل و ساختمان متفاوت است. اشتباه بسیاری از کارکنان باشگاه این است که فکر می کنند که با ابزارهای ساده نظافت می توان باشگاه را تمیز کرد. ولی آلودگی ها و ویروس های باشگاه به راحتی و با هر ابزاری ضدعفونی نخواهد شد. بخارشوی و کفشوی دو ابزار بسیار مهم برای نظافت باشگاه به شمار می روند. شرکت های نظافتی ابتدا با استفاده از دستگاه های کفشوی صنعتی در مدت زمان کوتاه کفپوش باشگاه را ضدعفونی کرده و سپس با بهره گیری از بخارشور سایر قسمت های باشگاه که با دست در تماس است از جمله دستگاه ها و تجهیزات ورزشی، دستگیره ها، آینه، توپ ها و … را نیز تمیز و ضدعفونی خواهند کرد.

هزینه نظافت باشگاه ورزشی

تمیز کردن باشگاه های ورزشی حساس تر و دقیق تر از نظافت ساختمان و یا محل کار است. به همین دلیل شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود.

برخی از شرکت های نظافتی هزینه پایینی را برای نظافت باشگاه دریافت می کنند و دلیلی این امر عدم اطلاع از میزان آلودگی باشگاه و نحوه نظافت این مکان است. ولی شرکت نظافتی تیک شهر به خوبی با اصول و قوانین نظافت باشگاه آشنایی دارند و هزینه ها را به صورت دقیق و شفاف برآورد می کنند.

نظافت باشگاه در دوران کرونا

تمیز کردن باشگاه در دوران کرونا به مراتب حساسیت بیشتری دارد. برای این کار باید تمامی دستگاه و تجهیزات حتی دیوارها و کفپوش با استفاده از مواد ضدعفونی کننده تمیز شوند. توجه داشته باشید که حتی از قلم انداختن یک بخش نیز می تواند این ویروس را انتشار دهد.

خوشبختانه شرکت نظافتی تیک شهر نیروهایی آموزش دیده و باتجربه را استخدام کرده است که دقت بالایی در نظافت دارند. این افراد به صورت تضمینی باشگاه را نظافت خواهند کرد.

نظافت باشگاه ورزشی در تیک شهر

اگر سلامت خودتان و ورزشکاران حاضر در باشگاه مهم است، توصیه می کنیم که پروسه نظافت و تمیزکاری را به شرکت نظافتی تیک شهر بسپارید. این شرکت نیروهایی متعهد و دلسوز دارند و ابزارهای مخصوص نظافت باشگاه را در اختیار آن ها قرار می دهند. در این صورت نظافت باشگاه ورزشی تضمینی و با کیفیت بالایی انجام می پذیرد. برای اطلاع از نحوه نظافت باشگاه با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *