خدمات خانه تکانی

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

خدمات خانه تکانی

آخرین مقالات

عید نوروز یکی از اعیاد باستانی در ایران است که از دیرباز مورد علاقه ساکنین این کشور و حتی ایرانیان سایر کشورهای دیگر قرار دارد. ایرانیان پیش از سال جدید خانه خود را به صورت کامل و با جزئیات و دقت بالایی تمیز می کنند. به همین دلیل به نظافت پیش از عید نوروز خانه تکانی می گویند. خدمات خانه تکانی تنها به گردگیری و جارو کشیدن ختم نمی شود و پروسه ای طولانی و زمان بر دارد. به گونه ای که شاید بسیاری از افراد حتی هفته ها درگیر خانه تکانی و تمیز کردن منزل باشند. از آن جا که برخی از خانم های شاغل فرصت کافی برای خانه تکانی نظافت منزل ندارند از شرکت های نظافتی کمک می گیرند. برای آشنایی با سایر امور مربوط به خانه تکانی تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

خانه تکانی در تهران

اسفند یکی از ماه های پراسترس برای ایرانیان است که با وجود سختی ها حال و هوای مثبتی را به دنبال دارد. در این روزهای پایانی سال تمامی افراد به دنبال تمیز کردن کامل خانه هستند تا با محیطی درخشان وارد سالی جدید شوند. ولی عدم وقت کافی برای خانه تکانی باعث می شود که برخی از افراد نتوانند خانه را به موقع آماده کنند.

به همین دلیل خانه تکانی در تهران نیاز به کمک و یاری برخی از افراد دارد. ولی با وجود بالا بودن جمعیت تهران شاید نتوانید نیروی مناسبی را پیدا کنید. تیک شهر این تضمین را به شما می دهد که در هر روز و ساعتی بهترین نظافتچی را برای شما اعزام کند.

خانه تکانی شامل چه مراحلی است؟

خانه تکانی در واقع تمیز کردن اساسی خانه با جزئیات و دقت بسیار بالا می باشد. از جمله مهم ترین خدمات خانه تکانی عبارت است از:

تمیز کردن آشپزخانه و مرتب کردن یخچال

مبل شویی و تمیز کردن پرده و کفپوش سالن پذیرایی

از بین بردن اجرام سرویس بهداشتی و حمام

شستشوی ملحفه و روتختی اتاق خواب

دیوارشویی و جارو کردن کفپوش

مرتب کردن کابینت های آشپزخانه

تغییر دکوراسیون سالن پذیرایی

شستشوی راه پله و پارکینگ

خدمات خانه تکانی
خدمات خانه تکانی

خدمات خانه تکانی چقدر زمان می برد؟

مدت زمان نظافت منزل شرق تهران و خانه تکانی یکی از موارد مهمی است که بر روی هزینه و وقت شما نیز تاثیر می گذارد. مشتریان در ابتدا مدت زمان نظافت را سوال می کنند تا بتوانند برای روز خود برنامه ریزی کنند. مهم است بدانید که شما پیش از خانه تکانی خانه خود را در چه فاصله زمان و به چه صورت تمیز می کردید. برخی از افراد در طول سال به صورت مرتب خانه خود را با جزئیات بالایی تمیز می کنند. خانه تکانی این خانه ها معمولا سریع تر انجام می شود. بنابراین مدت زمان خانه تکانی به کیفیت آن و میزان آلودگی خانه بستگی دارد.

برای تمیز کردن منزل خانم بهتر است یا آقا؟

نظر شما چیست؟ خانه تکانی با تمام سختی های خود نیاز به دقت و وسواس بیشتری دارد. به همین دلیل خدمات خانه تکانی بهتر است که توسط نظافتچی خانم صورت گیرد. زیرا خانم ها دلسوزتر هستند و با وسواس و دقت بیشتری خانه تکانی را انجام می دهند. ولی پیدا کردن نظافتچیان خانم در روزهای پایانی سال کار راحتی نیست. زیرا هر فرد مشغول به نظافت و خانه تکانی خانه خود می باشد. ولی شما از طریق تماس با شرکت نظافتی تیک شهر می توانید خدمات خود را دریافت کرده و زمان رزرو نظافتچی را تعیین کنید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

تعرفه خدمات خانه تکانی

تعرفه و هزینه خدمات خانه تکانی در تهران و سایر شهرستان ها به عوامل مختلفی همچون متراژ خانه، میزان آلودگی، مدت زمان نظافت، کیفیت تمیزکاری، وظایف نظافتچی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. در واقع نظافت و خانه تکانی به صورت ساعتی محاسبه می گردد. هر چقدر خانه شما بزرگ تر و آلوده تر باشد، زمان نظافت و در مقابل هزینه نظافت نیز افزایش می یابد. شرکت نظافتی تیک شهر از نظافتچیان حرفه ای کمک می گیرند تا با سرعت بالایی خدمات خانه تکانی را انجام دهند. برای استعلام هزینه خانه تکانی تماس بگیرید.

نظافت ساختمان و فضاهای مشترک

یکی از مهم ترین مواردی که در خانه تکانی باید مورد توجه قرار گیرد، تمیز کردن فضای مشترک ساختمان از جمله راه پله ها، آسانسور، پارکینگ و … می باشد. با توجه به این که تردد مهمان ها از طریق آسانسور و راه پله انجام می شود، باید همواره تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. زیرا در صورت آلوده بودن فضاهای مشترک ساختمان، آلودگی وارد خانه شده و باعث بروز بیماری ها می شود. در نتیجه بهتر است پیش از شروع سال جدید ساختمان را توسط نظافتچیان حرفه ای به خوبی تمیز و ضدعفونی کنید.

وسایل مورد نیاز برای خانه تکانی چیست؟

امکانات و وسایل تخصصی تاثیر بسیاری بر روی کیفیت و سرعت نظافت می گذارد. ولی برخی از افراد با بهره گیری از تخصص و تجربه خود و تنها با استفاده از ابزارهای ساده و اولیه بهترین خدمات را ارائه می دهند. اصلی ترین ابزار خانه تکانی نوع شوینده مصرفی است. نظافتچیان اغلب در هنگام نظافت ابزارهایی همچون تی نخی، جرم گیر، تاید، مایع ظرفشویی، ماسک و دستکش با خود به همراه می آورند و با همین ابزارهای اولیه خانه شما را برق می اندازند.

خدمات خانه تکانی در تیک شهر

آیا شما نیز برای خانه تکانی به دنبال بهترین شرکت نظافتی هستید؟ شرکت نظافتی تیک شهر دارای نیروهایی فوق العاده حرفه ای و متعهد هستند که با قدرت بسیاری خانه شما را تمیز خواهند کرد. نیروهای خدماتی این شرکت تخصص و تجربه بالایی در امر خانه تکانی دارند و به صورت کاملا رضایت بخش عمل می کنند. شما نیز می توانید از همین الان نظافتچی ایده آل خود را از طریق شماره تماس با تیک شهر هماهنگ کنید تا در روز تعیین شده به محل شما اعزام گردند.

خانه تکانی را از کجا شروع کنیم

یکی از سوالاتی که اربران دائما از ما می پرسند این است که خانه تکانی را از کجا شروع کنیم؟ اگر خانه ای بزرگ دارید و یا اگر می‌خواهید از خانه تکانی خسته نشوید و سال جدید را با خستگی و کوفتگی ناشی از خانه تکانی آغاز نکنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک برنامه ریزی زمانی درست و حساب شده کارهای خانه را از نیمه زمستان یا روزهای پایانی بهمن ماه شروع کنید تا فشار کارهای خانه برای روزهای پایانی زمستان و اسفند ماه باقی نماند. شاید شما هم دیده باشید که بعضی خانواده ها حتی تا روزهای اول بهار هم درگیر کارهای خانه تکانی هستند.

راس خانه تکانی منزل اتاق خواب ها می باشند، که باید ابتدا کار خود را از اتاق خواب ها شروع کنید و پس از اتمام کار این قسمت شروع به کار کردن در قلب خانه یعنی آشپزخانه می کنیم، ابتدا باید لوازم اضافی را از آشپزخانه خالی کنیم و تمامی ظروف رو بشوریم. بعد از آن شروع به گاز و یخچال و فریزر میکنیم و تمامی کار های مربوط این بخش را به اتمام می رسانیم.

بعد از آن شروع به قسمت حال پذیرایی و پرده ها و شستشو های پرده را انجام می دهیم، دستمال کشی کردن یکی از اصلی ترین کار هاست که نباید فراموش کنیم.

آخرین مراحل تمیز کاری منزل به شستشویی سرویس بهداشتی و شستن بالکن و حیاط می رسد که پس از آن دیگر کاری در منزل خود ندارید.

لیست کارهای خانه تکانی

پیش از شروع خانه تکانی لازم است مواد شوینده لازم را خریداری کرده و به برنامه ریزی برای تمیز کردن منزل پرداخت. برنامه ریزی به شما کمک می کند تا هیچ کاری را از قلم نیندازید و لیست کارهای هر اتاق را در اختیار داشته باشید.

حتما افرادی را دیده اید که تنها چند روز مانده به سال نو شروع به تمیز کردن اتاق های مختلف منزل می کنند. چنین کاری نه تنها باعث تمیزی منزل نخواهد شد، بلکه شما را سردرگم نیز خواهد کرد.پس برای جلوگیری از سردرگمی بهتر است نظافت قسمت های مختلف منزل را به ترتیب زیر شروع کنید.

  • نظافت اتاق خواب
  • تمیز کردن آشپزخانه
  • تمیز کردن سالن پذیرایی و راهرو
  • تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام
  • شستشوی بالکن و نظافت انباری منزل

اولین کاری برای تمیز کردن منزل خود باید ابتدا رو تختی های پتو ها پرده ها را کلا بشورید و بگذارید خشک شوند. و پس از آن شروع به تمیز کاری اتاق کنید. بعد از تمیز کردن اتاق دستمال کشی کنید و بعد از اتمام کار های اتاق شروع به کاری های آشپزخانه کنید.

در کار های اشپز خانه باید منظم کار ها را پیش ببرید ابتدا ظروف را از کابینت خارج کنید و پس از آن شروع به شستن و دستمالی کشی کنید، بعد از آن شروع به تمیز کردن گاز کنید، و در مرحله آخر تمیز کاری یخچال و فریزر بر عهده شما می باشد که باید با دقت بالا کار ها را انجام دهید. بعد از آن شروع به دستمال کشی میز و صندلی و پنجره خانه را به اتمام برسانید و در آخر جارو کشی منزل را به کلی انجام دهید تا فشار زیادی به شما وارد نشود.

بهترین زمان برای خانه تکانی عید

گردگیری خانه یا همان خانه تکانی یکی از عادات مرسوم ما ایرانی ها با نزدیک شدن به عید نوروز است.

انتخاب زمان مناسب، بیشتر بستگی به وقت و سایر امور شما دارد. برای مثال افراد کارمند باید تا روزهای انتهایی اسفند ماه در محیط کار حضور داشته باشند، بنابراین فرصت چندانی برای خانه تکانی عید نخواهند داشت. اما در هر صورت پیشنهاد ما برای همه افراد، شروع کردن از اوایل اسفند ماه است. با آغاز خانه تکانی یک ماه پیش از عید نوروز، استرس و خستگی شما نیز کمتر خواهد شد. پس از انجام کارهای ضروری می توانید یک یا دو روز مانده به اول فرودین به صورت سطحی خانه را جارو کرده گردگیری مختصری انجام دهید.

خانه تکانی برای آنکه به درستی پیش برود نیازمند یک برنامه ریزی صحیح می باشد. اگر برای خانه تکانی نتوانیم یک برنامه ریزی درست کنیم دچار مشکل می شویم به خصوص اگر خانه بزرگ باشد. خانه تکانی عید یکی از بهترین دوران ایام قبل از عید است که می توانید با خانواده و با کمک کردن به یک دیگر راحت تر تمیز کاری منزل را به پیش ببرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *