نظافت منزل در اکباتان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در اکباتان

آیا شما نیز نظافت منزل در تهران را به شرکت های نظافتی می سپارید؟ اکباتان یکی از شهرک های بسیار شیک و لوکس در غرب تهران است که ساکنین بسیاری در آن وجود دارد. نظافت منزل در اکباتان یکی از موارد تخصصی در تیک شهر است که فوق العاده باکیفیت و با قدرت بالایی انجام می شود. شما با استفاده از خدمات این شرکت می توانید با هزینه ای کم خانه ای رویایی و درخشان داشته باشید.

لطفا جهت ارسال نیروی نظافت منزل در اکباتان و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

091018550071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت ساختمان در اکباتان

اکباتان یکی از شهرک های تازه ساخت در غرب تهران است که مجتمع و برج های متعدد و بزرگی در آن وجود دارد. تمیز کردن ساختمان های این شهرک توسط یک فرد به راحتی انجام نمی شود. به همین دلیل مدیر ساختمان و یا لابی من برای نظافت ساختمان ها از چند نیروی خدماتی به صورت همزمان استفاده می کند.

برای این کار بهتر است از یک تیم نظافتی کمک بگیرید. تیک شهر دارای تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ برای نظافت در غرب تهران هستند که با برنامه ریزی درست و تقسیم دقیق کارها تمامی ساختمان را براق و درخشان خواهند کرد. برای نظافت منزل در اکباتان تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز نظافت در اکباتان

تمیز کردن نظافت نیاز به تجهیزات مختلفی دارد. به همین دلیل پیش از نظافت باید محل نظافت را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال برای نظافت منزل در اکباتان ابزارهای اولیه همچون تی، دستکش، دستمال، شوینده و … جوابگو است. ولی برای تمیز کردن ساختمان نیاز به ابزارهای بیشتر و پیشرفته تری است.

تمیز کردن ساختمان بدون تجهیزات مدرن سخت و زمان بر است و نیروی جسمانی بالایی را نیاز دارد. تیک شهر تمامی تجهیزات مورد نیاز نظافت در اکباتان را در اختیار نظافتچیان اعزامی قرار خواهد داد تا پروسه نظافت سریع تر انجام شود.

چگونه می توان به شرکت های نظافتی در اکباتان اعتماد کرد؟

استخدام نیروی خدماتی شخصی همیشه چالش بزرگی است که ریسک بالایی را برای ساکنین به همراه دارد. ولی امروزه حتی نمی توان به هر شرکت نظافتی نیز برای تمیزکاری اعتماد کرد. یکی از راه های تشخیص معتبرترین شرکت نظافتی سرچ در اینترنت و مشاهده سایت های اینترنتی می باشد.

تیک شهر سایتی معتبر در اختیار دارد که اطلاعات کاملی را در سایت خود قرار داده است. شما می توانید از طریق مراجعه به سایت تیک شهر از خدمات و تجهیزات این شرکت مطلع شده و نظرات مشتریان را مشاهده کنید.

نظافت منزل در اکباتان
نظافت منزل در اکباتان

نظافت آشپزخانه در اکباتان

آشپزخانه هر چقدر هم که کوچک باشد نیاز به نظافت بیشتری دارد. شستن ظروف، خشک کردن و جابجایی آن ها، تمیز کردن کابینت ها، گردگیری سطوح، کفشویی، تمیز کردن پرده ها و … از جمله کارهایی است که در آشپزخانه وجود دارد. نیروی خدماتی شخصی از شوینده های شیمیایی برای نظافتچی آشپزخانه استفاده می کنند.

ولی شرکت های نظافتی با بهره گیری از تجربه و تخصص خود بهترین شوینده دست ساز را برای تمیزکاری آشپزخانه به کار می برند تا هیچ آسیبی به سلامت ساکنین وارد نکند. البته نظافت منزل در اکباتان تنها به آشپزخانه ختم نمی شود و سایر قسمت ها باید نظافت گردد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

مهمانداری و پذیرایی در اکباتان

برگزاری مراسمات نیاز به پذیرایی و مهمانداری دارد. به همین دلیل ساکنین این شهرک از نیروهای خدماتی تیک شهر برای تمیزکاری و نظافت قبل و بعد از مهمانی و رسیدگی به مهمان ها و تضمین کیفیت مراسمات استفاده می کنند.

بنابراین مشتریان می توانند اول تا آخر مراسمات و مهمانی ها را به این شرکت نظافتی بسپارند. نیروهای پذیرایی تیک شهر با برنامه ریزی اصولی بهترین مهمانی را برای شما رقم خواهند زد.

نظافت سالن پذیرایی در اکباتان

سالن پذیرایی بخش جذاب و دوست داشتنی در خانه است که برای دورهمی و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که تجمع در سالن پذیرایی زیاد است باید به صورت مرتب تمیز گردد.

نظافت سالن پذیرایی شامل مبل شویی، شستشوی پرده ها، گردگیری سطوح، شستشوی فرش ها، نظافت کفپوش، دیوارشویی و … می شود. برای تمیز کردن پذیرایی های کوچک نیازی به استفاده از ابزارهای پیچیده نیست و تنها وجود یک تی، دستمال و شوینده کافیست. ولی برای تمیز کردن پذیرایی های بزرگ باید از ابزارهای پیشرفته تری استفاده کرد.

نظافت پارکینگ در اکباتان

برخی از ساختمان های اکباتان در فضای باز طراحی شده است و برخی دیگر در فضای بسته می باشد. تمیز کردن پارکینگ های با فضای باز سخت تر است و نیاز به تکرار بیشتری دارد.

ولی برای نظافت پارکینگ در اکباتان بهتر است که هفته ای یک بار و یا ماهی یک بار اقدام نمایید. زیرا آلودگی های پارکینگ باعث انتقال بیماری و باکتری ها به سایر نقاط ساختمان می شود. برای نظافت منزل در اکباتان تماس بگیرید.

نظافت منزل در اکباتان
نظافت منزل در اکباتان

نظافت راه پله در اکباتان

یکی از مشکلاتی که در ساختمان ها و برج های وجود دارد اشتراکی بودن این بخش از ساختمان است. با توجه به این که استفاده از راه پله برای تمامی افراد آزاد است، تمیز کردن آن به عهده شخص خاصی نمی باشد.

بنابراین مدیریت ساختمان برای نظافت راه پله و پارکینگ از شرکت های نظافتی استفاده می کنند. برای تمیز کردن و ضدعفونی راه پله و پارکینگ با بهترین شوینده می توانید از تیک شهر کمک بگیرید.

هزینه نظافت منزل در اکباتان

تمیز کردن ساختمان و منازل در اکباتان اغلب به صورت ساعتی تعیین می گردد. حقوق و دستمزد نظافت منزل در اکباتان به شرکت نظافتی بستگی دارد. از این رو هر شرکتی هزینه ای جداگانه را برای نظافت برآورد می کنند.

تیک شهر به عنوان برترین و بزرگ ترین شرکت نظافتی مناسب ترین هزینه را از مشتریان دریافت می کند. شما تنها از طریق تماس تلفنی می توانید هزینه نظافت منزل در اکباتان را استعلام کنید.

شرکت خدماتی نظافت در اکباتان

اکباتان یکی از محله های جذاب غرب تهران است که در منطقه 6 واقع شده است. تمامی خانه های این شهرک به صورت آپارتمان های چند طبقه ای ساخته شده و ساکنین زیادی در آن سکونت دارند. نظافت و تمیز کردن آپارتمان های این شهرک از ظرافت خاصی برخوردار است و باید تمامی امور با دقت انجام شود.

 شرکت خدماتی نظافت در اکباتان به خوبی با روش تمیز کردن خانه آشنایی دارد و می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد. در صورتی که نظافتچی اکباتان آموزش دیده و امانت دار باشد خیال شما بابت نظافت خانه راحت خواهد شد. البته خدمات نظافت در اکباتان تنها محدود به تمیز کردن خانه نمی شود بلکه شما با خدمات شرکت ها می توانید ساختمان را نیز نظافت کنید. یکی از امتیازات استخدام نظافتچی شرکتی حضور افراد امین و مورد اعتماد در کنار شما می باشد.

زیرا با توجه به وضعیت بی اعتمادی موجود در جامعه نمی توان بدون شناخت افراد را به خانه راه داد. ولی اعزام نیرو از سوی شرکت ها تضمین کننده کیفیت کار و اعتبار شرکت ها می باشد. همچنین مراحل نظافت نیروهای خدماتی شرکتی نیازی به نظارت ندارند و نظافتچیان مسئولیت این کار را برعهده می گیرند.

خدمات پشتیبانی تیک شهر به شما این امکان را می دهد که در صورت عدم رضایت شما از کارکرد نیروی خدماتی بتوانید نیروی بهتری را جایگزین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست نیروی خدماتی کافیست به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

استخدام نظافتچی در اکباتان

شاید شما نیز از دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله های زیاد زندگی فرصتی برای نظافت ساختمان و خانه خود را ندارید. ولی نظافت خانه یکی از لازمه های هر زندگی است که بی توجهی به آن می تواند شما را متوجه خطراتی از جمله ابتلا به انواع ویروس و قارچ ها کند. از این رو شما به راحتی با استخدام نظافتچی در اکباتان می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

نظافتچیان شرکتی به هیچ وجه خود را درگیر ابزار و وسایل مدرن نظافت نمی کنند و تنها با آموزش های صورت گرفته با ساده ترین ابزار خانه را کاملا درخشان و ضدعفونی می نمایند. نظافتچی شرکتی برای تمیز کردن خانه به سراغ گردگیری و ضدعفونی سطوح، شستشوی ظروف و لباس ها، مرتب کردن خانه، تمیز کردن اتاق خواب، سالن پذیرایی و آشپزخانه، تمیز کردن آینه و شیشه ها، جابجایی ظروف و مواردی از این قبیل می روند.

 در واقع شما با این خدمات متوجه تغییراتی در خانه خود خواهید شد. هزینه استخدام نظافتچی در اکباتان به متراژ خانه شما بستگی دارد. از این رو هر شرکتی هزینه ای ثابت ر ا برای خدمات خود تعیین کرده است که بر اساس وضعیت خانه تغییر می کند. برای اطلاع از هزینه نظافت به صورت ثابت و دقیق کافیست با تیک شهر تماس بگیرید.

 هزینه های این شرکت کاملا واضح و دقیق است و هیچ تغییر قیمتی نخواهد داشت. این شرکت در تمامی ساعات شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان و اعزام نیروی خدماتی می باشند.

نظافت منزل اکباتان در تیک شهر

تیک شهر دارای نظافتچیان باتجربه هستند که برای اعزام نیروی خدماتی تنها تماس کافیست. نیروهای تیک شهر بسیار خوش قول می باشند و در زمان تعیین شده به محل اعزام می شوند.

مشتریان برای نظافت راه پله، پارکینگ، منزل و ساختمان می توانند روی کمک این شرکت حساب کنند. برای نظافت منزل در اکباتان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *