نظافت منزل در ستارخان

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در ستارخان

آخرین مقالات

نظافت منزل در ستارخان مستقیما با بهداشت افراد در ارتباط است و عدم رعایت آن می تواند مشکل ساز شود. بسیاری از افراد به دلیل کمبود وقت در امر نظافت کوتاهی می کنند که این موضوع سلامت جسم و روح افراد را به خطر می اندازد.

اگر فرصت کافی برای نظافت ندارید باید این امر حیاتی و واجب را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید. شرکت نظافتی تیک شهر می تواند این مسئولیت را برعهده بگیرد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980

02166912284

نظافت منزل در ستارخان چه اهمیتی دارد؟

در حال حاضر ویروس و باکتری ها به قدری زیاد و متفاوت شده است که هر روز شاهد بیماری جدیدی در دنیا هستیم. از طرفی آلودگی و ریزگردهای موجود در هوا نیز بیماری ها و امراض را تشدید می کند.

به همین دلیل خانه باید به صورت مرتب و با برنامه ریزی خاصی تمیز شود. همچنین نظافت منزل در تهران و ستارخان برای سلامتی روحی و جسمی ساکنین نیز بسیار مفید است. در نتیجه برای زندگی خود برنامه ریزی کرده و بخشی از ساعات خود را در روز به نظافت اختصاص دهید.

چنانچه وقت و زمان کافی برای این مسئولیت را ندارید باید از یک نظافتچی کاربلد کمک بگیرید. شرکت نظافتی تیک شهر می تواند بهترین نظافتچی را در اختیار شما قرار دهد.

ایمنی خانه خود را تضمین کنید

امنیت خود و ساکنین یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. متاسفانه در وضعیت ناامنی جامعه نمی توان هر فردی را بدون شناخت به خانه راه داد. این کار با ریسک بالایی همراه بوده و می تواند به شما و یا اموالتان آسیب برساند.

همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل امکان پیگیری آن وجود ندارد. ولی اعزام نظافتچی شرکتی مسئولیت را از روی دوش شما برداشته و شما هیچ ریسکی نخواهید کرد.

زیرا شرکت های نظافتی خصوصا تیک شهر ضامن جان و مال شما بوده و تنها نظافتچیان معتمد را استخدام می کنند. در نتیجه برای حفظ امنیت خانه خود نظافتچیان تیک شهر را اعزام نمایید.

هزینه نظافت منزل در ستارخان

قطعا هزینه نظافت منزل در ستارخان اولین سوالی است که مشتریان از ما می پرسند. شما با استعلام هزینه های نظافت از شرکت های نظافتی و یا نظافتچی شخصی تعرفه های مختلفی را شاهد خواهید بود.

دلیل این تفاوت قیمت متغیر بودن کیفیت نظافت و وظایف و مسئولیت های نظافتچیان می باشد. به همین دلیل روش های مختلفی از جمله وظایف مشتری، متراژ ساختمان، ساعات کاری و مواردی از این قبیل تعیین کننده هزینه نظافت خانه در ستارخان می باشد.

شما نیز می توانید هزینه های نظافت را از طریق شماره تماس تیک شهر استعلام کرده و تعرفه ها را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.

نظافت منزل در ستارخان
نظافت منزل در ستارخان

نحوه نظافت منزل در ستارخان

برای تمیز کردن خانه باید برنامه ریزی کرد. زیرا نظافت بدون استراتژی و برنامه ریزی نمی تواند نتیجه دلخواه شما را حاصل کند. پرسنل شرکت خدماتی تیک شهر پیش از شروع به کار سناریوی آن را در ذهن خود می چینند تا همه کارها به درستی انجام شود.

به عنوان مثال نظافتچیان ستارخان ابتدا کفپوش خانه را جارو کرده و سپس با استفاده از ابزارهای پیشرفته و یا طی نخی کفپوش را ضدعفونی می کند. در این حالت کفپوش تمیز و بهداشتی شده و احتمال انتقال آلودگی ها کاهش می یابد.

در واقع شما می توانید با خیالی آسوده نظافت منزل و محل کار خود را به نظافتچیان تیک شهر سپرده و خانه را درخشان و پاکیزه تحویل بگیرید.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافت رستوران در ستارخان

اگر گشتی در خیابان های ستارخان زده باشید می دانید که بسیاری از رستوران ها در این خیابان قرار دارند. رستوران های شیک با مراجعین بسیار زیاد که نیاز به رسیدگی و پذیرایی دارند. ولی تمیزی و نظافت فاکتوری است که نباید آن را نادیده گرفت.

زیرا محیط های آلوده باعث فراری دادن افراد می شود و وجهه خوبی برای رستوران ندارد. از این رو بسیاری از صاحبین رستوران با اعزام هفتگی نظافتچی آشپزخانه و سالن رستوران را به خوبی تمیز می کنند تا آلودگی ها به صورت عمقی از بین برود.

بهترین زمان نظافت منزل در ستارخان

نظافت منزل در ستارخان زمان خاصی نمی شناسد. در واقع هر زمان که آلودگی و نامرتبی خانه شما را آزار داده و آرامش را از شما سلب می کند بدین معناست که زمان نظافت فرا رسیده است.

به طور کلی آخر هفته ها، اعیاد، ایام تعطیل، روزهای خاص همچون حضور مهمان و مواردی از این قبیل بهترین زمان نظافت برای ایرانیان است. تمامی ساکنین تهران خصوصا محله ستارخان برای بهره مندی از خدمات نظافت منزل می توانند در هر روز و ساعتی درخواست خود را در شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر به ثبت برسانند.

نظافت منزل در ستارخان شامل چه مواردی است؟

قطعا هر کاری که با تمیزی و بهداشت در ارتباط باشد، در لیست وظایف و مسئولیت های تیک شهر قرار دارد. شستشوی فرش، لباس و ظروف، مبل شویی، جارو کردن و طی کشیدن، گردگیری، جابجا کردن اساسیه، تغییر دکوراسیون خانه، تمیز کردن کابینت ها، پخت غذا، نگهداری از کودکان، رسیدگی به مهمان ها و … از جمله مسئولیت هایی است که تیک شهر به خوبی از عهده آن بر می آید.

در نتیجه شما می توانید تمامی امور مربوط به تمیزی خانه را به خدمه های تیک شهر بسپارید.

نظافت منزل در ستارخان با تیک شهر

ستارخانه یکی از محله های شلوغ در غرب تهران است که تنها یک شرکت نظافتی نمی تواند جوابگوی ارائه خدمات به ساکنین این منطقه باشد.

ولی شرکت نظافتی تیک شهر برای حل این مشکل نظافتچیان را به صورت فوری اعزام می کند. این قابلیت برای تمامی روزهای سال خصوصا پیش از ورود مهمان ها بسیار ارزشمند می باشد. در نتیجه شما نیز از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت می توانید به صورت فوری نیروی خدماتی استخدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *