نظافت مراکز تجاری

اگر خدمات نظافتی،تعمیراتی، تاسیساتی لازم دارید همین الان نام و شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

نظافت مراکز تجاری

مراکز تجاری یکی از مکان هایی است که افراد متعددی در آن به منظور خرید وارد می شوند. نظافت مراکز تجاری مهم ترین ملاکی است که مشتریان را به خود جلب می کند. شما یک مراکز تجاری لوکس را در ذهن خود تجسم کنید که نظافت در آن رعایت نشده است. آیا شما حاضر به ورود به این مرکز تجاری و خرید از غرفه های آن هستید؟ نظافت فوری منزل و تمیزی مهم ترین موردی است که در هنگام ورود به چشم می آید. در نتیجه برای این کار باید از افراد ماهر و باتجربه کمک بگیرید. شرکت نظافتی تیک شهر بهترین نظافتچی واحد تجاری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

چرا نظافت ساختمان تجاری اهمیت دارد؟

چیزی که مشتری و خریداران بسیاری را به خود جذب می کند، تنها ظاهر زیبای مرکز تجاری نیست، بلکه تمیزی و بهداشت محیط نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. قطعا هیچ محیط آلوده ای نمی تواند میزبان خوبی برای فروش بیشتر غرفه داران شود. به همین دلیل باید نهایت سعی خود را به کار بگیرید تا با نظافت دوره ای و برق انداختن مراکز تجاری ارزش و قیمت ساختمان و غرفه های موجود در آن را افزایش دهید.

نظافت کفپوش با اسکرابر

آیا تاکنون فکر کردید که چگونه می توان کفپوش یک واحد تجاری بزرگ چند طبقه را تمیز و ضدعفونی کرد؟ در صورت استفاده از ابزارهای ساده همچون تی شاید شما چند روز مشغول نظافت کفپوش ساختمان باشید. در این حالت به محض پایان پروسه نظافت مجدد باید کار را از نقطه شروع آغاز کرد. به همین دلیل شرکت های نظافتی بزرگ از اسکرابر برای تمیز کردن کفپوش مراکز تجاری و ساختمان های بزرگ استفاده می کنند. این دستگاه ها سرعت بسیار بالایی دارند و در کسری از ثانیه و نهایتا به مدت یک روز تمامی طبقات ساختمان را تمیز خواهند کرد.

نظافت سرویس بهداشتی مرکز تجاری

در هنگام نظافت مرکز تجاری نباید تمیزکاری سرویس بهداشتی را نادیده گرفت. قطعا هر مرکز تجاری بزرگ و پیشرفته در هر طبقه سرویس بهداشتی طراحی شده است تا زمینه رفاه و آسایش خریداران و فروشندگان را فراهم کند. تمیز کردن سرویس بهداشتی واحد تجاری و ساختمان ها باید با دقت بالا و توسط شوینده های قوی صورت گیرد. در این حالت مشتریان تمیزی محیط را یک امتیاز دانسته و با رضایت بیشتری برای خریدهای دیگر خود به این مرکز مراجعه می کنند.

دیگر خدمات نظافتی تیک شهر

هزینه نظافت مراکز تجاری

معمولا هزینه نظافت مراکز تجاری به صورت ساعتی و یا متراژی محاسبه می گردد. شرکت نظافتی تیک شهر برای نظافت مرکز تجاری به دو روش عمل می کند. یک این که به صورت متراژی این کار را انجام می دهند که حالتی پیمانکاری داشته و هر چقدر هم که زمان ببرد تغییری در هزینه توافق شده ایجاد نمی کند. هم این که هزینه ها را به صورت ساعتی محاسبه می نمایند. در این حالت زمان نظافت باعث تعیین قیمت نظافت می شود. سرعت عملکرد نظافتچیان در هر دو روش اهمیت بالایی دارد. شما نیز می توانید قیمت نظافت را از طریق شرکت نظافتی تیک شهر برآورد کنید.

نظافت مراکز تجاری
نظافت مراکز تجاری

بهترین زمان نظافت مراکز تجاری

آیا می دانید بهترین زمان برای تمیز کردن یک مرکز تجاری چه زمانی است؟ همان طور که می دانید در روزهای کاری مرکز تجاری تردد در آن زیاد است و باعث می شود که شما نتوانید به خوبی محیط را تمیز کنید. از طرفی وجود دستگاه های نظافت و نیروهای خدماتی خریداران را معذب می کند. به همین دلیل بهترین زمان برای تمیز کردن مراکز تجاری زمانی تعطیلی مرکز تجاری است. در این زمان ترددی در محیط صورت نمی گیرد و نیروهای خدماتی بدون دغدغه و به راحتی می توانند پروسه نظافت را انجام دهند.

مزایای نظافت مراکز تجاری

با توجه به متراژ بالا و طبقات متعدد مرکز تجاری، نظافت و تمیزکاری آن آب زیادی نیاز دارد. ولی وجود دستگاه های نظافتی یک امتیاز محسوب شده و مصرف آب را به حداقل می رساند. همچنین از دیگر مزایای نظافت مراکز تجاری می توان به سرعت بالا نظافت، عملکرد بی نقص و کیفیت بالا، هزینه های شفاف و منصفانه، رفتاری محترمانه و … اشاره کرد. بنابراین شما با نظافت مراکز تجاری بهترین بازدهی را تجربه خواهید کرد.

نظافت پارکینگ مراکز تجاری

برخی از مراکز تجاری طبقه ای را به پارک خودروی فروشندگان و خریداران اختصاص داده است. این حجم بالای تردد در پارکینگ و وجود آلودگی هایی همچون دود تولید شده توسط خودروها، میکروب و ویروس منتقل شده و … با خود بیماری ها و ویروس های جدید را به دنبال داشته باشد. در نتیجه تمیز کردن پارکینگ مراکز تجاری سخت تر و تخصصی تر از سایر قسمت های ساختمان می باشد. برای این کار نیاز به شوینده های قوی است تا تمامی ویروس ها و چربی ها را پاکسازی کند.

نظافت نمای بیرونی مراکز تجاری

به همان اندازه که نظافت نمای داخلی مراکز تجاری اهمیت دارد، تمیز کردن نمای بیرونی نیز مهم است. به همین دلیل باید به صورت دوره ای نمای بیرونی مرکز تجاری با استفاده از شوینده های مناسب و دستگاه های مکانیزه ضدعفونی گردد. شرکت نظافتی تیک شهر بهترین ابزار نماشویی را در اختیار دارد که به سرعت نمای ساختمان را تمیز و درخشان می کند. نماشویی ساختمان از طرفی ورود افراد جدید به ساختمان را به همراه دارد و از طرفی دیگر میزان فروش و ارزش ساختمان را چندین برابر خواهد کرد.

نظافت مراکز تجاری با تیک شهر

تیک شهر با عملکرد خود این اطمینان را در ذهن مشتری ایجاد کرده است که به صورت تضمینی می تواند بر روی کمک های تیک شهر حساب باز کند. نظافت مراکز تجاری توسط نیروهای خدماتی شرکت های نظافتی تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و بهداشت مراکز تجاری می گذارد. بنابراین فرقی نمی کند که شما در کدام یک از طبقات مرکز تجاری فعالیت می کنید، در هر صورت می توانید محیطی تمیز و درخشان را با شرکت نظافتی تیک شهر تجربه کنید.

نظافت مدارس

مدارس یکی از حساس ترین مکان هایی است که شیش ماهی یک بار نیاز به تمیز کاری دارد، مدرسه با توجه به جو و شلوغی و کثیفی زیادی که دانش آموزان اکثرا رعایت نمی کنند باید حتما تمیز شوند و بخصوص مدارس غیر دولتی که نظافتچی در اختیار ندارند و حتما باید تمیز شود.

یکی از مهم ترین بخش های مدیریت مدرسه برنامه ریزی و مدیریت نحوه نظافت آن می باشد. باید نظافت مدارس به صورت روزانه، هفتگی ،ماهانه، و سالانه، تقسیم کرد. برای مثال در زمان تعطیلی مدارس باید در زمان های که می توانید مدارس را به صورت کلی نظافت کرد اواخر شهریور ماه است، که با وجود اینکه مدارس شروع به بازگشایی می کنند یه حال هوایی جدیدی به مدرسه خواهید داد، و همچنین در زمان عید می توانید نیروی نظافتچی مدرسه را استخدام کنید که مدرسه شما را قبل از بازگشایی مدارس در فروردین تحویل شما بدهند.

نظافت مدارس با توجه به حجم کاری بالایی که دارد نیازمند چند روز وقت گذاشتن نظافتچی می باشد که با تایم کاری بالا و حساسیت بالا به درستی کار خود را پیش ببرد. شرکت تیک شهر با مجوز رسمی از سازمان بهداشت توانسته است که تا کنون همکاری مفیدی را با مدارس در پیش بگیرد. در همین خصوص مدیران محترم می توانند با ورود به سایت تیک شهر و با اطمینان کامل پرسنل های مد نظر خود را برای نظافت مدرسه در نظر بگیرند و با آن شخص هماهنگ کنند و در سر زمان مقررنظافتچی در محل شما اعزام خواهد شد.

نظافت انباری

نظافت انباری همواره کاری خسته کننده و دشوار است. گاهی به دلیل استفاده کم و یا لوازم زیاد در آن، کمتر به نظافت انباری و مرتب بودن آن توجه می‌شود. در برخی موارد به دلیل فضای کم یا بهم‌ریختگی زیاد انیاری، ترجیح می‌دهیم تا زیاد به انباری رسيدگی نکنیم و آن را به حال خودش رها کنیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را در خصوص نظافت انباری بدانید و آن را به کار ببريد تا همه جای منزل شما حتی انباری‌تان مرتب باشد.

نظافت انباری یکسری مزایای فوق العاده دارد که افراد اکثرا به آن توجه نمی کنند و فقط از انباری به عنوان محل قرار دادن وسایل به درد نخور استفاده می کنند ولی اگر با جای گذاری قشنگ و دقیق می توانید بیشترین بهره وری را از این اتاق انجام دهید.

مردم برای اینکه برای نظافت انباری خود را به دردسر نیندازند یا اینکه اگر حوصله تمیز کردن این محل را ندارند در طول سال کمتر به سراغ این قسمت خانه می روند. ولی بهترین راهکار این است که با استخدام نیرو نظافتچی برای انباری خود یک سرو گوشی به این محل دهید تا هم از گردو غبار مانده بر روی وسایل در امان بمانید و هم از بیشترین فضای ممکنی که می توان استفاده کرد به وجود بیاورید.

برای استخدام افرادی کار بلد و متخصص و همچنین مهم ترین نکته فردی که از اعتماد بالا برخوردار می باشد می توانید استفاده کنید و او را در هر زمانی که می خواهید استخدام کنید. با ورود کردن به سایت تیک شهر و دیدن بهترین متخصص های تمیز کاری و مجرب را استخدام کنید و همچنین از لحاظ اطمینان خیالتان راحت باشد که این افراد هیچ گونه کار اضافی جز آن چیزی که متقاضیان به آنها ابلاغ می کنند انجام نمی دهند.

نظافت آزمایشگاه

این محل را می توان به عنوان یکی از کثیف ترین و آلوده ترین محل های بیماری های متنوع دانست. که هر روز نیاز به نظافت و تمیزی دارد. آزمایشگاه ها که از عبورو مرور زیادی برخودار می باشند و هر نوع آدمی به این محل وارد می شود باید هر روز برای نظافت کلی و در امان ماندن اشخاص دیگر و حتی پرسنل آزمایشگاه نیاز است که بعد از اتمام زمان کاری از سوی مدیریت با نظافتچی هماهنگ شود تا شروع به تمیز کردن آزمایشگاه کند تا برای روز بعدی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز شود.

یکی از خصوصیات شرکت تیک شهر این است که در هر بازه زمانی شما می توانید نیروی کار مد نظر خود را برای هر نوع کاری چه پذیرایی چه نظافت و…. نمونه هایی دیگر از این دسته را در سایت استخدام کنید و با یکدیگر بر سر زمان و نوع کاری هماهنگ شوید تا نیروی کار برای شما اعزام گردد.

آزمایشگاه پس از اینکه روزانه نیاز به یک تمیز کاری سطحی و جزئی دارد باید در پایان هفته و در تعطیلی به کلی تمیز شود و با مایع شستشو دهنده به کلی ضد عفونی شود. یکی دیگر از دغدغه های اصلی مدیر های آزمایشگاه ها نداشتن فردی مطمعن و با اعتماد می باشد که در همین راستا با وجود مجوز های رسمی شرکت تیک شهر این اطمینان را حاصل کرده است که مدیران محترم به راحتی به این شرکت اعتماد کنند و نیروی کاری مد نظر خود را در آنجا استخدام کنند.

نظافت آبدار خانه

آبدرخانه یکی از محل های پر تردد کارکنان یه بخش یا اداره می باشند که در آن برای میل کردن غذا، چای ،و… به این محل می روند این محل باید همیشه تمیز باشد که کارکنان از هر نوع بیماری و باکتری در امان باشند. همچنین آبدارچی موظف است تمامی ظروف مربوط به محل کاری خود را بشوید. و در هر زمانی که شخصی از کارکنان نیاز به نوشیدنی یا خوردنی بود برای او فراهم کند. آماده کردن چای و حتی گرم کردن غذای پرسنل در آبدارخانه انجام می‌شود. پس باید این محیط همیشه تمیز و عاری از هرگونه کثیفی و میکروب باشد. پس توجه به نظافت این بخش هم، کمتر از سایر فضاها نیست.

شستن دیوار ها کابینت ها پنجره ها و حتی کف زمین از اصلی ترین وظایف آبدارچی می باشد. که همیشه بعد از اتمام زمان اداری باید این محل را تمیز کند و برای روز بعد آماده باشد. از کارهای هفتگی این بخش برای نظافت باید گفت که شستن یخچال کامل باید نظافت شود و همچنین باید گاز را قشنگ و تمیز بشوید.

شرکت نظافتی تیک شهر با در اختیار داشتن کادری مجرب و تعلیم دیده توانسته است که بهترین عملکرد را درداشتن نیروی کاری داشته باشد. نظافت آبدار خانه کار زیاد سنگینی نیست ولی باید همیشه کار تمیز کاری این محل انجام شود. برای ثبت نام و در خواست و استخدام نیروی کار می توانید با ورود کردن به سایت تیک شهر و انتخاب کردن فرد مورد نظر برای روز مشخص به ما اطلاع دهید تا تا اعزام گردد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *