تامین نیروی کارخانه

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تامین نیروی کارخانه

آخرین مقالات

نیروی انسانی یکی از مهم ترین نیازهای کارخانه ها به شمار می رود. تامین نیروی انسانی از سوی شرکت ها به صورت ماهیانه صورت می گیرد. ولی در برخی موارد نیاز است که نیرویی به صورت کمکی استخدام شده و هزینه آن روزانه پرداخت گردد. تامین نیروی کارخانه ها اغلب از سوی برخی از شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی صورت می گیرد. شرکت خدماتی تیک شهر نیز از جمله شرکت هایی است که با اعزام نیرو می تواند مشکل تامین نیروی انسانی را حل کند.

لطفا جهت تامین نیروی کارخانه و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

تامین نیروی کارخانه در تهران

با توجه به تولیدات مختلف در صنایع و کارخانه ها نیروهای انسانی می بایست از مهارت های خاصی برخوردار باشند. شرکت نظافتی تیک شهر انواع مهارت ها و استعدادها را گرد هم آورده است تا بتواند مناسب ترین نیروی انسانی را به کارخانه اعزام کند.

در واقع هیچ یک از کارخانه های تهران نیازی برای تامین نیروی انسانی نیازی به پلتفرم های کاریابی ندارند و به راحتی از طریق تماس تلفنی می توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

تامین نیروی کارخانه در چه محدوده ای فعالیت دارد؟

شرکت خدماتی تیک شهر بهترین نیروها را به کارخانجات و شرکت ها اعزام می کند. این شرکت در محدوده تهران و حومه فعالیت می کند. بنابراین اگر شما در هر یک از محدوده شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران در حال فعالیت هستید و به نیروی انسانی  و کارگر ساده نیاز دارید، تیک شهر مشکل گشای شما می باشد. این شرکت از سایر محله های تهران نیروی انسانی استخدام کرده است تا سرعت اعزام نیرو را افزایش دهد.

هزینه تامین نیروی کارخانه

تامین نیروی کارخانه به دو صورت پاره وقت و روزانه صورت می گیرد. بنابراین برآورد هزینه تامین نیروی امکان پذیر نیست. معمولا هزینه این کار بر اساس نوع کارخانه و مهارت نیرو تعیین می شود.

شرکت تیک شهر با برنامه ریزی سعی بر آن دارد که نرخ تامین نیرو را به گونه ای برآورد کند که هم به نفع کارفرما و هم به نفع نیروی انسانی باشد. برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

تامین نیروی کارخانه
تامین نیروی کارخانه

نحوه سنجش اعتبار شرکت اعزام کارگر

در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه تامین نیروی کارخانه فعالیت می کنند. بر این اساس شناخت بهترین شرکت تامین نیرو نیازمند بررسی می باشد. معمولا اکثر شرکت های تامین نیرو در فضای مجازی نیز فعالیت می کند. در این حالت همشهریان می توانند از طریق سایت و شبکه های اجتماعی میزان اعتبار نیروهای انسانی را مورد بررسی قرار دهند.

شرکت خدماتی تیک شهر دارای سایت و شبکه های اجتماعی است تا مشتریان به راحتی بتوانند به راحتی میزان اعتبار و فعالیت این شرکت را مورد بررسی قرار دهند.

خدمات تامین نیروی انسانی

شرکت های تامین نیروی  باید با قدرت و تجربه بالایی این کار را انجام دهند. یکی از ترفندهای ارائه بهترین خدمات، استخدام نیروی ماهر و متخصص است. نیروها باید بتوانند از پس کارهای تخصص و حرفه ای برآمده و رضایت کارفرما را جلب نمایند.

همچنین میزان اعتبار نیروی انسانی نیز بر از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع نیروهای اعزامی از سوی شرکت ها باید کاملا درستکار باشند.

کارخانه ها چگونه مشکل کمبود کارگر را برطرف می کنند؟

در گذشته بسیاری از شرکت ها برای تامین نیروی انسانی نیازمند افرادی بود که با نیروهای جدیدالورود مصاحبه کرده و مهارت های آن ها را مورد بررسی قرار دهند. این کار زمان زیادی را از افراد می گرفت و پروسه استخدام نیرو را به تاخیر می انداخت.

ولی امروزه با تامین نیروی کارخ از سوی شرکت تامین نیروی انسانی پروسه استخدام بسیار راحت شده است. همچنین در برخی مواقع کارخانه  ها نیازمند افرادی معتبر برای فعالیت به صورت روزانه و یا پاره وقت هستند. در این مواقع استخدام نیرو از طریق شرکت های تامین نیرو به راحتی امکان پذیر است.

بیشتر بدانید

قرارداد استخدام کارگر

شرکت های تامین نیروی کارخانه دارای قراردادی آماده هستند که بین کارفرما و شرکت عقد می گردد. در این قرارداد تعداد نیروها و وظایف آن ها به همراه دستمزد درج شده است.

این قرارداد طی دو نسخه صورت می گیرد که می توان به صورت قانونی بر روی آن اقدام کرد. قرارداد تامین نیرو باید به صورت واضح و شفاف بوده و هیچ مشکل و ابهامی در آن وجود نداشته باشد.

تامین نیروی کارخانه
تامین نیروی کارخانه

پیمانکار تامین نیروی کارخانه

در بسیاری از مواقع نیاز است که به صورت پیمانکاری نیروی انسانی تامین گردد. پیمانکاری نیروی انسانی بدین صورت است که شرکت نیروهایی را به محل اعزام کرده و تمامی مسئولیت های آن را برعهده می گیرد.

این کار به صورت تیمی است و نیازی به نظافت ندارد. بسیاری از کارخانه ها برای انجام کارهای متعدد خود از روش پیمانکاری بهره می برد. اگر شما نیز برای انجام بسیاری از امور به تامین نیرو نیاز داشتید می توانید از نیروهای وظیفه شناس تیک شهر بهره مند شوید.

تامین نیروی کارخانه با تیک شهر

اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال افرادی معتمد می گردید، شرکت خدماتی تیک شهر می تواند به شما کمک کند. این شرکت خدماتی دارای نیروی انسانی متعددی است که انواع مهارت ها را گرد هم آورده است.

در نتیجه شما به هر مهارتی از جمله نیروی مهندسی، فنی، نظافتی، کارگر ساده و … نیاز داشتید می توانید روی کمک های نیروی انسانی تیک شهر حساب باز کنید. همچنین اعزام نیرو از طریق این شرکت سرعت بالایی دارد و کیفیتی تضمینی را ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست تامین نیروی کارخانه تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *