نظافت منزل در نارمک

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت مزل در تهران

نظافت منزل از قدیم تاکنون یکی از فرهنگ مهم ما ایرانیان است که در عصر کنونی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. نظافت منزل در نارمک و مشاعات یکی دیگر از خدمات شرکت نظافتی تیک شهر به شمار می رود. ساکنین محله نارمک تهران می توانند از بهترین خدمات این شرکت بهره مند شوند. کمبود وقت و حوصله امروزه بسیاری از افراد را از نظافت منزل غافل کرده است. به گونه ای که اکثر ساکنین تهران نظافت را خودشان انجام نمی دهند. برای این افراد بهترین روش استخدام مراجعه به شرکت های نظافتی می باشد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

کدام بخش از خانه برای نظافت مهم است؟

به طور کلی نظافت و تمیزکاری کلیه قسمت های خانه حتی بخش های غیر قابل دسترسی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که نادیده گرفتن نظافت یک بخش از خانه زمینه را برای رشد و تکثیر باکتری ها فراهم کرده و باعث تجمع سوسک و حشرات می گردد. ولی برخی از قسمت های خانه از جمله سرویس بهداشتی و حمام، سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب که استفاده بیشتری دارند باید در فاصله زمانی کوتاه ترین نظافت گردند. ولی نظافت بخش هایی همچون انباری، لابی و تراس می تواند در فاصله زمانی طولانی تری انجام شود. برای برنامه ریزی اصولی نظافت منزل در نارمک با تیک شهر تماس بگیرید.

نکات مهم نظافت منزل در نارمک

برای افزایش کیفیت نظافت منزل در نارمک باید به موارد متعددی توجه کرد. از جمله این موارد عبارت است از:

استفاده از شوینده های بهداشتی و مناسب برای بخش های مختلف خانه

استفاده از دستمال های نانو و یا یکبار مصرف برای جلوگیری از انتشار آلودگی ها

داشتن صبر و حوصله کافی برای انجام بهتر پروسه نظافت

از بین بردن منشاء آلودگی و باکتری

خروج پلاستیک آشغال پس از پایان نظافت

استفاده از ابزارهای ایمنی نظافت همچون ماسک و دستکش

برنامه ریزی برای نظافت منزل در نارمک

بسیاری از افراد تمیزکاری مفصل خانه را تنها مختص ایام عید می دانند. نظافت و تمیزکاری اصولی خانه در مدت زمان بلند باعث می شود که آلودگی در خانه تجمع پیدا کرده و تمیز کردن آن سخت تر شود. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم که نظافت منزل در نارمک به صورت دوره ای و با فاصله زمانی کوتاه انجام شود تا پروسه نظافت راحت تر گردد. بنابراین بهتر است که برای نظافت خود دوره های ماهانه را تعیین کنید تا بهداشت محیط افزایش یابد.

نظافت منزل در نارمک
نظافت منزل در نارمک

بهترین روش نظافت منزل در نارمک

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام نظافت جدی بگیرید رعایت نظم و انضباط است. بنابراین پس از نظافت لوازم را در سر جای خود قرار دهید. ابزارهایی همچون کنترل، موس کامپیوتر، جلو مبلی و مواردی از این قبیل که به صورت مرتب استفاده می شوند باید به صورت مرتب با مواد مخصوص ضدعفونی گردند تا آلودگی و باکتری های آن از بین برود. همچنین برای افزایش سلامت خود و اطرافیانتان بهتر است که سرامیک و کاشی ها را با استفاده از شوینده های مخصوص تمیز کنید تا از تغییر رنگ کاشی ها و انتقال آلودگی ها جلوگیری کنید. در واقع بهترین روش نظافت منزل در نارمک رعایت ترتیب نظافت است تا همیشه خانه ای سالم داشته باشید.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی در نارمک

حمام و سرویس بهداشتی دومین بخش در خانه پس از آشپزخانه است که بستر خوبی را برای رشد میکروب و باکتری ها فراهم می کند. به همین دلیل باید هفته ای یکبار شیرها، کاسه توالت، کفپوش و دوش را با استفاده از محلول ضدعفونی کننده تمیز کنید تا باکتری ها از بین برود. همچنین استفاده از جرم گیر و محلول سفید کننده برای کاسه توالت و سینک دستشویی باعث براقیت و درخشندگی حمام و سرویس بهداشتی می شود.

نظافت راه پله در نارمک یکی از مسئولیت‌های مهم مدیریت ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی است. راه پله اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان و ساکنان ساختمان با آن روبرو می‌شوند و بر تصویر اولیه آن‌ها از ساختمان تأثیر می‌گذارد. راه پله نظیف و مرتب نشان‌دهنده احترام به ساکنان و مهمانان و ارزش‌گذاری بر محیط زیست است.

اما چگونه می‌توان نظافت راه پله را به راحتی و با کیفیت انجام داد؟ پاسخ ساده است: با استفاده از خدمات شرکت تیک شهر. تیک شهر یک شرکت خدماتی نظافتی است که با داشتن نیروهای مجرب و متخصص، انواع خدمات نظافتی را در تهران و شهرستان‌ها ارائه می‌دهد.

شرکت تیک شهر می‌تواند بهترین نظافتچی را برای نظافت راه پله شما در نارمک اعزام کند.شرکت تیک شهر با داشتن اپلیکیشن و سایت، امکان ثبت سفارش آنلاین و پیگیری وضعیت خدمات را برای شما فراهم می‌کند. تیک شهر با داشتن تضمین کیفیت و قیمت مناسب، رضایت شما را جلب می‌کند.

نظافت راه پله نیاز به دقت و تخصص دارد. باید از مواد شوینده مناسب و ابزارهای مخصوص استفاده شود تا لکه‌ها و گرد و غبار را از بین ببرد و بوی خوشایندی را در راه پله ایجاد کند. همچنین باید به نظافت نرده‌ها، شیشه‌ها، آینه‌ها، چراغ‌ها، آیفون‌ها و آسانسورها نیز توجه شود. نظافت راه پله باید به صورت منظم و مداوم انجام شود تا از انباشت آلودگی‌ها جلوگیری شود.

پس اگر شما هم می‌خواهید نظافت راه پله خود را به شرکت تیک شهر بسپارید، کافی است با شماره تماس های ما در سایت یا از طریق سایت خواسته خود را ثبت کنید. تیک شهر در کمترین زمان ممکن نظافتچی مناسب را برای شما ارسال می‌کند.

نظافت راه پله در نارمک

شستشوی راه پله ها در لیست خدمات نظافت منزل در نارمک قرار دارد. برای شستشوی راه پله باید به ترتیب از بالا به پایین پله ها را با استفاده از تی نخی آغشته به شوینده تمیز کرده و با استفاده از یک تی خشک پله ها را خشک کنید. با این کار نه تنها پله ها کاملا تمیز و ضدعفونی می گردند، بلکه آب ناچیزی نیز استفاده خواهد شد. شرکت های نظافتی تخصص بالایی در شستشوی راه پله و پارکینگ به حداقل مصرف آب دارند. بنابراین استخدام نظافتچی از شرکت های نظافتی به صرفه می باشد.

تعرفه نظافت منزل در نارمک

هزینه های تمیزکاری و نظافت منزل در نارمک تابع فاکتورهایی همچون نوع شوینده مصرفی، تعداد نیروی خدماتی، کیفیت نظافت، متراژ خانه، ساعات کاری و … می باشد. شرکت نظافتی تیک شهر برای مشتریان ثابت خود استثناء قائل شده و هزینه کمتری را دریافت می کند. بنابراین شما از طریق نظافت دوره ای می توانید خانه خود را با هزینه ای پایین تمیز و بهداشتی نگه دارید. برای اطلاع از هزینه نظافت منزل و محل کار با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

بهترین زمان نظافت منزل در نارمک

برخی از زمان ها بهترین زمان برای نظافت منزل هستند. تمیزکاری منزل در اعیاد و روزهای پایانی سال به مراتب بیشتر از سایر روزهای سال می باشد. زیرا نظافت منزل در این روزها عمق بیشتری دارد و زمان بر است. برای تمیزکاری خانه به صورت دوره ای بهتر است که اواسط هفته و روزهایی که ساکنین در خانه حضور ندارند را برای نظافت انتخاب کنید. دلیل آن هم ورود مستقیم گرد و غبار و ریزگردهای ناشی از نظافت به ریه است که به سلامتی آسیب می رساند.

ویژگی بهترین شرکت نظافتی نارمک

حرفه ای و کاربلد

باتجربه و منضبط

وقت شناس و اصولی

پشتیبانی از خدمات

استفاده از بهترین شوینده

رفتاری محترمانه و مناسب

ابزارهای نظافتی پیشرفته

سرعت نظافت بالا

اعزام فوری

شرکت نظافتی تیک شهر با داشتن تمامی شرایط بهترین شرکت نظافتی توانسته باعث رضایت مشتریان شود. شما نیز می توانید از طریق تماس تلفنی از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *