نظافت منزل در شهرک غرب

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در شهرک غرب

آخرین مقالات

شهرک غرب یکی از محله های بسیار پرطرفدار و لوکس در تهران است که برخلاف نامش در شمال غرب تهران قرار دارد. نظافت منزل در شهرک غرب اغلب توسط نیروهای خدماتی انجام می شود. زیرا خانم های این محله اغلب کارمند هستند و زمان کافی برای نظافت ندارند.

از طرفی خانم های خانه دار نیز هیچ علاقه ای به انجام امور نظافتی خانه نداشته و از این کار فراری هستند. شرکت نظافتی تیک شهر در این محله به خوبی ایفای نقش کرده و با اعزام نظافتچی باعث رضایت ساکنین این محله شده است. شما نیز می توانید برای نظافت خانه خود در هر یک از محله و مناطق تهران با تیک شهر تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980

02166912284

اهمیت نظافت منزل در شهرک غرب

انسان ها ذاتا به دنبال تمیزی هستند و از آلودگی و عدم نظم فراری می باشند. البته این تنها کل ماجرا نیست. نظم و تمیزی به شخصیت هر فرد باز می گردد. در واقع شما می توانید اطرافیان خود را از روی محیط زندگیشان بشناسید.

افرادی که به تمیزی خانه خود اهمیت نمی دهند قطعا نمی توانند در سایر مراحل زندگی موفقیتی کسب کنند. خانه های تمیز و پاکیزه آرامش بیشتری دارند. در واقع افرادی که در محیط تمیز زندگی می کنند از نظر جسمی و روحی سلامت بیشتری دارند.

خدمات نظافت منزل در شهرک غرب

نظافت منزل فوری در شهرک غرب تنها به تمیز کردن کفپوش و یک شستشوی ساده ختم نمی شود. در واقع نظافتچیان غرب در قبال تمیزی تمامی فضای ساختمان مسئولیت دارند.

شستشوی راه پله ها، تمیزی پارکینگ، ضدعفونی کردن آسانسور، شستشوی ظروف و لباس ها و بسیاری از وظایف نظافت و تمیزکاری در حیطه مسئولیت های نظافتچیان شهرک غرب قرار دارد.

در نتیجه کارفرما باید پیش از حضور نیروی خدماتی لیستی از وظایف و مسئولیت های آن ها تهیه کرده و در اختیار نظافتچی بگذارد. با این کار نظافتچیان در زمان نظافت سردرگم نشده و به سرعت به وظایف خود عمل می کنند.

نظافتچی آقا انتخاب کنیم یا خانم در شهرک غرب؟

انتخاب نظافتچی خانم و یا آقا به عهده شما می باشد. در واقع شما در هنگام استخدام نیروی خدماتی می بایست ابتدا جنسیت نظافتچی را تعیین کنید. معمولا خانم ها برای تمیز کردن محیط خانه از نظافتچیان خانم کمک می گیرند.

زیرا در درجه اول با نیروهای خدماتی خانم احساس راحتی بیشتری دارند. در مقابل نیز نظافتچیان خانم در امور خانه داری تجربه و سلیقه بیشتری داشته و با دلسوزی بالاتری کارها را انجام می دهند.

شرکت نظافتچی تیک شهر از هر دو جنسیت نیروی خدماتی استخدام کرده است تا بتواند به درخواست همشهریان تهرانی نیروی مناسبی اعزام کنند.

نظافت منزل در شهرک غرب
نظافت منزل در شهرک غرب

نکات مهم نظافت منزل در شهرک غرب

در هنگام نظافت منزل در شهرک غرب ابتدا باید یک شرکت نظافتی خوب و مطمئن پیدا کنید.

در اختیار قرار دادن ابزار و شوینده نظافت می تواند به این پروسه سرعت بدهد.

پیش از شروع کار ابتدا هزینه ها را دقیق تعیین کنید. به قول معروف جنگ اول به از صلح آخره.

بهتر است در حین کار با نیروهای خدماتی صحبت نکنید تا وقفه ای در کار آن ها ایجاد نشود.

در صورت افزایش ساعات کاری باید به نظافتچی اضافه کار تعلق گیرد.

وظایف نظافتچیان باید پیش از شروع مشخص شود تا نظافت روند بهتری داشته باشد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافت مشاعات ساختمان در شهرک غرب

تمیز کردن بخش های مشترک ساختمان اعم از لابی، راه پله، آسانسور، پارکینگ و … برای ساکنین یک چالش می باشد. نظافت نمای داخلی ساختمان بر ارزش و قیمت ساختمان می افزاید. راه پله و پارکینگ ساختمان به گونه ای است که ساکنین حداقل روزی یک مرتبه در آن تردد می کنند.

در نتیجه حجم بالایی از آلودگی و میکروب در مشاعات ساختمان وجود دارد که با تردد به خانه و سایر قسمت های ساختمان منتقل می شود. مدیریت ساختمان برای نظافت راه پله ها از نظافتچی شخصی و یا شرکتی استفاده می کند. در این حالت بدون هیچ زحمتی برای اعضای ساختمان، راه پله و پارکینگ تمیز خواهد شد.

نظافت آشپزخانه در شهرک غرب

تمیزی و درخشندگی آشپزخانه حال و هوای خانم خانه را عوض می کند. در مقابل آلودگی آشپزخانه باعث سردرگمی آن ها می شود. بنابراین باید آشپزخانه مرتبا تمیز گردد. نظافت روزانه آشپزخانه بخشی از مسئولیت هایی است که یک فرد در خانه انجام می دهد. به عنوان مثال خانم خانه پس از هر بار پخت غذا اجاق گاز و کابینت را دستمال می کشد.

ولی همین موضوع برای نظافت منزل در شهرک غرب کافی نیست. برای نظافت کلی آشپزخانه باید از یک نظافتچی کمک گرفت. در این حالت حتی نقاط غیر قابل دسترسی نیز تمیز شده و لکه ها کاملا از بین می رود.

هزینه نظافت منزل در شهرک غرب

هزینه ای که قرار است برای نظافت پرداخت شود به کیفیت کار بستگی دارد. معمولا شرکت های نظافتی کلاس های مختلفی برای نظافت تعیین می کند که هر یک از این کلاس ها از قیمت جداگانه ای برخوردار است.

به عنوان مثال سرویس نظافت ویژه که بالاترین قیمت نظافت را دارد با بالاترین کیفیت انجام می شود و ریزه کاری زیادی دارد. ولی سرویس عادی منزل تنها شامل نظافت سطحی خانه شده و برای نظافت هفتگی و ماهانه خانه مناسب است. برای اطلاع از هزینه های نظافت منزل در شهرک غرب با تیک شهر تماس بگیرید.

شرکت خدماتی نظافتی در شهرک غرب

اگر شما ساکن شهرک غرب تهران هستید و برای نظافت منزل به کمک نیروی خدماتی نیاز دارید حتما با ما همراه باشید. تیک شهر یکی از برترین و موفق ترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران است که خدمات خود را شامل تمامی محله های تهران اعم از شهرک غرب می کند.

این شرکت خدماتی نظافتی در شهرک غرب از بهترین شوینده دستساز برای تمیزکاری استفاده می کند تا آسیب های شوینده های شیمیایی را به حداقل برساند.

همچنین از دیگر ویژگی های بارز شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر اخذ مجوز رسمی از سوی وزارت بهداشت است. این شرکت به صورت مستقیم زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند که خود امتیازی بزرگ برای اعتمادسازی مشتریان به شمار می رود.

در نتیجه شهروندان ساکن شهرک غرب به راحتی با مشاهده سوابق تیک شهر به این شرکت خدماتی نظافتی اعتماد خواهند کرد. از دیگر ویژگی های تیک شهر به شرح زیر می باشد:

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر هیچ محدوده ای را برای خود تعیین نکرده است و فعالیتی بسیار گسترده در تهران و حومه دارد.

این شرکت تمامی خدمات خود را شامل پشتیبانی کرده است تا همشهریان با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده کنند.

خدمات شرکت تیک شهر هیچ گونه محدودیت زمانی نیز ندارد و به صورت شبانه روزی می باشد.

در صورت عدم رضایت کارفرما از نیروی خدماتی در ساعات اولیه امکان جایگزینی نیرو وجود دارد.

شما همین الان می توانید تنها با یک تماس نیروی مورد نیاز خود را استخدام کنید.

نظافت منزل در شهرک غرب با تیک شهر

نظافت منزل در تیک شهر کیفیت فوق العاده ای دارد و کاملا تضمینی می باشد. تصور کنید شما پس از استخدام نظافتچی و پایان پروسه نظافت برخی از قسمت های خانه کاملا تمیز نشده است، چه می کنید؟ استخدام نظافتچی شخصی برای شما مسئولیت دارد و نارضایتی شما از نظافت فایده ای ندارد.

ولی در صورت عدم رضایت از کیفیت نظافت در همان ساعات ابتدایی شما می توانید تنها با یک تماس نیروی جایگزین درخواست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست اعزام نظافتچی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *