خدمات نظافت منزل در قیطریه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

آخرین مقالات

قیطریه یکی از محله های باصفا و خوش آب و هوای شمال تهران است که قرارگیری پارک قیطریه به جذابیت این محل افزوده است. خدمات نظافت منزل در قیطریه با استفاده از ابزارهای پیشرفته و نیروهای نظافتی متخصص انجام می شود تا رضایت ساکنین این محله را به دنبال داشته باشد.

تمیز کردن راه پله، نظافت منزل، نظافت پارکینگ و … از جمله خدماتی است که تیک شهر به ساکنین قیطریه تهران ارائه می دهد. برای درخواست نظافتچی تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

آدرس شرکت نظافت منزل در قیطریه

آدرس: میدان انقلاب – ابتدای خیابان آزادی – جنب بانک مسکن – پلاک 15 – طبقه سوم – واحد 11

نظافت پارکینگ در قیطریه

از بین بردن روغن و میکروب های پارکینگ کار ساده ای نیست ولی این آلودگی ها به راحتی به راه پله، آسانسور و خانه انتقال پیدا می کند. به همین دلیل باید به صورت دوره ای تمیز گردد.

معمولا نیروهای نظافتی در هنگام تمیز کردن پارکینگ از ساکنین ساختمان درخواست می کنند که خودروهایشان را از پارکینگ خارج کنند. 

در این صورت نظافت پارکینگ بهتر انجام می شود. همچنین استفاده از ابزارهای مدرن و شوینده های بهداشتی قوی نیز از دیگر وظایف نظافتچی می باشد. تیک شهر تضمین می کند که شما پس از شستشوی پارکینگ تمیزی را در محیط کنید.

نظافت راه پله در قیطریه

تمیز کردن راه پله در لیست خدمات نظافت منزل در قیطریه قرار دارد. همیشه تمیز کردن فضای بیرونی خانه سخت تر از فضای داخلی است.

زیرا فضای بیرونی ساختمان به صورت اشتراکی با سایر ساختمان ها می باشد و شخص خاصی نظافت آن را برعهده نمی گیرد. به همین دلیل مدیر ساختمان از نیروهای خدماتی شرکت های نظافتی برای این کار کمک می گیرد.

بدین صورت که یک فرد را استخدام می کند تا به صورت دوره ای و در زمان مشخص ساختمان را با شوینده ای مناسب تمیز و درخشان نماید.

آیا می توان به شرکت های نظافتی در قیطریه اعتماد کرد؟

شرکت های نظافتی به صورت رسمی و زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند. به همین دلیل هر گونه قصور و مشکل در امر نظافت از طریق مراجع مختلف قابل پیگیری می باشد.

ولی نیروهای استخدامی شخصی توسط پلتفرم های مختلف و یا آشنایان قابل پیگیری نبوده و ساکنین باید شخصا تمامی مسئولیت های آن را برعهده بگیرد. تیک شهر نیز با در دست داشتن تمامی مدارک هویتی نیروهای خدماتی خود اعتبار و کیفیت خدمات را تضمین می کند.

خدمات نظافت منزل در قیطریه
خدمات نظافت منزل در قیطریه

نماشایی در قیطریه

از دیگر خدمات نظافت منزل در قیطریه می توان به نماشویی ساختمان اشاره کرد. با توجه به گرد و غبار و آلودگی موجود در شهرهای بزرگی همچون تهران، نمای ساختمان پس از مدتی کدر شده و زیبایی خود را از دست می دهند.

به همین دلیل تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان نه تنها ارزش ساختمان را افزایش می دهد، بلکه فضای شهری را نیز زیباتر می کند.

ولی نماشویی ساختمان کار راحتی نیست و نیاز به ابزار و تخصص دارد. تیک شهر با در اختیار داشتن انواع لوازم و ابزار نماشویی و همچنین نیروهای خدماتی کاملا تخصصی می توانند نمای ساختمان های قیطریه را تمیز و درخشان کنند.

نظافت روف گاردن در قیطریه

طراحی و اجرای روف گاردن یا همان بام سبز در پشت بام ساختمان های قطریه رواج بسیاری پیدا کرده است.

معمولا روف گاردن فضایی است که تمامی ساکنین ساختمان به آن دسترسی دارند.

از این رو برای تمیز کردن آن از نیروهای خدماتی بهره می برند. همچنین روف گاردن از باغ و باغچه، آلاچیق و سایر ابزارهای تفریحی تشکیل شده است.

در نتیجه برای نظافت روف گاردن نیاز به کمی تخصص و تجربه می باشد. تیک شهر نیروهای خود را برای نظافت انواع بخش های ساختمان آموزش داده است. در نتیجه در هنگام اعزام نظافتچی و خدمات نظافت منزل در قیطریه ابتدا محل نظافت را مورد بررسی قرار داده و سپس مناسب ترین نظافت چی را اعزام می کند.

مبل شویی در قیطریه

تیک شهر خدمات نظافت منزل در قیطریه را به صورت حرفه ای انجام می دهد. شوینده های ملایم فرش همیشه می تواند مبل ها را تمیز و لکه زدایی کند.

ولی باید پیش از استفاده از شوینده به جنس مبلمان نیز توجه کرد. به عنوان مثال لکه و آلودگی های مبلمان چرم به راحتی و تنها با کمی شوینده از بین می رود. ولی برای تمیز کردن مبلمان جیز باید از شوینده های مرغوب دست ساز استفاده نمود تا اجرام بر روی آن ماندگار نشوند.

هزینه خدمات نظافت منزل در قیطریه

برای تمیزکاری منزل از شوینده های مختلف استفاده می شود که هر یک از این شوینده ها قیمت خاصی را برای مشتریان به دنبال دارد.

با توجه به این که شرکت های نظافتی شوینده زیادی استفاده می کنند شوینده را به صورت عمده خریداری می نمایند. در نتیجه با این کار هزینه های نظافت کاهش می یابد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت هزینه خدمات نظافت منزل در قطریه را استعلام نمایید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

خدمات نظافت منزل در قیطریه شامل چه خدماتی است؟

تیک شهر تمامی امور به نظافت را برعهده دارد و مشتریان برای تمیزکاری منزل و یا محل کار خود می توانند از این شرکت درخواست نیرو کنند. از جمله خدمات نظافت منزل در قیطریه به شرح زیر می باشد:

مکاشویی و تمیز کردن نمای داخلی و بیرونی ساختمان

نظافت پارکینگ

تمیز کردن داخل و بیرون پنجره ها

مبل شویی و فرش شویی

شستشوی ظروف و خشک کردن آن ها

جارو کردن و گردگیری

و …

شرکت نظافت منزل در قیطریه

تمیزی و نظافت منزل امری است که هر یک از اعضای خانواده ملزم به رعایت آن می باشند. ولی در اغلب خانه ها نظافت کلی خانه بر عهده یک فرد است. امروزه با شاغل شدن خانم ها و همچنین اهمیت بیشتر به امر تمیزی نیاز به ضدعفونی کردن خانه می باشد.

 شرکت های نظافتی به منظور رفاه بیشتر ساکنین تهران نیروهایی را به صورت حرفه ای آموزش می دهند تا با کیفیت بالا خانه را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی نمایند.

 شرکت نظافت منزل در قیطریه تیک شهر یکی از برترین شرکت های نظافتی در شمال تهران است که با سرعت بالایی نیروهای خدماتی را برای تمیز کردن و نظافت خانه اعزام می کند. شرکت های نظافتی با اصول و استانداردهای نظافت آشنایی کامل دارند و این مهارت را به نیروهای خود انتقال می دهند.

به همین دلیل شما یک نظافت حرفه ای و اصولی خواهید داشت. یکی از ویژگی های اصلی شرکت های نظافتی دسترسی دائمی به نیروهای خدماتی است. بدین معنا که شما بدون در نظر گرفتن ساعت می توانید نیروی مناسب را استخدام کنید. البته این امتیاز شامل شرکت های معتبر از جمله تیک شهر می شود.

 با توجه به تضمینی بودن خدمات شرکت های نظافتی و اعتبار آن ها دیگر نیازی به راه دادن افراد غریبه و ناشناس به حریم خصوص خانه نیست. زیرا نیروهای اعزامی از سوی شرکت مورد تایید قرار گرفته اند و تمامی مسئولیت ها برعهده شرکت می باشد.

خدمات نظافت منزل در قیطریه تیک شهر

تیک شهر یکی از بهترین شرکت های نظافت منزل غرب تهران است که تمامی استانداردهای نظافتی را برای تمیز کردن منزل رعایت می کند. شوینده های استفاده شده توسط این شرکت به صورت دست ساز و کاملا بهداشتی بوده و هیچ ضرری برای سلامتی ساکنین ندارد.

البته گستره فعالیت تیک شهر تنها به محله قیطریه محدود نیست و تمامی محله های شرق و غرب و جنوب و شمال تهران را شامل می شود. برای اعزام نظافتچی خانم و آقا با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *