نظافت منزل در اوین

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت منزل در اوین

آخرین مقالات

اوین به عنوان یکی از محله های پرتردد نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد. حتی اگر شما مدتی در مسافرت و به دور از خانه نیز باشید پس از بازگشت به خوبی باید تمامی خانه را ضدعفونی کنید. زیرا آلودگی و ریزگردهای موجود در هوا بر روی سطوح نشسته و خانه شما را آلوده کرده است. در بسیاری از مواقع حتی این آلودگی ها با چشم قابل مشاده نیستند. از این جهت نظافت منزل در اوین بیش از سایر محله ها مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما نیز به سلامت خود و سایر اعضای خانواده اهمیت می دهید، با تیک شهر تماس حاصل نمایید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافت سالن پذیرایی در اوین

سالن پذیرایی وسیع ترین بخش خانه است که برای دورهمی و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استفاده بیشتر از سالن پذیرایی و ورود افراد بیشتر به آن، باید بیش از سایر قسمت های خانه تمیز شود. نظافت سالن پذیرایی نظافت فوری منزل باید با برنامه ریزی صورت گیرد تا بهتر جواب دهد. دیوارشویی، کفشویی، شستشوی پرده ها، مبل شویی، جارو و گردگیری از جمله اصلی ترین بخش نظافت سالن پذیرایی به شمار می رود. شما می توانید تمیز کردن سالن پذیرایی را به تیم حرفه ای تیک شهر بسپارید.

نظافت ویژه منزل در اوین

نظافت و تمیزکاری یکی از وظایفی است که هر فردی به صورت روزانه آن را انجام می دهد. بدین صورت که خانم های خانه برای جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری و ویروس خانه را هر روز تمیز می کنند. ولی برای افزایش تمیزی محیط باید هفته ای یک مرتبه خانه به صورت ویژه نظافت گردد. نظافت ویژه منزل شامل تمیز کردن کامل خانه حتی مناطق غیر قابل دسترسی و کمتر استفاده شده همچون انباری، زیر کابینت ها، بالای یخچال و … می شود.

همان طور که می دانید باکتری و میکروب ها در مناطق تاریک تکثیر شده و باعث بروز انواع بیماری ها می گردد. در نتیجه شما برای نظافت ویژه منزل در اوین کافیست با تیک شهر تماس بگیرید.

چه موقعی خانه را نظافت کنیم؟

نظافت منزل در اوین بر روی سلامت جسمی و روحی افراد تاثیر مستقیمی دارد. به همین دلیل پزشکان و روانشاسان همواره بر روی تمیزی محیط تاکید بسیاری دارند. نظافت زمان خاصی نمی شناسد و هر زمان که خانه شما به دلایل مختلفی از جمله ورود مهمان و یا عدم وقت و حوصله برای تمیزکاری دچار آلودگی شد باید به خوبی تمیز شود. ولی برای سلامت افراد بهتر است نظافت در زمانی انجام شود که ساکنین بیرون از خانه باشند. زیرا گرد و غبار ناشی از نظافت برای سلامتی ضرر دارد و به مرور باعث بروز انواع بیماری های ریوی می شود.

نظافت منزل در اوین
نظافت منزل در اوین

نظافت راه پله در اوین

بسیاری از افراد خانه خود را همیشه تمیز و درخشان نگه می دارند. ولی از نظافت راه پله و سایر مشاعات ساختمان غافل هستند. نظافت راه پله به اندازه نظافت خانه و یا حتی بیشتر اهمیت دارد. زیرا افراد زیادی در این محیط تردد می کنند که ممکن است با خود بیماری و ویروس به همراه داشته باشند. از این رو مدیریت ساختمان اغلب هفته ای یک مرتبه برای نظافت راه پله اقدام می کنند. نکته ای که در خصوص نظافت راه پله باید مورد توجه قرار گیرد، حداقل مصرف آب است که در تخصص نیروهای خدماتی تیک شهر قرار دارد.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

نظافت پارکینگ در اوین

پس از راه پله ها، نظافت پارکینگ نیز باید مورد توجه قرار گیرد. پارکینگ به دلیل محلی برای پارک خودروها حاوی انواع ویروس، باکتری و چربی است که این آلودگی ها به تمامی قسمت های ساختمان منتقل می شوند. شستشوی پارکینگ با استفاده از تجهیزات صنعتی بهتر و سریع تر انجام می شود. از این رو نظافت پارکینگ توسط نیروهای خدماتی شخصی ممکن است ساعت های طولانی زمان نیاز داشته باشد. ولی انجام این پروسه توسط شرکت نظافتی تیک شهر و تجهیزات مدرن آن در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

هزینه نظافت منزل در اوین

پس از کیفیت نظافت، هزینه نیز از جمله فاکتورهایی است که اغلب مشتریان به آن توجه دارند. ارائه خدمات باکیفیت و در عین حال دریافت مناسب ترین هزینه از جمله ویژگی های بارز شرکت نظافتی تیک شهر به شمار می رود. این شرکت نظافتی با ثابت نگه داشتن هزینه ها سعی دارد که خدمات خود را به صورت یکسان به تمامی افراد ارائه کند. شما نیز می توانید با تهیه لیستی از نیازهای خود و ارائه آن به کارشناسان تیک شهر به صورت دقیق از هزینه های نظافت منزل در اوین توسط شرکت نظافتی تیک شهر مطلع شوید.

امنیت خانه با نظافتچی شرکتی در اوین

همان طور که می دانید ایمنی و امنیت خانه از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. استخدام نظافتچی از طریق پلتفرم های کاریابی باعث می شود که شما نیروی نظافتی را بدون هیچ شناختی وارد خانه کنید. ولی شرکت نظافتی تیک شهر تمامی مسئولیت های اعزام نیروی خدماتی را برعهده کرفته است. در نتیجه چنانچه شما نیز به امنیت خانه خود اهمیت می دهید حتما نظافتچی شرکتی را برای نظافت منزل انتخاب کنید.

ویژگی های نظافتچی شرکتی در اوین

وقت شناس و مسئولیت پذیر

ارائه باکیفیت ترین خدمات

رفتاری مودبانه و صمیمی

داشتن تجهیزات و ابزارهای مدرن

تعیین هزینه ها به صورت شفاف

تضمین کیفیت خدمات نظافتی

امکان پشتیبانی از خدمات

کاربلد و باتجربه

در واقع نظافتچیان تیک شهر تمامی مشخصات و ویژگی های یک نظافتچی برتر را دارند و با ارائه بهترین خدمات رضایت شما را جلب خواهند کرد.

نظافت منزل در اوین با تیک شهر

اگر به دنبال دریافت سرویس عادی و یا ویژه نظافت هستید، تیک شهر می تواند شما را همراهی کند. نظافتچیان تیک شهر دارای رفتاری حرفه ای و دوستانه هستند تا مشتریان با آن ها احساس راحتی داشته باشند. همچنین در صورت عدم رضایت از نظافتچی در ساعات اولیه می توانید از نیروهای جایگزین تیک شهر بهره مند شوید. شرکت نظافتی تیک شهر آماده اعزام سریع نیرو به آدرس شما می باشد. برای درخواست تماس بگیرید.

انجام امور منزل در اوین

انجام امور منزل چه در منطقه اوین و چه در دیگر منطقه‌ها به یکی از مسئله‌های پردغدغه امروزی این منطقه‌ها تبدیل شده و به علت مشغله‌های زیاد زندگی و همچنین نرسیدن به امور منزل بیشتر افراد مجبور هستند. که از افراد که به عنوان خدمه یا کارگر محسوب می‌شوند استفاده کنند. معمولاً اکثر خانواده‌ها به دنبال افراد با اعتماد و کاربلد می باشند که این خود به یک دغدغه برای خانواده‌ها تبدیل شده است. زیرا افراد قابل اعتماد کمتر گیر می‌آیند و یا باید خیلی دنبال این افراد بگردی که یک شخص قابل اعتماد و مطمئن پیدا کنید.

خانواده‌هایی معمولاً دارای افراد مسن نیز هستند که نیازمند به مراقبت‌های ویژه می‌باشند، برای اینگونه افراد که خیلی نیاز به نظافت و رسیدگی به امور آنها حساس است باید از کارگران کارکشته و بسیار مطمئن استفاده شود.

شرکت تیک شهر ایرانیان با سابقه بسیار درخشان و همچنین دارا بودن افرادی بسیار با تجربه و قابل اعتماد می تواند شما را در انجام امور منزل در منطقه اوین یاری کند و همچنین شما می‌توانید تمام امور منزل خود را با خیالی آسوده و راحت به ما بسپارید. و ما نیز در اسرع وقت و در کمترین زمان و همچنین با کمترین هزینه تمام امور منزل شما را به شما تحویل دهیم.همچنین افرادی بسیار قابل اعتماد به شما معرفی می‌کنیم که هیچ گونه لطمه‌ای به زندگی شما وارد نکنند.

برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با کارشناسان ما در سایت تماس حاصل فرمایید و کلیه  آنچه را که مد نظر خود می‌دانید به آنها اعلام کنید.

استخدام نظافتچی در اوین

شرکت تیک شهر ایرانیان برای تکمیل کادر نظافت خود در منطقه اوین نیازمند به افراد کاربلد و با تجربه در حوزه نظافت می باشد. افرادی که توانایی کار در این زمینه را دارند می توانند خود را برای انجام امور نظافتی در اوین به شرکت ما معرفی کنند. تا ما نیز بتوانیم راحت‌تر افرادی را که در این منطقه  می توانند کار نظافت چیگری را انجام دهند به استخدام خود درآوریم.

شرکت ما یعنی تیک شهر ایرانیان یکی از شرکت های بسیار معتبر و با سابقه کاری بسیار بالا می‌باشد که در زمینه کارهای نظافت در منزل و همچنین خیلی از امور خدماتی کار می‌کند. و در زمینه استخدام نظافتچی در اوین نیز به دنبال افراد بسیار لایق و با تجربه می‌باشد. زیرا در صورتی که افرادی که برای کار به این شرکت مراجعه می‌کنند افراد لایق و مناسب این شرکت نباشند از به کارگیری آنها امتناع می‌کند.

همچنین باید حداقل دارای سابقه کاری نیز باشند تا بتوان بهتر با آنها کنار بیاییم. ما در شرکت تیک شهر ایرانیان سعی می‌کنیم که به کارگرانی که برای ما کار می‌کنند بهترین حقوق و مزایا را در نظر بگیریم تا افراد نیز بتوانند با امید و علاقه بسیار بیشتری با ما مشغول همکاری شوند.

نظافتچی‌گری منزل امروزه به یکی از شغل‌های پردرآمد در شهرهای بزرگ و کلان شهرها تبدیل شده است و کافی است که بتوان اعتماد کارفرما و شرکت را به دست آورید تا از آن پس دیگر کار شما همیشگی می‌باشد و دیگر نیاز به دنبال کار رفتن ندارید با بیکاری خداحافظی می کنید.

شرکت نظافت منزل در اوین

در دنیای امروزی که اکثر افراد به دنبال زندگی راحت و بدون دردسری می‌باشند معمولاً کارهای نظافت منزل و همچنین انجام امور منزل بیشتر توسط کارگران منزل انجام می‌گیرد.

همچنین بیشتر افرادی که به علت مشغله‌های کاری نمی‌توانند به خوبی به کارهای منزل خود رسیدگی کنند برای انجام نظافت منزل و دیگر امور خانه نیازمند این هستند که کارهای منزل توسط کارگران منزل انجام شود و برای تمیزکاری و نظافت منزل معمولاً دنبال افرادی هستند. که بتوانند به آنها اطمینان کنند و کارهای آنها را به نحو احسنت انجام زیرا کسی که به عنوان خدمه یا کارگر وارد یک ساختمان می‌شود باید علاوه بر اینکه کار خود را به درستی انجام دهد.

بلکه باید کاملاً شخصی قابل اعتماد و درستکار باشد. ما در شرکت تیک شهر ایرانیان آماده‌ایم که کلیه خدمات نظافت منزل شما و کارهای منزل شما را به عهده بگیریم و کلیه این امور را در سریع‌ترین زمان و بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهیم و در مورد هزینه‌ها و ایاب و ذهاب به شما اطلاعات کامل را بدهیم. همچنین ما در شرکت تیک شهر ایرانیان با دارا بودن افراد بسیار کارآمد و با تجربه و همچنین قابل اعتماد با خیالی راحت تمام امور منزل شما را در منطقه اوین به عهده می‌گیریم. ما منتظر تماس شما هستیم تا بتوانیم خدمات زیادی در این راستا برای شما ارائه دهیم و بدون هیچ دغدغه‌ای شما را در امور منزل خود یاری کنیم.

نظافت محل کار اوین

نظافت در محل کار و ادارات معمولاً به این گونه است که یک نفر را برای تمیزکاری و نظافت سطح اداره استخدام می‌کنند و یا به صورت پاره وقت و یا کارگری روزمزد مشغول کار می‌شود.

که در این گونه مکان‌ها و ادارات به علت رفت و آمدهای زیاد به خاطر ارباب رجوع معمولاً سطح کل اداره یا ساختمان باید هر روز تمیزکاری و نظافت شود. پس اداره نیز به دنبال افراد بسیار منظم و با تجربه می‌باشند تا بتوانند کار نظافت و تمیز کاری آنها را به نحو احسنت انجام دهند.

ما در شرکت تیک شهر ایرانیان مفتخریم که بتوانیم کلیه امور نظافت محل کار منطقه اوین را به عهده بگیریم. و با افرادی لایق و با تجربه بتوانیم آنچه را که ادارات و ارگان‌ها در رابطه با نظافت ساختمان‌های خود انتظار دارند به نحو احسنت برای آنها انجام دهیم.

شرکت تیک شهر ایرانیان که در منطقه اوین نیز مشغول به کار هست منتظر عقد قرارداد برای انجام کلیه امور نظافتی ادارات منطقه اوین می‌باشد و شما می‌توانید از طریق همین سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه بدهند و شما نیز با کمترین دغدغه و در کمترین زمان به آنچه را که مد نظر خود دارید برسید.

زیرا ادارات نیز معمولا به دنبال یک شخصی می باشند که بتواند با سرعت زیادی و توانایی کار بسیار بالایی بدون فوت وقت تمام امور نظافتی آنها را انجام دهد آنچه را که شما در ادارات خود در مورد امور نظافتی می‌خواهید به شرکت تیک شهرایرانیان بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *